XXL Nutrition

Review Nos Ether - Diesel Nutrition

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracht toename, Gain lean muscle mass, en vet verliezen, en een lange pompVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Smaak is redelijk. (goed te doen) 1 smaak verkrijgbaar lemonadeWelke dosis heb je gebruikt? voor training 1 scoop, na 2 scoops. 2scoops = 27.1 gWaar heb je het supplement gekocht? bb.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? $54,95- (prijs nu $43.99)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Onregelmatig gebruikt (stom van mezelf) en togh 2,8 kg aangekomen en droger geworden in 6 wekenMijn review:
Mensen die Creatine en N.O. graag gebruiken.. Dit spul is zeer goed en moet je gewoon geprobeert hebben. De eerste 3 dagen moet je alleen 2 scheppen na de training nemen... ik voelde de eerste week ook helemaal nix.....
De trainingen gingen allemaal erg lekker maar stond er niet bij stil dat dit spul ook iets aan het doen was, totdat ik reacties kreeg van andere die zeiden dat ik een flinke pomp had en groter oogte.

Ik was een hele tijd niet met dit spul bezig en vergat het op rustdagen geregeld in te nemen... Ik ben daarna van sportschool gewisseld en ben volle bak gegaan en serieus elke dag dit spul gebruiken. Ik ging als een commeet, Ik was in de eerste 2 weken al wel iets aangekomen 0,5kg om precies te zijn, maar toen ik dit spul innam zoals op de label staat ging ik snel omhoog.

Normaal zie je niet van jezelf dat je droger word of groeit want je ziet jezelf elke dag. Ik kon heel goed zien dat ik droger werd, en als ik op de weegschaal ging staan zag ik mijn gewicht omhoog gaan. Ik voelde dit spul niet extreem werken, ik had wel een betere focus en tintelingen in mijn gezicht en meer zin om te trainen, maar het was niet erg aanwezig..

Ik ben 2,8 kg aangekomen....

Ik ga dit product ckerz nog een keer halen, alleen dat haal ik hem wel met een Pre-Workout Energizer, dat was het enige wat ik er aan miste... verder geweldig spul.

Het is nu niet te halen bij BB.com. Volgens de medewerkers van bb.com is het een foutje en komt hij snel weer terug voor een lagere prijs....

nos_ether_diesel_nutrition.jpg

DS037LABEL.jpg

Jawel! vanmiddag komt de nieuwe NOS ether binnen.. eindelijk dan.

Het betreft een vernieuwde formule die veel lichter op de maag ligt, er zitten geen koolhydraten meer in en de smaak zou enorm verbeterd zijn.

In de ingredienten is ook van alles veranderd, het aantal dosering is gelijk gebleven maar de prijs 5 euro gezakt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gister Nos Ether icm JP8 besteld, eens kijken of het wat is.... Als ik de reviews zo lees heb ik geen miskoop gedaan!!;)

bij XXL besteld dus zal vanmiddag wel binnen zijn!!

ik heb het nu 2 weken gebruikt, met de bedoeling om wat extra power/energy te hebben tijdens de training. Ik nam volgens de gebruiksaanwijzing 2 scheppen (schepjes:P) een uur voor de training, maar ik vind het toch nog toe lang niet zo goed als bijvoorbeeld superpump. Laatste paar keer 3 schepjes voor de training genomen, maar weinig tot geen verbetering. Verder stack ik met de stack van xxl nutrition, die me overigens wel goed bevalt. Meer mensen die ervaringen hiermee hebben?

ik heb het nu 2 weken gebruikt, met de bedoeling om wat extra power/energy te hebben tijdens de training. Ik nam volgens de gebruiksaanwijzing 2 scheppen (schepjes:P) een uur voor de training, maar ik vind het toch nog toe lang niet zo goed als bijvoorbeeld superpump. Laatste paar keer 3 schepjes voor de training genomen, maar weinig tot geen verbetering. Verder stack ik met de stack van xxl nutrition, die me overigens wel goed bevalt. Meer mensen die ervaringen hiermee hebben?

Je moet NOS dagelijks nemen ook als je niet traint. daarbij is NOS geen ecthe pre workoutbooster zoals superpump maar een allround creatine blend zoals bv SizeON.

hmm ok. Ik neem de essantial animo stack al elke dag voor het slapen gaan, wat me prima bevalt. Is het dan verstandig om de nos ook gelijk na de training te nemen, en dan iets later eiwitten?

hmm ok. Ik neem de essantial animo stack al elke dag voor het slapen gaan, wat me prima bevalt. Is het dan verstandig om de nos ook gelijk na de training te nemen, en dan iets later eiwitten?

NOS meteen na de training nemen (staat ook op de pot). Ik neem zelf EAS tijdens de training en NOS ongeveer 15 minuten voor het einde van m'n training. 15-30 Minuten later neem ik m'n Eiwitten met Dextro.

als mijn pot leeg is ga ik ook een review schrijven. hopelijk hebben jullie er wat aan dan :)

• Topic Starter Topic Starter
hoe smaakt de nieuwe???

Ik heb sinds woensdag ook nos ether.
Toen ik de pot voor het eerst opendeed was het me al snel duidelijk dat dit krachtig spul was. Ik had weinig tijd dus ik deed die pot vrij hardhandig open en kreeg ik een echt no-explode in mijn gezicht. Het poeder vloog in het rond en vooral recht in mijn gezicht.

Kwa smaak valt het mee, er staat cherry lemonade op. Maar het lijkt meer op bruin abdij bier vind ik.

De reden dat ik het gebruik is om vasculariteit, volume en kracht hoog te houden tijdens de cut. Zeer leuk dat er geen carbs in zitten, zodoende is het geschikt voor keto.

Pump kreeg ik ook terug en intensiteit in de gym was ook een stuk hoger als ervoor.

Goed product doet wat het beloofd zonder de verkooppraatjes: de nieuwste anabole doorbraak hier en te sterk voor legaal te zijn daar.

Ik heb sinds woensdag ook nos ether.
Toen ik de pot voor het eerst opendeed was het me al snel duidelijk dat dit krachtig spul was. Ik had weinig tijd dus ik deed die pot vrij hardhandig open en kreeg ik een echt no-explode in mijn gezicht. Het poeder vloog in het rond en vooral recht in mijn gezicht.

Kwa smaak valt het mee, er staat cherry lemonade op. Maar het lijkt meer op bruin abdij bier vind ik.

De reden dat ik het gebruik is om vasculariteit, volume en kracht hoog te houden tijdens de cut. Zeer leuk dat er geen carbs in zitten, zodoende is het geschikt voor keto.

Pump kreeg ik ook terug en intensiteit in de gym was ook een stuk hoger als ervoor.

Goed product doet wat het beloofd zonder de verkooppraatjes: de nieuwste anabole doorbraak hier en te sterk voor legaal te zijn daar.

haha abdijbier, dat dacht ik ook toen ik het poedertje zag!

Ik begon last te krijgen van m'n maag (beetje flauwe maagpijn)na een week. Nu ik er mee gestopt ben is dat gevoel weer weg. Hebben hier meer mensen last van???

Ook ik ben gisteren aan de nieuwe formule begonnen, nu de eerste 3 dagen 2 scoops per dag ,daarna 2 voor 1 na training, ben benieuwd! Hou jullie op de hoogte;-)

Het was een tijd geleden dat ik is flink benen heb aangepakt, gister was die dag dat ik dat weer ging doen, dan zou je toch zeggen dat je volgende dag flink spierpijn moet hebben, en dit valt zwaar mee, voel wel iets maar niet denderend, dit spul doet echt wat ,zeker kwa herstel tot nu toe! Keeping post!
Groetjes

• Topic Starter Topic Starter
SMAAK??? beter dan de ouwe??

Smaak is nog niet echt "lekker" maar is prima te doen hoor met 250ml water

check mn handtekening;)

Terug
Naar boven