AndroidHealthClinic

NOX Pump is back!

Die ga ik dan uiteraard ook bestellen.

xxx

Zal xxl de oude nox formule hebben die blijkbaar ultralife gekocht heeft of de nieuwe formule die Dorian yates gaat uitbrengen ???

En dat mag je ook gebruiken onder de 18?
(Ja, ik eet ook nog voor het geval er zulk soort vragen meteen weer naar boven komen, hm ik voel me nou net een soort bicep-curlende ecto met zo'n vraag)

• Topic Starter Topic Starter
Zal xxl de oude nox formule hebben die blijkbaar ultralife gekocht heeft of de nieuwe formule die Dorian yates gaat uitbrengen ???

Zij gaan de nieuwe verkopen als ik het goed heb, van het nieuwe merk van Dorian. Zal ook wel goed worden maar toch ga ik eerst de oude nog eens proberen :-)

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

En dat mag je ook gebruiken onder de 18?
(Ja, ik eet ook nog voor het geval er zulk soort vragen meteen weer naar boven komen, hm ik voel me nou net een soort bicep-curlende ecto met zo'n vraag)

denk niet dat daar een leeftijd op hangt dus kopen maar

Staat er soms wel op, bij crack geloof ik. Maar zitten geen rare dingen in dus zou m gewoon kopen. Als je op jouw leeftijd al serieus bezig bent met een eet en -trainingsschema zeg ik Chaupeau:D

is helemaal niets vreemd aan.. ik heb gewoon daarvoor een willekeurige foto van internet geplukt ter illustratie dat NOX pump terug komt. Daarna start er hier een hele discussie, ik mail daarna naar importeur dat ik de XTreme variant wil en of het echt van yates is . En ik pas de foto daar op aan omdat sommige mensen daaruit blijkbaar conclussies trekken.

Ik denk 1e week januari.... ik vind overigens Dark Rage nog een stapje verder qua energieboost.. maar ik ga er wat te hard op.

Dark rage,crack, supps met Geranamine (1,3-dimethylamylamine)yohimbe
noem maar op ik ging zo snel dat ze op werk dachten dat ik aan de coke zat,
en een uber weird gevoel krijg je er van geen lekkere supps om te nemen
kwam geen fatsoenlijke training uit zat alleen maar in die trip.
krijg nu al de rillingen als ik over de nieuwe Nox hoor;)

Dark rage,crack, supps met Geranamine (1,3-dimethylamylamine)yohimbe
noem maar op ik ging zo snel dat ze op werk dachten dat ik aan de coke zat,
en een uber weird gevoel krijg je er van geen lekkere supps om te nemen
kwam geen fatsoenlijke training uit zat alleen maar in die trip.
krijg nu al de rillingen als ik over de nieuwe Nox hoor;)

Met geramine moet je ook wel uitkijken als je gecontroleerd wordt op doping... zit bv in Crack.. we gaan dat er voortaan op de site bij vermelden.

Sommige sites roepen > Doping Vrij! maar dat is dus mooi niet zo.

Met geramine moet je ook wel uitkijken als je gecontroleerd wordt op doping... zit bv in Crack.. we gaan dat er voortaan op de site bij vermelden.

Sommige sites roepen > Doping Vrij! maar dat is dus mooi niet zo.

Goed initiatief. Zijn al meerdere mensen zo tegen de lamp gelopen terwijl ze dachten dat een supplement volledig onschuldig was. DBB lid Sanca meld je eens :-)

Vandaag is er een briefje van de post in de bus gevallen. Ik mag mijn 'internationale aangetekende zending' morgen gaan afhalen aan het postkantoor :-)
Als het goed is liggen er 2 blinkende doosjes NOX Pump Extreme op mij te wachten.

Eerste training daarmee zal dan komend weekend zijn. Ben benieuwd!

Vandaag is er een briefje van de post in de bus gevallen. Ik mag mijn 'internationale aangetekende zending' morgen gaan afhalen aan het postkantoor :-)
Als het goed is liggen er 2 blinkende doosjes NOX Pump Extreme op mij te wachten.

Eerste training daarmee zal dan komend weekend zijn. Ben benieuwd!

Mooi zo, we houden dit topic in de gaten om te kijken of we de oude vertrouwde NOX terug hebben. In principe moet je dat 10min na inname al geschoten hebben, of het dezelfde NOX is als ''vroeger".

Zojuist naar het postkantoor gegaan om mijn zending op te halen.
Grote enveloppe met 2 dozen NOX Pump Extreme :-) Hier en daar wel een deuk maar de inhoud (de 30 zakjes)ziet er nog goed uit.
Deed de doos open en meteen kwam die smerige tropical geur me tegemoet. Nog nooit zo hard zitten uitkijken naar iets wat vies smaakt!

Ik post nog wel fotomateriaal.

Zojuist naar het postkantoor gegaan om mijn zending op te halen.
Grote enveloppe met 2 dozen NOX Pump Extreme :-) Hier en daar wel een deuk maar de inhoud (de 30 zakjes)ziet er nog goed uit.
Deed de doos open en meteen kwam die smerige tropical geur me tegemoet. Nog nooit zo hard zitten uitkijken naar iets wat vies smaakt!

Ik post nog wel fotomateriaal.
cool hou ons up to date

dit word denk ik mijn 2e pre workout die ik ga testen ben nu met unleash bezig voel wel meer energie maar ik wil echt een energie rush

49200216d538d95bfcd8eb31029038d424643e8.jpg
http://img1.uploadhouse.com/fileuploads/4920/49200216d538d95bfcd8eb31029038d424643e8.jpg

dus als ik het goed begrijp mag crack doping genoemd worden?

Terug
Naar boven