MuscleMeat

NOX Pump is back!

zeker weten !

men vriend die het besteld had heeft zo een gratis trainings shirt gekregen :d
waar kan ik deze vinde ?

van xxl bedoel je? die staan op de site. onder merk xxl of kleding.

Erg goed pre workout product inderdaad! (Vyomax) Alleen met late training (na 18u) wel oppassen, want ik merk wel aan mezelf dat ik er minder goed van slaap.

Ja dat klopt... het spul houdt je wel wakker.

Deze morgen voor de 2de keer NOX pump geprobeerd van Vyomax, ingenomen op nuchtere maag en 10 minuten later opnieuw misselijk gevoel als eerste keer.
Daarna toch mijn ontbijt naar binnen gewerkt in de hoop dat het misselijke gevoel zou verdwijnen zoals de eerste keer.
Helaas 10 min later moeten kotsen alles eruit, dan maar met lege maag naar de gym.
Niettegenstaande toch lekker borst en triceps getraind(benchpress 8x140kg).
Zijn er nog die er last van hebben, kga vrijdag eens niet op nuchtere maag proberen en zien wat het doet.

Deze morgen voor de 2de keer NOX pump geprobeerd van Vyomax, ingenomen op nuchtere maag en 10 minuten later opnieuw misselijk gevoel als eerste keer.
Daarna toch mijn ontbijt naar binnen gewerkt in de hoop dat het misselijke gevoel zou verdwijnen zoals de eerste keer.
Helaas 10 min later moeten kotsen alles eruit, dan maar met lege maag naar de gym.
Zijn er nog die er last van hebben, kga vrijdag eens niet op nuchtere maag proberen en zien wat het doet.

Je moet hem juist wél op nuchtere maag nemen, en daarna ook niks eten!
Dat vermindert alle effect..

• Topic Starter Topic Starter

Als je 8x140kg gebencht hebt, heb je toch niet een lullige training gehad, ondanks het kotsen :-)
Heb enkel de versie van Ultralife geprobeerd tot nu toe en nog nooit misselijk geworden ervan...

Ik ga vanaf volgende week iedere avond om 18uur trainen. Nu is het zo dat ik wel altijd vroeg ga slapen (21.00uur) omdat ik iedere morgen om 4.30uur op sta.

Wat zeggen de ervaringen van mensen die dit spul gebruikt hebben.

Is het mogelijk om al te gaan slapen 3/4uur na inname van nox pump?

Ik ga vanaf volgende week iedere avond om 18uur trainen. Nu is het zo dat ik wel altijd vroeg ga slapen (21.00uur) omdat ik iedere morgen om 4.30uur op sta.

Wat zeggen de ervaringen van mensen die dit spul gebruikt hebben.

Is het mogelijk om al te gaan slapen 3/4uur na inname van nox pump?

Zul je toch echt zelf moeten proberen, voor iedereen werkt het anders.
Bij mij werkte het niet, en kon dus ook zonder problemen in slaap komen, anderen liggen er wel weer wakker van bij een te late inname..

Zul je toch echt zelf moeten proberen, voor iedereen werkt het anders.
Bij mij werkte het niet, en kon dus ook zonder problemen in slaap komen, anderen liggen er wel weer wakker van bij een te late inname..

Maarja, de reden dat ik dit nooit eerder gekocht heb is omdat ik het vrij prijzig vind en tot nu toe goed zonder kan trainen.

Het is alleen wel duur om het te kopen en na één keer proberen er achter te komen dat ik er niet van kan slapen. Dan heb ik aan de rest ook niks meer :(

Je kunt ook sample zakjes kopen ;)

check mn handtekening

Als je 8x140kg gebencht hebt, heb je toch niet een lullige training gehad, ondanks het kotsen :-)
Heb enkel de versie van Ultralife geprobeerd tot nu toe en nog nooit misselijk geworden ervan...

Kheb zeker geen lullige training gehad ,kvroeg me alleen af of er nog zijn die er last van hebben, tvoelt gewoon niet lekker te trainen met een lege maag en na het kotsen en je energieniveau gaat ook sneller omlaag

Dat je het op nuchtere maag moet nemen weet ik en heb ik geprobeerd alleen nadien moet ik wel eten, je moet weten dat ik altijd smorgens om 9u ga trainen.
Dus mijn laatste maaltijd neem ik snachts om 1u na mijn werk als ik wacht met eten tot na training zit ik meer dan 9u zonder eten en heb ik gewoon niet de energie om me voluit te geven.
Ontbijt overslaan is NOT DONE
Vrijdag proberen een uurtje na mijn ontbijt eens zien wat het geeft

Vanmorgen NOXpump een uurtje na mijn ontbijt genomen en kheb het kunnen binnenhouden, tijdens het naar de gym rijden toch nog beetje raar gevoel in mijn maag.
Maar eens in de gym was dit gevoel over, dit is toch wel de meest heftige preworkout hoor,heb er al veel getest en Super Charge van Labrada vond ik tot nu toe de beste voor mij maar NOX steekt er toch nog bovenuit.

Niettegenstaande dat mijn maag beetje protesteert :D
Ik trainde schouders vandaag en na 2 oefeningen had ik zo'n enorme pomp dat mijn armen gewoon langs mijn lichaam laten hangen zelfs pijnlijk was,drinkbeker naar mijn mond brengen was bijna niet mogelijk, pijnlijk maar heerlijk gevoel.
Ben toch eens benieuwd naar de versie van Ultralife misschien dat deze vriendelijker is voor mijn maag.
Iemand die een zakje wil ruilen om te testen??biejest??
Greetz

werkt super indd hier ook misselijk ervan alleen
heb ik het idee dat bijde zowel de extreem als de gewone
het zelfde is jullie ook deze ervaring ?

Heb ook maar een doosje besteld, ben benieuwd.

Bij XXL kon je van de versie van Vyomax aparte zakjes bestellen, maar van de Ultralife versie niet denk ik. Check de site maar eens.
En trouwens, de Ultralife versie daar hoef je geen proefzakjes van te bestellen want die shizzle werkt gewoon keihard.
Ik geef dit supplement mijn absolute seal of approval.

Laatst bewerkt:
Bij XXL kon je van de versie van Vyomax aparte zakjes bestellen, maar van de Ultralife versie niet denk ik. Check de site maar eens.
En trouwens, de Ultralife versie daar hoef je geen proefzakjes van te bestellen want die shizzle werkt gewoon keihard.
Ik geef dit supplement mijn absolute seal of approval.

Vyomax en Ultralife waren precies dezelfde, zelfs het zakje was exact hetzelfde, op het merkje na.

Nog iemand die hier precies lichtjes high van wordt? :)

Nog iemand die hier precies lichtjes high van wordt? :)

Vooral na de training ben ik meestal verdacht goedgezind en energiek. Dit duurt een paar uur en dan krijg ik meestal een dipje (moe, veel geeuwen).
Ben benieuwd hoe lang dit spul nog verkrijgbaar blijft...

Vandaag voor het eerst genomen.
Zweten al voordat ik begon, focus 300%, motto no pain no gain.
Dit was SICK. intensiteit lag zo hoog niet te volgen.
Thanx nox pump :)

Terug
Naar boven