Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enige wat ik me indenken kan is US targets in ZK.. De rest lijkt mij persoonlijk nog onwaarschijnlijker..
Not sure if complimenting or just thinks this thread is retarded

Ik geloof het anders wel hoorEen F22-Raptor schakelt, bij wijze van spreken, in zijn eentje heel het leger van NK uit
De technologie die daarin verwerkt zit is echt ongelofelijk

Een F22-Raptor schakelt, bij wijze van spreken, in zijn eentje heel het leger van NK uit
Een F22-Raptor schakelt, bij wijze van spreken, in zijn eentje heel het leger van NK uit
Word tijd dat ze die dan gaan gebruiken.
De Amerikanen kunnen het zich echt niet veroorloven NK nog 10-20 jaar door te laten gaan.
Nu vallen de kernwapens en techniek nog wel mee van NK, maar dat ontwikkeld zich ook en worden steeds gevaarlijker.
Denk dat een oorlog onvermijdelijk is als de NKen door gaan met hun atoomprogramma.
Iran hetzelfde verhaal.
Las gisteravond ergens dat Noord-Korea inclusief reservisten 7 miljoen manschappen heeft
De VS heeft er "maar" 1 miljoen, inclusief National Guard.
Alleen het materieel van NK is natuurlijk hopeloos gedateerd. De enige die wat te vrezen heeft is het zuiden, NK heeft namelijk 21.000 stuks artillerie![]()
om het binnen enkele maanden af te handelen.