Fitness Seller

Noord-Korea tikkende tijdbom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijgen we ooit nog zo'n mooie infantry-oorlog als WOII? :(
denk het niet

ik zet band of brothers nog maar even aan

Krijg wel ethiek vakken Vito, de strekking van die vakken is dat ik niks mag ontwerpen wat ook maar in de buurt van oorlogsvoering komt.

Ik las laatst trouwens ergens dat vliegtuigen die kunnen vliegen, vele malen effectiever blijken te zijn dan vliegtuigen die niet kunnen vliegen.
Daarom is Amerika sterker dan Noord-Korea.

Maar Amerika moet wel oppassen, aangezien Noord-Korea samenwerkt met Syrië. En met Cuba.

Door de effectiviteit van deze vliegtuigen, zijn de tanks van Amerika echter wel velen malen sterker dan die van Noord-Korea. Dit komt mede doordat Irak een zwak leger had.

Laatst bewerkt:
Ligt eraan natuurlijk of hij in de lucht vliegt of onder water.

• Topic Starter Topic Starter
Een raket die zijn doelwit raakt is inderdaad effectiever dan één die zijn doelwit niet raakt.

Chapeau voor deze monster conclusie
Maar jij zit wel heel de tijd enkel naar de nrs te kijken en niet wat er achter die nrs zit. Je zegt dat het klopt maar toch blijf je enkel naar de nrs kijken...

Krijg wel ethiek vakken Vito, de strekking van die vakken is dat ik niks mag ontwerpen wat ook maar in de buurt van oorlogsvoering komt.

Ja maar als de overheid je dat vraagt als je een top ingenieur bent en je met iets epics bezig bent, wat in beginsel niet per sé als wapen kan dienen.
en je krijgt er flink voor betaald en alles blijft classified..

Je moet alleen met jezelf kunnen leven erna ruud :(

http://www.youtube.com/watch?v=lb13ynu3Iac

Ligt eraan natuurlijk of hij in de lucht vliegt of onder water.
Ja dat is dan wel weer waar. Gelukkig heeft Noord-Korea geen bergen, maar bestaat het uit een vlak landschap met veel meren. Deze meren verhogen weer de effectiviteit van de onderwater vliegende vliegtuigen.

word niet meer veel met tanks gedaan in dat soort landen, langeafstandsraketten, straaljagers en bommenwerpers zullen in de toekomst een groot deel uitmaken van oorlogen.
Het is wel hetgeen waar NK het uit zou moeten halen :p (tanks en andere artillerie)
Kracht van tanks vergelijken makkelijker dan jets enzo. :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hi-tech.

Een raket die zijn doelwit raakt is inderdaad effectiever dan één die zijn doelwit niet raakt.

Chapeau voor deze monster conclusie
Ik heb 10 koekjes liggen, jij maar 3. Dus ik versla je in tennis.
Wow, ik geef je manier van redeneren helemaal gelijk :eek: had zelf nooit beter die conclusie kunnen trekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven