Fitness Seller

Noord-Korea tikkende tijdbom

Status
Niet open voor verdere reacties.
shit man :roflol:. doelde er op dat 50000 niet eens zoveel is voor wo1, maar haalde even wat dingen door elkaar

Dacht dat tijdens de ardennenoffensief alleen al in dat half jaar al 50k Amerikaanse slachtoffers zijn gevallen. Vind ik vrij veel.

Dat was een echte landoorlog, USA doet tegenwoordig alleen aan landoorlogen als ze eerst alle militaire infrastructuur hebben lamgelegd. Zie twee keer Irak, een land dat ook bepaalde capaciteiten was toegedacht. De eerste golfoorlog bleek al snel dat veel troepen geen garantie is voor lang stand houden.

Dat gare N-Korea heeft buiten hun missiles een leger dat vergelijkbaar is met het leger van Irak tijdens de eerste golfoorlog. Maar overwegend wel met zooi die net zo oud is als wat het leger van Irak voorhanden had in 1991.

Die Tomahawks cruisemissiles werden toch ook voor het eerst gebruikt in de Golfoorlog?
Dat heeft ongelofelijk veel invloed gehad volgens mij, dingen worden veilig vanaf de kust afgevuurd vanuit die USS's en zijn vernietigend als wat

In Irak en Libië hebben die dingen ook heel snel militaire doelen kunnen uitschakelen

In the 1991 Persian Gulf War, 288 Tomahawks were launched.

During the 2003 invasion of Iraq, more than 725 tomahawk missiles were fired at key Iraqi targets.[8]

On 19 March 2011, 124 Tomahawk missiles[11] were fired by U.S. and British forces (122 US, 2 British)[citation needed] against at least 20 Libyan targets around Tripoli and Misrata.[12] As of 22 March 2011, 159 UGM-109 were fired by US and UK ships against Libyan targets.[13]

The United States Navy has a stockpile of around 3,500 Tomahawk cruise missiles of all variants, with a combined worth of approximately US $2.6 billion.

http://www.youtube.com/watch?v=OJykWzo_XDE

• Topic Starter Topic Starter
Die Tomahawks cruisemissiles werden toch ook voor het eerst gebruikt in de Golfoorlog?
Dat heeft ongelofelijk veel invloed gehad volgens mij, dingen worden veilig vanaf de kust afgevuurd vanuit die USS's en zijn vernietigend als wat

In Irak en Libië hebben die dingen ook heel snel militaire doelen kunnen uitschakelen
Uhu, 1 raket die zn doelwit accuraat raakt is vééél effectiever dan NK die in vgl maar wat in het rond zou schieten.

Die dingen scannen en berekenen het oppervlak zodra ze erboven vliegen en volgen dan het juiste pad zoals ze zijn ingesteld, en dan boom

Las laatst dat ze nu nieuwe hebben die tijdens de vlucht nog kunnen herstellen en scannen en dan een tweede rondje maken ofzo en dan nog accurater zijn

epic shit m8

Engineers

Great minds

To much broscience

Neem bijvoorbeeld de Irak oorlog van 2003, 5000 doden bij Amerika en rond 500.000 aan Iraakse zijde (cijfers zijn afgerond) dat is heel weinig aan Amerikaanse kant vergeleken met de vijand. al is elke dode er een teveel wat onschuldige burgers betreft.

gtfo, waar zouden we zijn zonder engineers zoals ruud :heart:

20110320_LIBYA_Tomahawk.large.prod_affiliate.91.jpg

Klopt hoor, kwa tanks enzo. De sterkste tanks van NK zijn vglbaar met die van Irak. En die beten zwaar in het stof...

Good luck met je tanks, heb je het relief al eens gezien van N-korea? Eén en al berg.. Tankbattles zijn er haast niet mogelijk. Daarbij is N-korea hun eigen fabrikant van tanks, en de tanks die ze maakten zijn optimaal gemaakt naar hun eigen relief.

@VITO; was niet naar jouw bedoeld hoor :)

• Topic Starter Topic Starter
Omvang leger, maar ik weet dat je nogal moeite hebt om zaken te begrijpen. Zal volgende keer wel in corky-style iets plaatsen.

Leger Irak groot, leger N-Korea groot. 1 = 1. Spul Irak toen relatief nieuw, spul N-Korea nu redelijk oud. Zo duidelijk?
neen, voor sommigen hier heb je cartoonfimpjes gericht op 8-9 jarigen nodig om iets duidelijk te maken :dunno:

Omvang leger, maar ik weet dat je nogal moeite hebt om zaken te begrijpen. Zal volgende keer wel in corky-style iets plaatsen.

Leger Irak groot, leger N-Korea groot. 1 = 1. Spul Irak toen relatief nieuw, spul N-Korea nu redelijk oud. Zo duidelijk?

Niet iedereen is zo snel als jij eric. Ik moet er dan ook mee leven dat ik nooit Super-Mod zal worden zoals jij. Misschien kan je wat geduldiger zijn met de minder slimmen ipv zo neerbuigend te doen.

Niet iedereen is zo snel als jij eric. Ik moet er dan ook mee leven dat ik nooit Super-Mod zal worden zoals jij. Misschien kan je wat geduldiger zijn met de minder slimmen ipv zo neerbuigend te doen.

Dit topic doet de retardmeter hoog uit slaan, maar ik had inderdaad wat minder fel kunnen reageren.

Good luck met je tanks, heb je het relief al eens gezien van N-korea? Eén en al berg.. Tankbattles zijn er haast niet mogelijk. Daarbij is N-korea hun eigen fabrikant van tanks, en de tanks die ze maakten zijn optimaal gemaakt naar hun eigen relief.

@VITO; was niet naar jouw bedoeld hoor :)

word niet meer veel met tanks gedaan in dat soort landen, langeafstandsraketten, straaljagers en bommenwerpers zullen in de toekomst een groot deel uitmaken van oorlogen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven