MuscleMeat

NOX Pump is back!

Trouwens mijn pupillen zijn ook groter, die van mijn maat ook :eek:
Lijkt wel een snoep effect man, wtf? Voel ook een halve trekbek, damn :P

mega aanrader, werd helemaal psyched. Was helemaal inde zone, kreeg mezelf gewoon niet stuk. Na het trainen kleine dip, niet zo gek als je alles geeft tijdens de training zelf. Top product! Pupillen wel extreem groot, nu een uur later na de training ook nog.

mega aanrader, werd helemaal psyched. Was helemaal inde zone, kreeg mezelf gewoon niet stuk. Na het trainen kleine dip, niet zo gek als je alles geeft tijdens de training zelf. Top product! Pupillen wel extreem groot, nu een uur later na de training ook nog.

dat komt door de geranamine volgens mij.. dat spul kan je van trippen bij hogere doseringen :D

Beste pre workout voor mij:) krijg super energie en focus al paar minuten na inname, tijdens het trainen krijg ik echt een super pomp toen ik gister borst had getraind en in de kleedkamer even in de spiegel keek waren me borst/schouders/armen echt een stuk groter opeens lol wat een pomp krijg je hier van niet normaal meer. Ik gebruik het niet elke dag om gewenning te voorkomen, 2/3 keer per week en dan blijft het ook goed werken voor me.

Rene heb jij zicht in hoeverre dit product nog blijft bestaan op de markt? Anders moeten we er toch echt een voorraad van gaan aanleggen :P

Ben benieuwd hoe lang dit spul nog verkrijgbaar blijft...

Same, heb gisteren een NOX zakje van een maat gekregen om uit te proberen (hij zweert erbij) en ik vraag me af of dit spul wel legit is, vraag me af hoeveel geranamine er inzit.

Vandaag met NOX Pump extreme getraind.
Thuis een zakje in ongeveer 300ml water en naar de gym gereden. Het was best koud in de gym, dus duurde 2 oefeningen lang vooraleer ik het warm had. Toen opeens knalde de NOX Pump erin! Zweten als een beest, veel kracht, veel focus en veel uithouding.
Het gevoel van 'ik kan blijven trainen' was duidelijk aanwezig. Normaal train ik een uurtje en dat is gewoon voorbij gevlogen.
Voelde me echt raar toen ik opstond, leek wel alsof ik had gezopen de avond ervoor. Een half uur na inname NOX pump was dat gevoel verdwenen :-)

Nog 29 zakjes te gaan, nog 29 knaltrainingen hehe
Kga wel niet elke training een nemen, dan is het te snel op.

10/10 voor dit produkt

Deze vandaag gekocht en getraind, voelde me net zoals jij zegt.. alleen na de training voel ik me nog altijd of ik aan de extasy zit..

dit ga ik denk ik maar 1 keer per week nemen.

Verder goed spul!

Ben ook vanplan het te kome, maar het smaakt echt k*t hoor ik:d

Tja smaken verschillen natuurlijk.. Smaak is eigenlijk iets waar je jezelf totaal niet druk om moet maken, want als je lichaam gewoon goed reageert op Nox Pump dan heb je een geweldige PWO product wat het wel waard maakt. Het ruikt eerder vreemd, smaak is op zich wel te doen, je went er vanzelf wel aan. Gewoon met zo weinig mogelijk water nemen (150-200ml) en in een slok achterover gieten. Ik heb ervaring met zowel de Vyomax als de Ultralife versie.

idd zo slecht smaak iet ook alweer niet..

Vraag aan jullie, hoe vaak per week gebruiken jullie dit? is mij verteld niet te vaak. Ik dacht 1 of 2 keer per week. Zit ik, ik train 4x p/w

en zelf 2 3 maanden na de eerste doosje niets nemen.

ik train 5x per week. Ik gebruik 3 trainingen Nox Pump als PWO, de andere 2 trainingen gebruik ik Supercharge.

Ik vind Nox Pump smaken als Fanta vergeleken bij Jp8 en Nos Ether. :)

Nos Ether is idd nog een stapje erger qua smaak, vooral nasmaak. Maar ook dat wende bij mij wel na een tijdje. Doorgaans mixte ik het met water en Dextro Juice+EAS na de training, dan is het wel goed te drinken. Tot op een gegeven moment mijn Dextro op was. Toen heb ik het gemengd met vruchtensap (Multivitaminesap of sinasappelsap) wat ook wel te doen was (voor de training, na trainen meestal gewoon Nos Ether met EAS en water)

@ 2050, anders bestel je gewoon 1 zakje om te proberen, ben je 2eu excl verzendkosten kwijt i.p.v. meteen 50eu

Ik heb vroeger zoveel XTC geslikt dat ik vermoed dat de geranamine geen effect zal hebben op mij...

Ik heb een zakje van Nox Pump extreme van ultralife. Gewoon gelijk het hele zakje erin tiefte en opzuipen? Of eerst een kleine dosering nemen?

Knal hem denk ff op maandag als ik BBB train wel zo lekker ;)

Hmm ik hou het nog even bij No xplode denk ik ^^ maar als me pot op is moet ik toch 4weken pauze nemen dus neem ik ff tussedoor NOX PUMP :o

Misschien ligt het aan mij, maar ik vond de ´oude´ Nox Pump van Yates toch iets sterker. Kan wellicht ook komen doordat ik sinds die tijd meerdere producten met geranamine gebruikt heb (Crack, Jack3d, Dark Rage). Toch een toppertje onder de pré workout boosters, net zoals Jack3d, welke mijn persoonlijke voorkeur heeft vanwege de lage prijs :D

Misschien ligt het aan mij, maar ik vond de ´oude´ Nox Pump van Yates toch iets sterker. Kan wellicht ook komen doordat ik sinds die tijd meerdere producten met geranamine gebruikt heb (Crack, Jack3d, Dark Rage). Toch een toppertje onder de pré workout boosters, net zoals Jack3d, welke mijn persoonlijke voorkeur heeft vanwege de lage prijs :D

Kan je jack3d op xxl kopen?

Terug
Naar boven