AndroidHealthClinic

Noord-Korea tikkende tijdbom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Is toch grappig ? Noord Korea steeds dreigen en Zuid Korea die het eerste een raketje afvuurt. Beetje als een pestkop die zelf wordt geslagen door diegene die hij pest.

Maar goed als je het simpel bekijkt, dat gedreig is van alle tijden alleen moet Kim Jung Un zich even stoer voordoen want hij heeft zijn overleden vader's positie overgenomen. Spierballentaal dus.

http://rt.com/news/north-korea-rocket-launch-663/

A North Korean missile launcher has moved into the firing position with rockets facing skyward, Kyodo reports, citing a Japan defense official.

The Japanese government is on high alert, citing indications that Pyongyang might soon launch ballistic missiles at its island neighbor.

Defense Minister Itsunori Onodera said Thursday morning that so far Tokyo was responding by “gathering a variety of information ... with a sense of tension,” according to Kyodo.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sensatie!

Ik hoop toch wel dat die paupers 'iets' aanvallen. Na al hun geblaat mogen ze nu toch wel eens tonen wat ze al dan niet kunnen.

Denk dat ze 15 april iets proberen maar keihard falen ofzo

Denk dat ze 15 april iets proberen maar keihard falen ofzo

Dacht ik ook, om de verjaardag van z'n pépe te vieren ofso. Nu als ze een raket in stelling brengen zou de lancering toch voor 15/04 moeten gebeuren?

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 15:56 ----------

ben wel benieuwd naar de schade die deze raketten van kunnen veroorzaken. lijkt me meer relevant, wij hoeven ons sowieso geen zorgen te maken dat ze tot hier komen nu lol

Ik heb al andere gelijkaardige grafieken gezien, en die laatste raket toonde een reikwijdte aan van 10.000km.

Edit: check deze site: http://edition.cnn.com/interactive/2013/04/world/north-korea-missile-capabilities/

NK heeft enkele raketten zelfs nog nooit succesvol afgevuurd :roflol:

Japanners :lol::lol: gotta love em

[Link niet meer beschikbaar]

Wat moeien die japaners er zich eigenlijk mee?
Ze beweren dat ze bij een lancering van een raket vanuit N-korea alles in werking zullen stellen om die uit uit de lucht te halen, waarom laten ze dat niet over aan de amerikanen? N-korea heeft tot nu toe nog geen bedreigingen geuit tot over japan, toch?

Dacht ik ook, om de verjaardag van z'n pépe te vieren ofso. Nu als ze een raket in stelling brengen zou de lancering toch voor 15/04 moeten gebeuren?

Ik heb al andere gelijkaardige grafieken gezien, en die laatste raket toonde een reikwijdte aan van 10.000km.

Ze zijn natuurlijk niet achterlijk genoeg om de datum van lancering te dissemineren, hé?:rolleyes:

Edit: check deze site: http://edition.cnn.com/interactive/2013/04/world/north-korea-missile-capabilities/

hm.. die UNHA-3 is nieuw voor me ,

hoezo gaan die laatste 2 scheef, of is dat vanwege de draaiing van de aarde oid :p

Wat moeien die japaners er zich eigenlijk mee?
Ze beweren dat ze bij een lancering van een raket vanuit N-korea alles in werking zullen stellen om die uit uit de lucht te halen, waarom laten ze dat niet over aan de amerikanen? N-korea heeft tot nu toe nog geen bedreigingen geuit tot over japan, toch?

Historisch gezien hebben de Koreanen nog een appeltje te schillen met Japan.. En Japan heeft zich natuurlijk het kapitalisme toegeëigend wat ze een automatische vijand van de Heilstaat maakt.

Historisch gezien hebben de Koreanen nog een appeltje te schillen met Japan.. En Japan heeft zich natuurlijk het kapitalisme toegeëigend wat ze een automatische vijand van de Heilstaat maakt.

Historisch gezien heeft China ook nog een appeltje met Japan te schillen(WWII), ze hebben de Japanners nog steeds niet officieel vergeven voor de invasie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven