naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Ok, dan zal ik een open vraag stellen.

Waarom denk jij dat Amerika onoverwinnelijk is?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom denk jij dat Amerika onoverwinnelijk is?
Dat denk ik omdat Amerika de leidende macht inzake de ontwikkeling en toepassing van de nieuwste en modernste bewapening, tactieken en opleiding is.

Dat betekent niet dat ze alles kunnen winnen. Zoals ik al zei hebben ze dat al genoeg bewezen in het verleden.
Simpele illustratie: Lyon en Real Madrid. Real Madrid heeft veel meer geld en middelen als Lyon, maar wie heeft wie uit de champions leaugue uitgeschakeld.![]()
Ze stoten die regering heus wel omver, dat ze verder niks meer kunnen. 
Simpele illustratie: Palestina heeft stenen. Israel heeft tanks. Wie walst wie omver?
Amerika met hun technologie en opgeleide mensen klaren het wel ff als het weer moetZe stoten die regering heus wel omver, dat ze verder niks meer kunnen.
![]()

Alleen in totale troepenmacht is het leger van Noord-korea al bijna 2x zo groot als dat van Amerika, bovendien heb je geen idee wat voor geheime militaire ontwikkelingen zowel Amerika als Noord-korea heeft en nog mee bezig is, je conclusie slaat dus als een lul op een drumstel.
De troepenmacht van Irak was ook vele malen groter als dat van Amerika. Dus lul niet zo dom jo
Dat was die troepenmacht niet en die troepenmacht is jarenlang overdreven. Al dan niet uit propaganda-overwegingen. Tijdens de eerste golfoorlog had Irak al een grotendeels gedemotiveerde troepenmacht die beschikte over een oude teringbende aan materieel. Dat was nog vele malen erger in 2003 toen Irak al jaren het moest doen met verrottende tanks en vliegtuigen, vanwege de vele embargo´s kwam er namelijk verdomd weinig dat land in.
Nou wat ik mij kan herinneren had Irak veel en veel meer manschappen...
Tja dat heb je als je 17 bent en je dus in 2003 of 10 of 11 was. Maar misschien was je je tijd ver vooruit, dat kan.
Herinneringen hebben we weinig aan, just the facts please.
lekker boeind knallen ze elkaar toch lekker af
dan als ze klaar zijn nemen wij hun land over trapen we dan alle buitenlanders heen![]()
Nou wat ik mij kan herinneren had Irak veel en veel meer manschappen...

Misschien moet je ook daadwerkelijk een keer iets opzoeken voordat je je grote mond opentrekt.![]()