MuscleMeat

Shocking News Noord Korea vs Zuid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, dan zal ik een open vraag stellen.:)
Waarom denk jij dat Amerika onoverwinnelijk is?

Dat denk ik omdat Amerika de leidende macht inzake de ontwikkeling en toepassing van de nieuwste en modernste bewapening, tactieken en opleiding is.

Dat denk ik omdat Amerika de leidende macht inzake de ontwikkeling en toepassing van de nieuwste en modernste bewapening, tactieken en opleiding is.

Dat betekent niet dat ze alles kunnen winnen. Zoals ik al zei hebben ze dat al genoeg bewezen in het verleden.

Simpele illustratie: Lyon en Real Madrid. Real Madrid heeft veel meer geld en middelen als Lyon, maar wie heeft wie uit de champions leaugue uitgeschakeld.:)

Laatst bewerkt:
Dat betekent niet dat ze alles kunnen winnen. Zoals ik al zei hebben ze dat al genoeg bewezen in het verleden.

Simpele illustratie: Lyon en Real Madrid. Real Madrid heeft veel meer geld en middelen als Lyon, maar wie heeft wie uit de champions leaugue uitgeschakeld.:)

Simpele illustratie: Palestina heeft stenen. Israel heeft tanks. Wie walst wie omver?

Amerika met hun technologie en opgeleide mensen klaren het wel ff als het weer moet;) Ze stoten die regering heus wel omver, dat ze verder niks meer kunnen. ;)

das ist KRIEG!!!!!!!

http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/ar...ntid=152770231

Novum/AP) - Het Noord-Koreaanse regime heeft Zuid-Korea en de Verenigde Staten gewaarschuwd voor 'nucleaire aanvallen zonder weerga' vanwege een bericht dat de twee landen zich voorbereiden op mogelijke instabiliteit in de totalitaire staat.

Noord-Korea uit vaker dergelijke bedreigingen en autoriteiten in Seoul en Washington hebben kalm gereageerd. Diplomaten in Zuid-Korea en de VS roepen Pyongyang nog steeds op terug te keren aan de internationale onderhandeltafel en de nucleaire programma's te beëindigen.

Experts uit Zuid-Korea, de VS en China komen volgende maand bijeen om informatie te delen over Noord-Korea en te bepalen hoe de samenwerking moet verlopen indien er een noodsituatie ontstaat. Dat meldde de Zuid-Koreaanse krant Dong-a Ilbo eerder deze maand op basis van niet nader genoemde bronnen.

Volgens Zuid-Koreaanse media heeft Seoul samen met de VS militaire plannen ontworpen om eventuele calamiteiten in Noord-Korea het hoofd te kunnen bieden. Noord-Korea zegt dat de VS van plan is het regime omver te werpen, iets wat Washington altijd ten stelligste ontkend heeft.

De situatie is dringender geworden nu de gezondheid van de Noord-Koreaanse leider Kim Jong Il, die in 2008 een beroerte gehad zou hebben, achteruit lijkt te gaan. Verwacht wordt dat met zijn dood een machtsstrijd losbarst die de stabiliteit in het land ernstig zou kunnen bedreigen

Ben toch blij dat sommigen denken dat oorlogen gaan zoals het ook voor komt in de film. Alleen jammer dat John Rambo of kolonel James Braddock toch echt fictieve figuren zijn. Maar goed misschien kan Chuck met een roundhouse kick wat Taepo Dongs terugsturen naar Noord-Korea.

Simpele illustratie: Palestina heeft stenen. Israel heeft tanks. Wie walst wie omver?

Amerika met hun technologie en opgeleide mensen klaren het wel ff als het weer moet;) Ze stoten die regering heus wel omver, dat ze verder niks meer kunnen. ;)

:rolleyes:

Alleen in totale troepenmacht is het leger van Noord-korea al bijna 2x zo groot als dat van Amerika, bovendien heb je geen idee wat voor geheime militaire ontwikkelingen zowel Amerika als Noord-korea heeft en nog mee bezig is, je conclusie slaat dus als een lul op een drumstel.

Volgens mij is China ook bondgenoot van Noord-korea trouwens, China heeft een totale troepenmacht dat ook meer dan 2x zo groot is als dat van Amerika, dus als jouw geweldige Amerika Noord-korea omver wilt walsen zal dat ze aardig tegenvallen.

Laatst bewerkt:
De troepenmacht van N-Korea is allemaal niet zo boeiend, die Taepo Dongs zijn een stuk listiger. Die donderen ze zo op Seoul en Japan halen ze ook nog wel. Zelfs de Westkust van de USA zou haalbaar kunnen zijn als ze hun techniek inmiddels op orde is.

:rolleyes:

Alleen in totale troepenmacht is het leger van Noord-korea al bijna 2x zo groot als dat van Amerika, bovendien heb je geen idee wat voor geheime militaire ontwikkelingen zowel Amerika als Noord-korea heeft en nog mee bezig is, je conclusie slaat dus als een lul op een drumstel.

De troepenmacht van Irak was ook vele malen groter als dat van Amerika. Dus lul niet zo dom jo

De troepenmacht van Irak was ook vele malen groter als dat van Amerika. Dus lul niet zo dom jo

Dat was die troepenmacht niet en die troepenmacht is jarenlang overdreven. Al dan niet uit propaganda-overwegingen. Tijdens de eerste golfoorlog had Irak al een grotendeels gedemotiveerde troepenmacht die beschikte over een oude teringbende aan materieel. Dat was nog vele malen erger in 2003 toen Irak al jaren het moest doen met verrottende tanks en vliegtuigen, vanwege de vele embargo´s kwam er namelijk verdomd weinig dat land in.

Dat was die troepenmacht niet en die troepenmacht is jarenlang overdreven. Al dan niet uit propaganda-overwegingen. Tijdens de eerste golfoorlog had Irak al een grotendeels gedemotiveerde troepenmacht die beschikte over een oude teringbende aan materieel. Dat was nog vele malen erger in 2003 toen Irak al jaren het moest doen met verrottende tanks en vliegtuigen, vanwege de vele embargo´s kwam er namelijk verdomd weinig dat land in.

Nou wat ik mij kan herinneren had Irak veel en veel meer manschappen...

Nou wat ik mij kan herinneren had Irak veel en veel meer manschappen...

Tja dat heb je als je 17 bent en je dus in 2003 of 10 of 11 was. Maar misschien was je je tijd ver vooruit, dat kan.

Herinneringen hebben we weinig aan, just the facts please.

Een ander zaak van belang dat niet over het hoofd moet worden gezien is de Amerikaanse publieke opinie. Vietnam is daar een perfect voorbeeld van. Het Tet offensief resulteerde uiteindelijk in een militair-strategische nederlaag voor de Vietcong maar bleek de definitieve psychologische klap die de nederlaag inluidde.

Laatst bewerkt:
Als dit incident maar geen nieuwe Golf van Tonkin-incident wordt, we hebben niks aan zo´n prelude to war.

Tja dat heb je als je 17 bent en je dus in 2003 of 10 of 11 was. Maar misschien was je je tijd ver vooruit, dat kan.

Herinneringen hebben we weinig aan, just the facts please.

Nou toen was ik al sterk bezig met die oorlog ja. De oorlog op tv en nieuws berichten toen al gevolgd. Vond het wel wat hebben.

Ja herinneringen, kan het niet zo snel terug vinden op het internet. Maar er staat me wel wat van bij. Een lijstje met de grote van legers. Iran en Irak stonden aardig boven aan. Amerika stond vrij laag. Had er meer van verwacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven