MuscleMeat

Review Nos Ether - Diesel Nutrition

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracht toename, Gain lean muscle mass, en vet verliezen, en een lange pompVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Smaak is redelijk. (goed te doen) 1 smaak verkrijgbaar lemonadeWelke dosis heb je gebruikt? voor training 1 scoop, na 2 scoops. 2scoops = 27.1 gWaar heb je het supplement gekocht? bb.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? $54,95- (prijs nu $43.99)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Onregelmatig gebruikt (stom van mezelf) en togh 2,8 kg aangekomen en droger geworden in 6 wekenMijn review:
Mensen die Creatine en N.O. graag gebruiken.. Dit spul is zeer goed en moet je gewoon geprobeert hebben. De eerste 3 dagen moet je alleen 2 scheppen na de training nemen... ik voelde de eerste week ook helemaal nix.....
De trainingen gingen allemaal erg lekker maar stond er niet bij stil dat dit spul ook iets aan het doen was, totdat ik reacties kreeg van andere die zeiden dat ik een flinke pomp had en groter oogte.

Ik was een hele tijd niet met dit spul bezig en vergat het op rustdagen geregeld in te nemen... Ik ben daarna van sportschool gewisseld en ben volle bak gegaan en serieus elke dag dit spul gebruiken. Ik ging als een commeet, Ik was in de eerste 2 weken al wel iets aangekomen 0,5kg om precies te zijn, maar toen ik dit spul innam zoals op de label staat ging ik snel omhoog.

Normaal zie je niet van jezelf dat je droger word of groeit want je ziet jezelf elke dag. Ik kon heel goed zien dat ik droger werd, en als ik op de weegschaal ging staan zag ik mijn gewicht omhoog gaan. Ik voelde dit spul niet extreem werken, ik had wel een betere focus en tintelingen in mijn gezicht en meer zin om te trainen, maar het was niet erg aanwezig..

Ik ben 2,8 kg aangekomen....

Ik ga dit product ckerz nog een keer halen, alleen dat haal ik hem wel met een Pre-Workout Energizer, dat was het enige wat ik er aan miste... verder geweldig spul.

Het is nu niet te halen bij BB.com. Volgens de medewerkers van bb.com is het een foutje en komt hij snel weer terug voor een lagere prijs....

nos_ether_diesel_nutrition.jpg

DS037LABEL.jpg

ben het nu ook aan het gebruiken al sinds een week maar weet nog niet echt zeker of ik resultaat zie..
na hoelang begonne jullie er goede resultaten van te zien/voelen?

..ik vermoed dat het spul eerst wat in je systeem moet komen ofzo?

Ik gebruik het nu een aantal weken (en precies volgens de gebruiksaanwijzing) maar ik kan nog niet echt zeggen dat het resultaat heeft.

Merk in elk geval weinig van de zgn werking die het product zou moeten hebben.

Denk niet dat ik nog een pot bestel zodra deze leeg is.

Ik gebruik het nu bijna 2 weken en ik merk ook niet echt superveel verschil. Ik merk dat ik een enkele oefening meer doe per keer dat ik naar de sportschool ga. Maar nog niet echt een enorme krachttoename. Ik ga de dosering iets verhogen denk ik van 1 scoop naar 1.5..
Dit is trouwens het eerste creatine supplement dat ik heb gebruikt. Voorheen alleen whey gebruikt.

Laatst bewerkt:
pot is bijna leeg, heeft geen merkbaar effect gehad bij mij

en ik maar denken dat de smerigste dat ik ooit gepreofd had nano vapor was
nos esther is VEEEEELLL smeriger:D

Smaak is idd niet erg lekker, maar als t werkt moet t maar ... kun je het overigens ook met meer dan 300 ml water mengen? of zou het effect dan minder sterk zijn?

als ik het gebruik merk ik dat ik mss beetje grotere pomp heb mr niet echt om te zeggen wauw... kga het zeker niet meer kopen!!
Vind het het niet waard om elke dag 2x dit niet te zuipen spul te drinken!
Had beter iets anders gekocht..

Smaak is idd niet erg lekker, maar als t werkt moet t maar ... kun je het overigens ook met meer dan 300 ml water mengen? of zou het effect dan minder sterk zijn?

je kan zeker met meer water megen... geen enkel probleem. en als je het met wat dextro neemt is die zure smaak bijna weg.

Ik heb mijn pot nu leeg, netjes de doseringen aagehouden.
Ik ben 3kg aangekomen de afgelopen maand.
Me kracht is iets beter gegaan.
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik nu ook sinds vorige maand een voedingsschemaheb, dus ook dat werkt grotendeels mee uiteraard.
Nu ff geen supps voor mij meer, ff een paar maanden zo trainen/eten en kijken of ik goede resulaten boek.

als ik het gebruik merk ik dat ik mss beetje grotere pomp heb mr niet echt om te zeggen wauw... kga het zeker niet meer kopen!!
Vind het het niet waard om elke dag 2x dit niet te zuipen spul te drinken!
Had beter iets anders gekocht..

Punt een, dan had je je beter in moeten lezen.
Punt twee, het draait toch niet om de pomp, maar om de uiteindelijke resultaten?
Punt drie, onee.. die is er niet.
Punt vier, zolang je niet goed eet en slaapt hebben dit soort supps zoziezo geen bijzonder effect.

gewoon fagget handschoentjes aan doen, doe ik ook :D

respect-

:D

Punt een, dan had je je beter in moeten lezen.
Punt twee, het draait toch niet om de pomp, maar om de uiteindelijke resultaten?
Punt drie, onee.. die is er niet.
Punt vier, zolang je niet goed eet en slaapt hebben dit soort supps zoziezo geen bijzonder effect.

Goede punten, vooral punt 4, dat vergeten velen nogal eens

Het is al 100x beantwoord volgens mij maar wil het toch nog ff vragen voor de zekerheid
Als je nos+ nox pump/supercharge/jp8 inneemt dan is het overbodig om ook nog NITROCREA te drinken?

Smerig spul, de werking verschilt bij mij per training...
vandaag viel het verkeerd en schoot direct m'n neus weer uit.
Ga het voortaan maar mengen met appelsap.

Supplementen zijn nieuw voor me, ben er dus onervaren mee. Sinds kleine week aan Nos Ether. Heb gemerkt dat als ik het meng met verse AH mango-sinaasappelsmoothie de vieze smaak bijna weg is. Maar nu las ik dat creatine niet met citrusvruchtensap moet worden ingenomen.

Is het onverstandig om NOS Ether met vers mango-sinaasappelsap te mengen?

Supplementen zijn nieuw voor me, ben er dus onervaren mee. Sinds kleine week aan Nos Ether. Heb gemerkt dat als ik het meng met verse AH mango-sinaasappelsmoothie de vieze smaak bijna weg is. Maar nu las ik dat creatine niet met citrusvruchtensap moet worden ingenomen.

Is het onverstandig om NOS Ether met vers mango-sinaasappelsap te mengen?

dat kan prima hoor.. ik zie het probleem niet.

Thx voor de snelle reply. Fijn om te weten, viezesmaakprobleem definitief opgelost, in mangosmoothie. :)

Hoeveel gram creatine zit er in een dagelijkse aanbevolen inname van nos ether?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven