Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even uit het hoofd, dus kan fout zijn. Die patriot raketten zijn toch niet super effectief (laten redelijk wat eventuele raketten door?).Japan heeft Patriot-raketten geïnstalleerd in het centrum van Tokio, om te kunnen reageren op elke mogelijke aanval vanuit Noord-Korea. Dat is vernomen bij het Japanse ministerie van Defensie.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...lleert-Patriot-raketten-in-hartje-Tokio.dhtml
Gaat daar nu nog iets gebeuren of...
Opgezocht en ik was correctwat knap zeg dat jullie al die geavanceerde wapen-systemen zo uit jullie hoofd kennen.

Ja maar in het centrum van Tokyo? Ik betwijfel sterk of dat de meest efficiënte plaats is. Het is niet zo dat NK uit alle richtingen zou kunnen aanvallenZe staan daar omdat daar het ministerie van defensie zit he, dus redelijk belangrijk om te verdedigen.

wat knap zeg dat jullie al die geavanceerde wapen-systemen zo uit jullie hoofd kennen.
Had ik geen wiki nodig om dat te wetenDoor wikipedia is de wereld opengegaan voor bepaalde figuren ( Hoi Lèon)

goed genoeg daar voor 
oinkEigenlijk zou Zuid Korea nu in ene een raket moeten afvuren op Noord Korea.