MuscleMeat

Review Nos Ether - Diesel Nutrition

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracht toename, Gain lean muscle mass, en vet verliezen, en een lange pompVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Smaak is redelijk. (goed te doen) 1 smaak verkrijgbaar lemonadeWelke dosis heb je gebruikt? voor training 1 scoop, na 2 scoops. 2scoops = 27.1 gWaar heb je het supplement gekocht? bb.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? $54,95- (prijs nu $43.99)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Onregelmatig gebruikt (stom van mezelf) en togh 2,8 kg aangekomen en droger geworden in 6 wekenMijn review:
Mensen die Creatine en N.O. graag gebruiken.. Dit spul is zeer goed en moet je gewoon geprobeert hebben. De eerste 3 dagen moet je alleen 2 scheppen na de training nemen... ik voelde de eerste week ook helemaal nix.....
De trainingen gingen allemaal erg lekker maar stond er niet bij stil dat dit spul ook iets aan het doen was, totdat ik reacties kreeg van andere die zeiden dat ik een flinke pomp had en groter oogte.

Ik was een hele tijd niet met dit spul bezig en vergat het op rustdagen geregeld in te nemen... Ik ben daarna van sportschool gewisseld en ben volle bak gegaan en serieus elke dag dit spul gebruiken. Ik ging als een commeet, Ik was in de eerste 2 weken al wel iets aangekomen 0,5kg om precies te zijn, maar toen ik dit spul innam zoals op de label staat ging ik snel omhoog.

Normaal zie je niet van jezelf dat je droger word of groeit want je ziet jezelf elke dag. Ik kon heel goed zien dat ik droger werd, en als ik op de weegschaal ging staan zag ik mijn gewicht omhoog gaan. Ik voelde dit spul niet extreem werken, ik had wel een betere focus en tintelingen in mijn gezicht en meer zin om te trainen, maar het was niet erg aanwezig..

Ik ben 2,8 kg aangekomen....

Ik ga dit product ckerz nog een keer halen, alleen dat haal ik hem wel met een Pre-Workout Energizer, dat was het enige wat ik er aan miste... verder geweldig spul.

Het is nu niet te halen bij BB.com. Volgens de medewerkers van bb.com is het een foutje en komt hij snel weer terug voor een lagere prijs....

nos_ether_diesel_nutrition.jpg

DS037LABEL.jpg

Umm oke :) maar moet je geen break hebben na een bepaalde tijd crea? of is dat een heel anders soort. Of is die in NO producten weinig?
Steeds meer onderzoek wijst uit dat je geen break nodig hebt met creatine, maar ik persoonlijk doe het wel, just to be shure. Ik maak een pot leeg, wat voor mij ongeveer zo'n 2 maanden beslaat, dan stop ik een week of 6 met de crea

Na 15 min is de creatine nog niet opgenomen, en die whey vermoeilijk het proces. Echt minimaal 30-45 minuten wachten met de whey shake.

Gaat eerder over de pH-waardes zou ik zo denken en 15 minuten zou blijkbaar genoeg moeten zijn om die tot een aanvaardbare waarde te brengen, anders zou Chuck het er ook niet op zetten toch ?

;)

Moet je extra water drinken als je dit product gaat gebruiken? En houd je er vocht van vast?
Ik ben van plan 2 potten te bestellen, aangezien ik slechts 72kg weeg, doe ik ong 25dagen met een pot, kan ik de volgende pot meteen erna gaan gebruiken (dus 50dagen aan één stuk)? Of hoe zit dat met rust periode's?

Gr

25 dagen ?!? Je bent er wel van bewust dat de dosering die op niet-trainingsdagen genomen moet worden alleen bedoelt is voor cardiodagen he ? Snap niet hoe je er maar 25 dagen op door kan gaan..

Morgen krijgen we de nieuwe NOS binnen met vernieuwde smaak.. mango.. maar hij schijnt bijna smaakloos te zijn.

We staan ook in de getdiesel advertenties in het DXL magazine.. verkrijgbaar in Holland bij XXL ;-)

25 dagen ?!? Je bent er wel van bewust dat de dosering die op niet-trainingsdagen genomen moet worden alleen bedoelt is voor cardiodagen he ? Snap niet hoe je er maar 25 dagen op door kan gaan..

??????? niet-trainingsdag is toch dag dat je niet traint????

Cardio word gezien als NIET trainingsdag

Cardio word gezien als NIET trainingsdag

Precies, dus stel je zit in de bulk en je doet momenteel geen cardio, dan hoef je op NIET trainingsdagen ook geen NOS te nemen.

@Skinnie: Zag niet dat je 120+ kg woog , dan zou het best kunnen dat je er maar 25 dagen mee kan doen..:p

Op het etiket staat volgens mij dat je op niet-trainingsdagen juist wel (in mijn geval 2 scheppen, 1 voor de eerste en 1 voor de tweede maaltijd) moet nemen en dat je dit schema op cardio dagen ook moet aanhouden.

In dat geval is zo'n pot natuurlijk wel weer redelijk snel leeg.

Wie weet hier nu het fijne van ???

Had ik nog een vraag... als ik Nos Ether combineer met Noxpump (pre-work out)... kan ik dan toch 1 schep (in plaats van de voorgeschreven 2) Nos Ether nemen voor de training of beter alleen na de training ?

lees de site en je weet genoeg. cardiodag wordt gezien als niet trainingsdag.. je neemt wel NOS maar minder als op trainingsdagen.

Ok dus even voor de duidelijk , op dagen dat je niks doet , dus geen krachttraining/cardio moet er nog steeds die AM en PM doseringen worden genomen ?

2 scheppen 1 uur voor de training(nos)
15min voor de training nox pump
na de training 2 scheppen(nos)

Zo doe ik het

Even een aanvullende vraag:

Hoe combineer je Noxpump met Nos Ether ?

De dosering Nos Ether gelijk houden, halveren of helemaal weglaten voor de training ?

ik zou de nos voor de training dan halveren die dosis en samen met wat carbs innemen met de NOX... lekker!!!!!!!!!

gisteren ermee begonne, maar gatver wat smaakt dat afschuwelijk

Metal heb het met wat dextro juice gemengt ! valt wel te doen dan. ( ben er ook gister mee begonnen )
Nog bedankt voor je post ! :)

gisteren ermee begonne, maar gatver wat smaakt dat afschuwelijk

Eerste paar dagen vond ik het ook echt afgrijselijk , ben er nu inmiddels aan gewend geraakt ,maar denk dat als ik dat niet was, ik het nog steeds dag en nacht zou zuipen omdat het gewoon zo goed z'n ding doet. Echt super !

Dave

Hmm, veel goeie comms over dit product!
ook suggesties over welke andere producte ik met nos ether kan stacke?

Terug
Naar boven