XXL Nutrition

NOX Pump is back!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een zakje van Nox Pump extreme van ultralife. Gewoon gelijk het hele zakje erin tiefte en opzuipen? Of eerst een kleine dosering nemen?

Knal hem denk ff op maandag als ik BBB train wel zo lekker ;)

jep hele zakje in 1 keer
anders krijg je niet het gewenste effect (logisch aangezien je dan onderdoseert)

Misschien ligt het aan mij, maar ik vond de ´oude´ Nox Pump van Yates toch iets sterker. Kan wellicht ook komen doordat ik sinds die tijd meerdere producten met geranamine gebruikt heb (Crack, Jack3d, Dark Rage). Toch een toppertje onder de pré workout boosters, net zoals Jack3d, welke mijn persoonlijke voorkeur heeft vanwege de lage prijs :D

ik vind die van Ultralife even goed als de oude van DY.
Jack3d is misschien goedkoop maar dat potje is dan ook zo miezerig klein :eek:

ja is terug op voorraad geloof ik

jep hele zakje in 1 keer
anders krijg je niet het gewenste effect (logisch aangezien je dan onderdoseert)

Krijg je van jack3d eigelijk ook een Pump?

Hmm ik hou het nog even bij No xplode denk ik ^^ maar als me pot op is moet ik toch 4weken pauze nemen dus neem ik ff tussedoor NOX PUMP :o
Van wie je moeder?
en dit is gewoon een normale vraag die ik serieus stel :rolleyes:
hij is net 17jaar zo kan je elke post wel een kaart geven....

want dat is niet waar , nog bedankt dat je meteen bij de mods bent wezen janken ...

Krijg je van jack3d eigelijk ook een Pump?

Jah, van Jack3d krijg je een soort van buitengewone focus, een enorme pomp, en veel drive om te trainen. Na de workout heb je een milde high, en geen crash. Het fijnste aan Jack3d vond ik dat het product zijn werk erg soepel doet, zonder zenuwachtig gevoel, of een opgefokte energierush (zoals met Dark Rage).

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

jep hele zakje in 1 keer

Vond je de oude NOX PUMP van Dorian Yates ook niet net iets anders smaken? Een maat van me had nog een oude doos staan, en na de ze beide geproefd te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat het wel degelijk een andere smaak heeft. Relax voor je dat hij hetzelfde werkt, de oude NOX PUMP was voor mijn gevoel namelijk echt asociaal qua werking haha :D

Hmm ik hou het nog even bij No xplode denk ik ^^ maar als me pot op is moet ik toch 4weken pauze nemen dus neem ik ff tussedoor NOX PUMP :o

Als No-Xplode voor jou na zelfs een pot op te hebben gesnoept nog steeds super werkt waarom zou je er dan mee stoppen? Ze raden het aan om na zoveel weken 4 weken een pauze te nemen, omdat ze ervan uit gaan dat je lichaam aan de ingredienten gaat wennen, maar als dat nog helemaal niet het geval is zou ik lekker mijn goed werkende booster blijven gebruiken. En als je gaat merken dat het langzamer hand minder word kan je altijd nog een tijdje overstappen op iets anders. Maargoed moet jezelf weten. ;)

Van wie je moeder?
en dit is gewoon een normale vraag die ik serieus stel :rolleyes:
hij is net 17jaar zo kan je elke post wel een kaart geven....

want dat is niet waar , nog bedankt dat je meteen bij de mods bent wezen janken ...

Let wat op je taal. 36jaar en je doet beetj kinderachtig naar mijn voorkeur;)

@ MilkShakey, haha ja precies. De oude versie van No Xplode heb ik ook 2 potten achter elkaar gebruikt. De NT versie heb ik helemaal opgemaakt, en ben toen voor Nox Pump gegaan.

@ 2050, ik denk dat SnW verder niets verkeerd bedoelde met zijn opmerking. Je moet het meer lezen als, ''waarom zou je in hemelsnaam 4 weken rust nemen?'' ;)

Even snel iets gekopieerd van de site van XXL, staat in de beschrijving van No Xplode:

No Xplode NT facts:
Inhoud: 30 Packs
Minimale geruiksduur: 6 weken
Optimale gebruiksduur: 12 weken
Geadviseerde tussenpauze: 4 weken

Laatst bewerkt:
@ MilkShakey, haha ja precies. De oude versie van No Xplode heb ik ook 2 potten achter elkaar gebruikt. De NT versie heb ik helemaal opgemaakt, en ben toen voor Nox Pump gegaan.

@ 2050, ik denk dat SnW verder niets verkeerd bedoelde met zijn opmerking. Je moet het meer lezen als, ''waarom zou je in hemelsnaam 4 weken rust nemen?'' ;)

Even snel iets gekopieerd van de site van XXL, staat in de beschrijving van No Xplode:

maja weet ik deze tijd 'je moeder' word altijd letterlijk genomen^^

Laatst bewerkt:
Je kan No Xplode ook gewoon afwisselen lijkt me met een andere PWO en niet wachten tot de pot/doos echt op is, dat doe ik nu al maanden en het werkt prima. Als je gewoon twee verschillende haalt met iets andere ingrediënten, dan neem je de ene training lekker je No Xplode, en de andere training Nox Pump. Ik kan me zelfs nog een periode herinneren dat ik op een gegeven moment No Xplode 2x per week nam, Supercharge 2x per week, en op zaterdagmiddag Crack als ik mijn benen ging training. Op die manier raakt je lichaam iets minder snel gewend aan het product. Je bent dan wel wat meer geld kwijt aan supplementen per periode, maar goed..

Anders gewoon lekker die 12 weken hanteren, en dan voor jezelf kijken of No Xplode nog effect heeft op je lichaam. Zo niet, toch maar voor een ander product gaan :)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 2050
Je kan No Xplode ook gewoon afwisselen lijkt me met een andere PWO en niet wachten tot de pot/doos echt op is, dat doe ik nu al maanden en het werkt prima. Als je gewoon twee verschillende haalt met iets andere ingrediënten, dan neem je de ene training lekker je No Xplode, en de andere training Nox Pump. Ik kan me zelfs nog een periode herinneren dat ik op een gegeven moment No Xplode 2x per week nam, Supercharge 2x per week, en op zaterdagmiddag Crack als ik mijn benen ging training. Op die manier raakt je lichaam iets minder snel gewend aan het product. Je bent dan wel wat meer geld kwijt aan supplementen per periode, maar goed..

Anders gewoon lekker die 12 weken hanteren, en dan voor jezelf kijken of No Xplode nog effect heeft op je lichaam. Zo niet, toch maar voor een ander product gaan :)

Dankje zeer nuttige info dit. Dan ben ik vanplan om met jack3d af te wisselen! Wil nietmeer zonder dat beetj extra energy en extra pump:D

Terug
Naar boven