Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een standbeeld van me kan er vast ook wel nog af?****ing whami man
ze zouden jou je eigen Noord Korea rubriek moeten geven bij nieuwsuur, would watch 10/10
Dacht dat tijdens de ardennenoffensief alleen al in dat half jaar al 50k Amerikaanse slachtoffers zijn gevallen. Vind ik vrij veel.
In the 1991 Persian Gulf War, 288 Tomahawks were launched.
During the 2003 invasion of Iraq, more than 725 tomahawk missiles were fired at key Iraqi targets.[8]
On 19 March 2011, 124 Tomahawk missiles[11] were fired by U.S. and British forces (122 US, 2 British)[citation needed] against at least 20 Libyan targets around Tripoli and Misrata.[12] As of 22 March 2011, 159 UGM-109 were fired by US and UK ships against Libyan targets.[13]
The United States Navy has a stockpile of around 3,500 Tomahawk cruise missiles of all variants, with a combined worth of approximately US $2.6 billion.
Uhu, 1 raket die zn doelwit accuraat raakt is vééél effectiever dan NK die in vgl maar wat in het rond zou schieten.Die Tomahawks cruisemissiles werden toch ook voor het eerst gebruikt in de Golfoorlog?
Dat heeft ongelofelijk veel invloed gehad volgens mij, dingen worden veilig vanaf de kust afgevuurd vanuit die USS's en zijn vernietigend als wat
In Irak en Libië hebben die dingen ook heel snel militaire doelen kunnen uitschakelen
Dat gare N-Korea heeft buiten hun missiles een leger dat vergelijkbaar is met het leger van Irak tijdens de eerste golfoorlog. Maar overwegend wel met zooi die net zo oud is als wat het leger van Irak voorhanden had in 1991.

Klopt hoor, kwa tanks enzo. De sterkste tanks van NK zijn vglbaar met die van Irak. En die beten zwaar in het stof...
Klopt hoor, kwa tanks enzo. De sterkste tanks van NK zijn vglbaar met die van Irak. En die beten zwaar in het stof...

neen, voor sommigen hier heb je cartoonfimpjes gericht op 8-9 jarigen nodig om iets duidelijk te makenOmvang leger, maar ik weet dat je nogal moeite hebt om zaken te begrijpen. Zal volgende keer wel in corky-style iets plaatsen.
Leger Irak groot, leger N-Korea groot. 1 = 1. Spul Irak toen relatief nieuw, spul N-Korea nu redelijk oud. Zo duidelijk?

Omvang leger, maar ik weet dat je nogal moeite hebt om zaken te begrijpen. Zal volgende keer wel in corky-style iets plaatsen.
Leger Irak groot, leger N-Korea groot. 1 = 1. Spul Irak toen relatief nieuw, spul N-Korea nu redelijk oud. Zo duidelijk?
Een raket die zijn doelwit raakt is inderdaad effectiever dan één die zijn doelwit niet raakt.Uhu, 1 raket die zn doelwit accuraat raakt is vééél effectiever dan NK die in vgl maar wat in het rond zou schieten.
Niet iedereen is zo snel als jij eric. Ik moet er dan ook mee leven dat ik nooit Super-Mod zal worden zoals jij. Misschien kan je wat geduldiger zijn met de minder slimmen ipv zo neerbuigend te doen.
Good luck met je tanks, heb je het relief al eens gezien van N-korea? Eén en al berg.. Tankbattles zijn er haast niet mogelijk. Daarbij is N-korea hun eigen fabrikant van tanks, en de tanks die ze maakten zijn optimaal gemaakt naar hun eigen relief.
@VITO; was niet naar jouw bedoeld hoor![]()
Een raket die zijn doelwit raakt is inderdaad effectiever dan één die zijn doelwit niet raakt.
Chapeau voor deze monster conclusie