- Waardering
- 4.389
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dan ben je toch wel volwaardig lid van de dark side als je dat gaat nemen.
Met Nox Pump had ik de beste trainingen ooit, en heb toen zeker vooruitgang geboekt. Epistane is iets totaal anders maar wel verleidelijk natuurlijk... En trouwens ik geloof dat forumlid Sanca positief had gepist door Nox pump? of vergis ik mij

De Nox pump die wij krijgen is gewoon van Dorian Yates

Jazeker heel wat anders, maar wel erg verleidelijk inderdaad. Heb eerlijk gezegd weinig zin om de spuit erin te zetten.. Maar zoiets, ja zal me eerst gewoon eens in moeten lezen in de gevaren.. Ja volgens mij was ie inderdaad positief bevonden na NOX pump, misschien reageert 'ie nog![]()

Vandaag gezien op site XXL;
http://www.xxlnutrition.nl/Dorian-Yates-M111/NOX-Pump-Xtreme-P684
Beetje vreemd - hiervoor stond er een andere foto op de site.
is helemaal niets vreemd aan.. ik heb gewoon daarvoor een willekeurige foto van internet geplukt ter illustratie dat NOX pump terug komt. Daarna start er hier een hele discussie, ik mail daarna naar importeur dat ik de XTreme variant wil en of het echt van yates is . En ik pas de foto daar op aan omdat sommige mensen daaruit blijkbaar conclussies trekken.
Ik denk 1e week januari.... ik vind overigens Dark Rage nog een stapje verder qua energieboost.. maar ik ga er wat te hard op.
De verwarring was er omdat Robke sprak over een doos met nummers op (zoals de eerste foto die op je site stond). Ikzelf had gelezen van een eigen lijn van Yates in Amerika. Op sommige fora was er ook een hele hoop gelul of het nu echt was of niet die van Ultralife...
Bij deze zijn we geïnformeerd!

Ik heb bevestigd gekregen dat we van Yates krijgen en de Xtreme versie.. dus ik ga daar nu maar even vanuit.. Ik weet het zeker als ik ze in mijn handen heb![]()
Kan niet wachten om dat smerig smakende goedje met 'tropical' smaak naar binnen te kappen :-)
.. maar ik laat deze nu maar even staan.het wordt lemon volgens mij.. en de afbeelding die ik eerst had geplaatst was wel de goede.. maar ik laat deze nu maar even staan.
Hmm, Er is te veel om van te snoepen lijkt het, Labrada, unleash, Dark Rage en in Januari weer NOXoeff
![]()

Als NOX terug is hoeft voor mij al de rest niet meer![]()

dus de extreme pump van dorian yates gaat een nieuwe formule zijn en de oude formale is nu van ultralife?