MuscleMeat

Noord-Korea tikkende tijdbom

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
rabbeg

n*ger

Regen

Zonneschijn

Storm.

Shitstorm.

Japan heeft Patriot-raketten geïnstalleerd in het centrum van Tokio, om te kunnen reageren op elke mogelijke aanval vanuit Noord-Korea. Dat is vernomen bij het Japanse ministerie van Defensie.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...lleert-Patriot-raketten-in-hartje-Tokio.dhtml

Gaat daar nu nog iets gebeuren of...
Even uit het hoofd, dus kan fout zijn. Die patriot raketten zijn toch niet super effectief (laten redelijk wat eventuele raketten door?).

Sterk symbolisch en veel voor de show, anders zet je dat niet in het centrum van de stad xD

wat knap zeg dat jullie al die geavanceerde wapen-systemen zo uit jullie hoofd kennen.

Ze staan daar omdat daar het ministerie van defensie zit he, dus redelijk belangrijk om te verdedigen.

wat knap zeg dat jullie al die geavanceerde wapen-systemen zo uit jullie hoofd kennen.
Opgezocht en ik was correct :trollface:
"The U.S. Army claimed an initial success rate of 80% in Saudi Arabia and 50% in Israel. Those claims were eventually scaled back to 70% and 40%." ondertussen zijn ze mogelijk wel al verbeterd...

Ik ken niet alle wapensystemen, verre van, maar deze kende ik wel al. En ik had gelijk ook.

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 19:36 ----------

Ze staan daar omdat daar het ministerie van defensie zit he, dus redelijk belangrijk om te verdedigen.
Ja maar in het centrum van Tokyo? Ik betwijfel sterk of dat de meest efficiënte plaats is. Het is niet zo dat NK uit alle richtingen zou kunnen aanvallen :p

Eigenlijk zou Zuid Korea nu in ene een raket moeten afvuren op Noord Korea.

F10mX6S.gif

ben ik de enige die hoopt dat er eindelijk eens schot in de zaak komt? :fa:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven