XXL Nutrition

Noord-Korea tikkende tijdbom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Team america to the rescue

taqt2_09.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Speculatie: zal Noord-Korea de 15de 2 raketten afvuren gericht op ZK, Japan of een militaire basis van de VS? (die hen doel niet bereiken ;) )

Enige wat ik me indenken kan is US targets in ZK.. De rest lijkt mij persoonlijk nog onwaarschijnlijker..

The Fog of War

over moderne oorlogsvoering
met McNamara die onder andere terugblikt op de cubacrisis, vietnam enz.
erg goede docu

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Las gisteravond ergens dat Noord-Korea inclusief reservisten 7 miljoen manschappen heeft :eek:

De VS heeft er "maar" 1 miljoen, inclusief National Guard.

Alleen het materieel van NK is natuurlijk hopeloos gedateerd. De enige die wat te vrezen heeft is het zuiden, NK heeft namelijk 21.000 stuks artillerie :(

Een F22-Raptor schakelt, bij wijze van spreken, in zijn eentje heel het leger van NK uit

De technologie die daarin verwerkt zit is echt ongelofelijk

Een F22-Raptor schakelt, bij wijze van spreken, in zijn eentje heel het leger van NK uit

Word tijd dat ze die dan gaan gebruiken.
De Amerikanen kunnen het zich echt niet veroorloven NK nog 10-20 jaar door te laten gaan.
Nu vallen de kernwapens en techniek nog wel mee van NK, maar dat ontwikkeld zich ook en worden steeds gevaarlijker.

Denk dat een oorlog onvermijdelijk is als de NKen door gaan met hun atoomprogramma.
Iran hetzelfde verhaal.

True, in je technologie filmpjé wordt dat deels duidelijk gemaakt. Daarna zelf nog wat opgezocht rond de f22 en daaruit bleek dat er zelfs nog geen andere jet in de buurt komt van dat ding..

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 18:55 ----------

Word tijd dat ze die dan gaan gebruiken.
De Amerikanen kunnen het zich echt niet veroorloven NK nog 10-20 jaar door te laten gaan.
Nu vallen de kernwapens en techniek nog wel mee van NK, maar dat ontwikkeld zich ook en worden steeds gevaarlijker.

Denk dat een oorlog onvermijdelijk is als de NKen door gaan met hun atoomprogramma.
Iran hetzelfde verhaal.

True, maar iran is ander verhaal. Amerika heeft die koude oorlog gestart en stond al lang gepland.
Zoek maar eens op 'petrodollar'. Mind will be blown srs

Las gisteravond ergens dat Noord-Korea inclusief reservisten 7 miljoen manschappen heeft :eek:

De VS heeft er "maar" 1 miljoen, inclusief National Guard.

Alleen het materieel van NK is natuurlijk hopeloos gedateerd. De enige die wat te vrezen heeft is het zuiden, NK heeft namelijk 21.000 stuks artillerie :(

Ik denk dat de VS er maar 50.000-150.000 nodig zullen hebben ;) om het binnen enkele maanden af te handelen.

De VS heeft de gewoonte om ergens onderbemand aan te beginnen. (zie Irak)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven