Fitness Seller

Noord-Korea tikkende tijdbom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ware het niet dat ik daar de antwoorden in vul die ze willen horen, terwijl ik van binnen iets heel anders denk:D

tumblr_m1kulyUbza1qzma4ho1_400.jpg

Onze vriend Christ Klep bij P&W

Lol ik zag net op TV een filmpje uit NK over hoe de troepen aan't marcheren zijn en een soort van display of power. Whaha ik zweer het ik lag echt krom gewoon :roflol:

Ik heb er geen verstand van. Maar volgens mij is het 1 grote grap. Die gasten leiden echt aan grootheidswaanzin. Volgens mij zitten ze daar met pijl en boog wat achter de tralies te wachten.

Korea heeft nog altijd een geheim wapen achter de hand.

• Topic Starter Topic Starter
Lol ik zag net op TV een filmpje uit NK over hoe de troepen aan't marcheren zijn en een soort van display of power. Whaha ik zweer het ik lag echt krom gewoon :roflol:

Ik heb er geen verstand van. Maar volgens mij is het 1 grote grap. Die gasten leiden echt aan grootheidswaanzin. Volgens mij zitten ze daar met pijl en boog wat achter de tralies te wachten.
Zelfs bij die "protesten" marcheren ze :roflol:
Ze gaan natuurlijk de bevolking niet echt laten protesteren, anders zouden ze dit ook tegen het regime kunnen doen dus geven ze het bevel en wat soldaten om te gaan marcheren met enkele spandoeken en hen vuistje in de lucht.

N-Korea en holle retoriek is al gaande sinds het einde van de Koreaanse oorlog, [Link niet meer beschikbaar] blijft altijd top voor de dagelijkse humor.

Goebbels zou trots zijn geweest op die cellulosevreters, ook al eet de leiding dan wel ganzenlever, hamburgers en andere zooi.

• Topic Starter Topic Starter
N-Korea en holle retoriek is al gaande sinds het einde van de Koreaanse oorlog, [Link niet meer beschikbaar] blijft altijd top voor de dagelijkse humor.

Goebbels zou trots zijn geweest op die cellulosevreters, ook al eet de leiding dan wel ganzenlever, hamburgers en andere zooi.
Ging nu toch wel wat verder dan vroeger, mede wellicht omdat NK steeds dichter bij bruikbare nucleaire raketten komt.

Christ Klep, de man die altijd zinnige dingen zegt.

http://www.youtube.com/watch?v=2bEL2jlEt9o

Whahaha jongens komop dit is toch satire mag ik hopen? Dit zijn dan de filmpjes die 'the cut' gemaakt hebben. Waarvan die gasten dachten: dit gaan we wereld kenbaar maken, zodat niemand met ons gaat ****en.

Ging nu toch wel wat verder dan vroeger, mede wellicht omdat NK steeds dichter bij bruikbare nucleaire raketten komt.

Op die achterlijke Taepodong vuurpijlen. Natuurlijk hoeft er maar 1 raak te zijn maar die zooi heeft nog al een hoge failrate.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven