AndroidHealthClinic

NOX Pump is back!

biejest

Ripped Bodybuilder
Waardering
175
Lengte
1m83
Massa
103kg
Zoals sommigen al weten is de gehele lijn van supplementen van Dorian Yates overgenomen door Ultralife.
Zij brengen de NOX Pump opnieuw uit in 2 versies;
*de 'gewone'
*de 'extreme'

4896546-holder-aefa766429494cb2c14ddd44e138e617.jpg

4896536-holder-857839696cf7832aeb227221bfbcc335.jpg

De 'extreme' versie zou exact dezelfde werking hebben als de goede oude nox pump waarmee zovelen geknald hebben als nooit tevoren.

Heb me vandaag 2 doosjes 'extreme' besteld op e-bay (komen uit Vereningd Koninkrijk). Kwestie van proefkonijn te spelen :-)

De NOX Pump van Dorian Yates is NIET de NOX Pump van vroeger. Daar heeft Yates de rechten niet voor.

Ultralife heeft nu de rechten van die formule, en komt dus met precies dezelfde NOX Pump die vroeger Dorian Yates had (waar iedereen zo goed op ging).

Dit is dus de oude vertrouwde NOX PUMP!

Laatst bewerkt:
wilde net zeggen : de orginele is er toch ook terug

• Topic Starter Topic Starter
De originele bestaat niet meer dus het zal vrijwel zeker die van Ultralife zijn die XXL gaat verkopen. Op site XXL staat een afbeelding bij het produkt en die is inderdaad anders dan die ik hier boven heb gepost...
In elk geval die van Ultralife is naar verluid 'the real deal'. Geen merk dat even is gaan lopen met de faam en naam van Dorian's produkten dus. Ze hebben de rechten op al deze supplementen.

als xxl niet de extreme versie heeft , dan koop ik hem niet , ik wil alleen the REAL deal

ok , dan koop ik hem ( eigenlijk was het een hint voor xxl om de extreme versie zeker te hebben :D

ik ga zeker de Xtreme versie halen.
hoop dat ie niet te duur is.

studenten leven :(

Hey! je kent me toch :D

Uiteraard krijgen we de Xtreme versie!

Zo mag ik het horen Rene. Tegen dat je hem hebt ben ik waarschijnlijk al wanhopig verslaafd en bestel ik een karrevracht voordat de zooi weer uit de rekken wordt gehaald. (of was het produkt gewoon tè populair?)

ik ga zeker de Xtreme versie halen.
hoop dat ie niet te duur is.

studenten leven :(

minder geld geven aan bier, komt goed!

Feels like Christmas:D:D

dat wordt weer knallen:lifter: juist weer uit blessure mag eerder dan verwacht weer beginnen trainen

Als me volgende pot crack op is, dit maar eens proberen :D!

stap ik van me geloof af, maar goed.

Als de prijs een beetje pakkend is, wil ik het best eens proberen.
Anders spendeer ik mijn geld liever aan crea en whey..

ik vind het nogal een vaag bericht eigenlijk ... In de Muscular Development schreef Dorian nl zelf
dat zijn nieuwe supplementen lijn binnenkort op de markt kwam. En dat waren dus allemaal verpakkingen
met nummers op.

ik vind het nogal een vaag bericht eigenlijk ... In de Muscular Development schreef Dorian nl zelf
dat zijn nieuwe supplementen lijn binnenkort op de markt kwam. En dat waren dus allemaal verpakkingen
met nummers op.

Als ik mag geloven wat ik gelezen heb is Dorian inderdaad van plan om met een nieuwe lijn te komen, in Amerika. Het bedrijf Ultralife zit in Engeland en zou de rechten bezitten van zijn vorige lijn (lean gain, nox pump, ...).
Dus misschien zijn er binnenkort 45 nox pumps op de markt :-) En iedereen die beweert dat het 'de echte' is.

Als ik mag geloven wat ik gelezen heb is Dorian inderdaad van plan om met een nieuwe lijn te komen, in Amerika. Het bedrijf Ultralife zit in Engeland en zou de rechten bezitten van zijn vorige lijn (lean gain, nox pump, ...).
Dus misschien zijn er binnenkort 45 nox pumps op de markt :-) En iedereen die beweert dat het 'de echte' is.

we proberen ze gewoon allemaal :D

Deal!
Nu nog een ezel vinden die geld schijt.

:roflol: Zit eraan te denken om epistane te gaan gebruiken na mijn JP8 / NOS Ether / TEST stackje, ben alleen een beetje argwanend, het is immers een stap in de richting van de dark side..

Misschien kan NOX daar nog verandering in brengen :)

:roflol: Zit eraan te denken om epistane te gaan gebruiken na mijn JP8 / NOS Ether / TEST stackje, ben alleen een beetje argwanend, het is immers een stap in de richting van de dark side..

Misschien kan NOX daar nog verandering in brengen :)

Ja dan ben je toch wel volwaardig lid van de dark side als je dat gaat nemen.
Met Nox Pump had ik de beste trainingen ooit, en heb toen zeker vooruitgang geboekt. Epistane is iets totaal anders maar wel verleidelijk natuurlijk... En trouwens ik geloof dat forumlid Sanca positief had gepist door Nox pump? of vergis ik mij

Terug
Naar boven