XXL Nutrition

Review NOX PUMP XTREME - Ultralife

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pre workout shake.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 x
  • Hoe is de smaak van dit supplement? BADDD
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje
  • Waar heb je het supplement gekocht? Ebay (fabrikant: ULTRALIFE)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 33 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, doet wat het moet doen!

Mijn review:
NOX PUMP is baaaaack!!
Onder een andere naam, "NOX PUMP EXTREME", van fabrikant ULTRALIFE!!
Blijkbaar had dorian yates het recept gekocht van ultralife, hij bracht het toen uit onder zijn eigen merk.
Nu brengt ULTRALIFE het terug op de markt, onder hun eigen merk, maar met dezelfde knallende formule.

Had nooit de nox pump onder naam v Dorian geprobeerd, wel allemaal heel leuke dingen van gehoord, vandaar een doosje besteld via ebay!
15min voor training ingenomen.
Erachter naar de gym, voor een heerlijkkke schoudertraining!
Voelde me hééél goed, voelde me sterk, alles prima, dikke pomp, goede focus.
Alléén, wat ik rehelmatig heb met boosters, een huuuuge crash achteraf!
Een uur of 2/3 na inname, vandaar maar een 8.

ExtremeNox-big.jpg

Als ik jou was stuurde ik een mail naar de producent/verdeler in Engeland.
Het is inderdaad verdacht dat je net de houdbaarheidsdatum niet kan lezen.
Met wat geluk sturen ze een doos gratis op, want slechte reclame daar zit niemand op te wachten. Ik zeg wel met wat geluk.
Het zijn samples wat ik heb besteld bij XXL nutrition, en ik heb geen idee of de houdbaarheidsdatum duidelijker staat op de doos zelf of niet.
Ik neem aan dat Renee geen samples verstuurt die bijna afgelopen zijn of met een onbekende houdbaarheidsdatum.

En met de ervaring die ik heb opgedaan met de NOX sampletje, hoef ik niet eens een gratis doos van hun te krijgen.

is dit de echte formule van dorian yates? ik heb nu 2 zakjes en wat kan ik hiermee verwachten

Heb de oude NOX nooit gebruikt maar ik lees zoveel positive reacties dat ik gelijk maar een doosje besteld heb.
Hoop dat het morgen al binnen is.

Laatst bewerkt:
morgen komt dit ook aan bij me :)
Is zien wat het geeft ..

Gister 1 zakje geprobeerd.
Tijd van innamen 17:00uur.
Start Training 17:30 en zoals de gebruiksaanwijzing zegt, heeerlijk! Had enorme zin in trainen trainen trainen. Goede drive en heerlijke pomp.
1 Nadeel!! Ik sliep pas 03:00 in de nacht...:(

Maar wel leuk voor 1x in de week voor een knal training!

(5min geleden Unleash! v2 ingenomen, kijken wat dit gaat doen.

Afgelopen week heb ik me gewaagt aan het zakje van NOX pump en het bruine roestige goedje was niet te drinken, maar te doen! Ik ging die dag Triceps/rug trainen en me triceps knalde nog net niet uit me lichaam! Verder van energie of focus en krachttoename heb ik weinig gemerkt, maar de PUMP was er!

Crack, No-Xplode, Anadraulic Pump voelde ik alle3 werkelijk helemaal niks van en van NOX pump als enige wel.

Ik kreeg een sample bij een bestelling, moet zeggen het was id zwaar weg drinken. Maar heb een lekkere training ervan gehad. Nou reageer ik op de meeste No boosters wel goed. Ik vind hem bij de betere horen. Maar geef omdat ik op de meeste goed reageer m'n voorkeur dan naar een betere smaak. Maar dit is niet waar de sub voor bedoeld is natuurlijk.

hoi

Ik heb nox pump besteld en ben al aan men 4 zakje bezig,, na 2 dozen no-xplode weet ik echt niet of ik goed ben met dit spullll
no -xplode is bommmmmmmmm!!!!!!!!!! En wat is crash na iname ierdereen praat er over? Kan iemand dit uitleggen?? :):):):):):):d:d

Nou...mijn ervaringen zijn niet goed.
Ik word er te onrustig van. Waarschijnlijk door de caffeine...

Ik heb nog een doos thuis staan. Er zijn 4 zakjes van de 30 uit.
Als iemand intresse heeft: 30 euro

Ik heb nox pump besteld en ben al aan men 4 zakje bezig,, na 2 dozen no-xplode weet ik echt niet of ik goed ben met dit spullll
no -xplode is bommmmmmmmm!!!!!!!!!! En wat is crash na iname ierdereen praat er over? Kan iemand dit uitleggen?? :):):):):):):d:d

Enkele uren na je training kan het gebeuren dat je plots moe en futloos wordt. Een maaltijd kan dit verhelpen, en je moet je er mentaal over zetten.

Deed helemaal niks bij mij

Combineer je dan de twee producten? Als in, een zakje NOX, en twee schepjes Jack3d? Totale overkill lijkt me haha :P Ik wissel zelf deze twee top boosters af, werking blijft top op deze manier ;)

ja super spul , doet inderdaat wat het moet doen knallen

maar o o , niet kunnen slapen

en de day after totaal geen fut meer

al 5 x gebruikt , 1 x om de week

en telkens zelfde rituweel , jammer want dit is echt wel vervelend

Afgelopen week heb ik me gewaagt aan het zakje van NOX pump en het bruine roestige goedje was niet te drinken, maar te doen! Ik ging die dag Triceps/rug trainen en me triceps knalde nog net niet uit me lichaam! Verder van energie of focus en krachttoename heb ik weinig gemerkt, maar de PUMP was er!

Crack, No-Xplode, Anadraulic Pump voelde ik alle3 werkelijk helemaal niks van en van NOX pump als enige wel.

Vandaag weer een zakje gedaan ;) BBB getraint en t*ring wat sloeg NOX pump hard aan :D Heeeeerlijk echt getraint als een animal. Voordat ik de gym inging zat alles al strak in de kleding en was de pomp al aanwezig. De heenweg reed ik geloof ik overal veel te hard en heerlijk knallen. Je word er gewoon zo heerlijk aggresief opgepompt van ;)

NOX pump = nummer 1! :wl:

Smaak valt reuze mee, met ijs koud water is het net bitter lemon. Best lekker :P

Jezus wat een pwo, wtf zit hier in joh.
Net alsof ik aangeschoten was maar dan zonder dat draaierigheid, dikste pomp ooit, niet de hardste training ooit maar wel een heerlijke training. Aan het eind nog ff triceps geknalt, veel ogen gevangen:D
Dat zweverigheid is wel ff eng, nog nooit zoiets meegemaakt.
De shit dat hier in zit kan niet legaal zijn:roflol:

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Edit: Geen crash, althans nog niet.

Terug
Naar boven