Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mega aanrader, werd helemaal psyched. Was helemaal inde zone, kreeg mezelf gewoon niet stuk. Na het trainen kleine dip, niet zo gek als je alles geeft tijdens de training zelf. Top product! Pupillen wel extreem groot, nu een uur later na de training ook nog.

krijg super energie en focus al paar minuten na inname, tijdens het trainen krijg ik echt een super pomp toen ik gister borst had getraind en in de kleedkamer even in de spiegel keek waren me borst/schouders/armen echt een stuk groter opeens lol wat een pomp krijg je hier van niet normaal meer. Ik gebruik het niet elke dag om gewenning te voorkomen, 2/3 keer per week en dan blijft het ook goed werken voor me.Ben benieuwd hoe lang dit spul nog verkrijgbaar blijft...
Vandaag met NOX Pump extreme getraind.
Thuis een zakje in ongeveer 300ml water en naar de gym gereden. Het was best koud in de gym, dus duurde 2 oefeningen lang vooraleer ik het warm had. Toen opeens knalde de NOX Pump erin! Zweten als een beest, veel kracht, veel focus en veel uithouding.
Het gevoel van 'ik kan blijven trainen' was duidelijk aanwezig. Normaal train ik een uurtje en dat is gewoon voorbij gevlogen.
Voelde me echt raar toen ik opstond, leek wel alsof ik had gezopen de avond ervoor. Een half uur na inname NOX pump was dat gevoel verdwenen :-)
Nog 29 zakjes te gaan, nog 29 knaltrainingen hehe
Kga wel niet elke training een nemen, dan is het te snel op.
10/10 voor dit produkt
En heeft iemand die nieuwe al geprobeerd van yates zelf.....?
http://www.sports-nutrition.nl/Dorian-yates-Nox-pump-p-16304.html

Misschien ligt het aan mij, maar ik vond de ´oude´ Nox Pump van Yates toch iets sterker. Kan wellicht ook komen doordat ik sinds die tijd meerdere producten met geranamine gebruikt heb (Crack, Jack3d, Dark Rage). Toch een toppertje onder de pré workout boosters, net zoals Jack3d, welke mijn persoonlijke voorkeur heeft vanwege de lage prijs![]()