- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal xxl de oude nox formule hebben die blijkbaar ultralife gekocht heeft of de nieuwe formule die Dorian yates gaat uitbrengen![]()
En dat mag je ook gebruiken onder de 18?
(Ja, ik eet ook nog voor het geval er zulk soort vragen meteen weer naar boven komen, hm ik voel me nou net een soort bicep-curlende ecto met zo'n vraag)
is helemaal niets vreemd aan.. ik heb gewoon daarvoor een willekeurige foto van internet geplukt ter illustratie dat NOX pump terug komt. Daarna start er hier een hele discussie, ik mail daarna naar importeur dat ik de XTreme variant wil en of het echt van yates is . En ik pas de foto daar op aan omdat sommige mensen daaruit blijkbaar conclussies trekken.
Ik denk 1e week januari.... ik vind overigens Dark Rage nog een stapje verder qua energieboost.. maar ik ga er wat te hard op.

Dark rage,crack, supps met Geranamine (1,3-dimethylamylamine)yohimbe
noem maar op ik ging zo snel dat ze op werk dachten dat ik aan de coke zat,
en een uber weird gevoel krijg je er van geen lekkere supps om te nemen
kwam geen fatsoenlijke training uit zat alleen maar in die trip.
krijg nu al de rillingen als ik over de nieuwe Nox hoor![]()
Met geramine moet je ook wel uitkijken als je gecontroleerd wordt op doping... zit bv in Crack.. we gaan dat er voortaan op de site bij vermelden.
Sommige sites roepen > Doping Vrij! maar dat is dus mooi niet zo.
Vandaag is er een briefje van de post in de bus gevallen. Ik mag mijn 'internationale aangetekende zending' morgen gaan afhalen aan het postkantoor :-)
Als het goed is liggen er 2 blinkende doosjes NOX Pump Extreme op mij te wachten.
Eerste training daarmee zal dan komend weekend zijn. Ben benieuwd!
cool hou ons up to dateZojuist naar het postkantoor gegaan om mijn zending op te halen.
Grote enveloppe met 2 dozen NOX Pump Extreme :-) Hier en daar wel een deuk maar de inhoud (de 30 zakjes)ziet er nog goed uit.
Deed de doos open en meteen kwam die smerige tropical geur me tegemoet. Nog nooit zo hard zitten uitkijken naar iets wat vies smaakt!
Ik post nog wel fotomateriaal.
Deed de doos open en meteen kwam die smerige tropical geur me tegemoet
De geur was altijd instant herkenbaar idd.dit word denk ik mijn 2e pre workout die ik ga testen ben nu met unleash bezig voel wel meer energie maar ik wil echt een energie rush
Probeer eens Unleash icm een caffeïne pil. Dat geeft net dat beetje meer vind ik.
[Link niet meer beschikbaar]
Op ebay zitten ze ook en daar is het goedkoper. Denk wel aan verzendkosten die erbij komen dus dan zit je ongeveer aan de prijs van op de site.