MuscleMeat

NOX Pump is back!

De Nox pump die wij krijgen is gewoon van Dorian Yates

René, wanneer komt hij in stock bij jullie?

Ja dan ben je toch wel volwaardig lid van de dark side als je dat gaat nemen.
Met Nox Pump had ik de beste trainingen ooit, en heb toen zeker vooruitgang geboekt. Epistane is iets totaal anders maar wel verleidelijk natuurlijk... En trouwens ik geloof dat forumlid Sanca positief had gepist door Nox pump? of vergis ik mij

Jazeker heel wat anders, maar wel erg verleidelijk inderdaad. Heb eerlijk gezegd weinig zin om de spuit erin te zetten.. Maar zoiets, ja zal me eerst gewoon eens in moeten lezen in de gevaren.. Ja volgens mij was ie inderdaad positief bevonden na NOX pump, misschien reageert 'ie nog ;)

• Topic Starter Topic Starter
De Nox pump die wij krijgen is gewoon van Dorian Yates

die gaat de deur uit VLIEGEN Rene :eek:

René, wanneer komt hij in stock bij jullie?

op zijn site staat januari 2010

Jazeker heel wat anders, maar wel erg verleidelijk inderdaad. Heb eerlijk gezegd weinig zin om de spuit erin te zetten.. Maar zoiets, ja zal me eerst gewoon eens in moeten lezen in de gevaren.. Ja volgens mij was ie inderdaad positief bevonden na NOX pump, misschien reageert 'ie nog ;)

Vandaar die knaltrainingen :D

Vandaag gezien op site XXL;

http://www.xxlnutrition.nl/Dorian-Yates-M111/NOX-Pump-Xtreme-P684

Beetje vreemd - hiervoor stond er een andere foto op de site.

is helemaal niets vreemd aan.. ik heb gewoon daarvoor een willekeurige foto van internet geplukt ter illustratie dat NOX pump terug komt. Daarna start er hier een hele discussie, ik mail daarna naar importeur dat ik de XTreme variant wil en of het echt van yates is . En ik pas de foto daar op aan omdat sommige mensen daaruit blijkbaar conclussies trekken.

Ik denk 1e week januari.... ik vind overigens Dark Rage nog een stapje verder qua energieboost.. maar ik ga er wat te hard op.

is helemaal niets vreemd aan.. ik heb gewoon daarvoor een willekeurige foto van internet geplukt ter illustratie dat NOX pump terug komt. Daarna start er hier een hele discussie, ik mail daarna naar importeur dat ik de XTreme variant wil en of het echt van yates is . En ik pas de foto daar op aan omdat sommige mensen daaruit blijkbaar conclussies trekken.

Ik denk 1e week januari.... ik vind overigens Dark Rage nog een stapje verder qua energieboost.. maar ik ga er wat te hard op.

De verwarring was er omdat Robke sprak over een doos met nummers op (zoals de eerste foto die op je site stond). Ikzelf had gelezen van een eigen lijn van Yates in Amerika. Op sommige fora was er ook een hele hoop gelul of het nu echt was of niet die van Ultralife...

Bij deze zijn we geïnformeerd!

De verwarring was er omdat Robke sprak over een doos met nummers op (zoals de eerste foto die op je site stond). Ikzelf had gelezen van een eigen lijn van Yates in Amerika. Op sommige fora was er ook een hele hoop gelul of het nu echt was of niet die van Ultralife...

Bij deze zijn we geïnformeerd!

Ik heb bevestigd gekregen dat we van Yates krijgen en de Xtreme versie.. dus ik ga daar nu maar even vanuit.. Ik weet het zeker als ik ze in mijn handen heb :D

Is dat spul zo heftig?

Jep. Training na training zeiknat van het zweet en genoeg agressie en uithoudingsvermogen om de zaal plat te trainen. Althans bij mij.

het wordt lemon volgens mij.. en de afbeelding die ik eerst had geplaatst was wel de goede ;) .. maar ik laat deze nu maar even staan.

Ik ga afwachten tot ik mijn exemplaar volgende week thuis krijg. Dan zal ik wel een foto posten en een reviewtje in dit topic.

Hier nog een quote van een Engels forum:

"I have ordered off the website www.ultralifeshop.co.uk and have received the nox pump via post. Its half the strength of the old dy formula but as you correctly pointed out Ultralife owned all the DY formulas and the customer services lady has told me Ultralife will be releasing the full strengh formula as Extreme nox pump in the next 2 weeks
Here you can ring them up on:
0845 226 1822 (customer services)
Hope that clears up any doubts, i would just take caffeine but its the formulation that increases delivery time. Proplus would take longer to take effect."

Spannend!

EDIT: nu ben ik helemaal in de war ->

4904438-holder-c8c57d23c2e8aa6d24e7ba892c7a2e88.jpg

Laatst bewerkt:
Hmm, Er is te veel om van te snoepen lijkt het, Labrada, unleash, Dark Rage en in Januari weer NOX:D oeff :hedbang:

Just outta curiousity, waarom was NOX 'weg' ?

Dark rage gaat toch net iets verder in mijn ogen :cool:

Ik krijg al schrik van de naam alleen al :haar:

Dus kerels - heb even een mailtje gestuurd naar die mensen van Ultralife. Hier is hun antwoord. De discussie is dus rond;

"The one you ordered from us is exactly the same formula as the Orginal Dorian Yates Nox Pump as it was Ultralife that was making it for Dorian, so therefore they own the formula.

The one in the link you sent us is the new Dorian Yates range coming out soon and will be a whole new formula.

Please read the link below, as to what Ultralife have to say:
http://www.muscletalk.co.uk/new-Dorian-Nox-Pump-m3696733-p2.aspx "

gegroet!

dus de extreme pump van dorian yates gaat een nieuwe formule zijn en de oude formale is nu van ultralife?

Terug
Naar boven