Fitness Seller

Noxipro

Meer kracht tijdens de training, ik merk dat ik nu niet boven de 100kg kan bankdrukken.
Ik bankdruk ongv 1x in de maand. Voor de rest doe ik dumbbell press, maar ik blijf haken op die 100kg bankdruk, dus wil ik die extra pomp. En het schijnt dat noxipro een geode pre-workout is daarvoor.

haha 1 x per maand en je vind het raar dat je niet omhoog komt... en als je toch zo graag omhoog wel kan je beter naar de AAS sectie gaan (no offense)

Je hoeft niet 'vol op de bench press' te gaan, maar ik neem aan dat je wel meer oefeningen voor borst doet toch..? Of echt alleen db press?
Een tip zou zijn als je je trainingsschema post in een apart topic ;)

Kijk ook eens rond bij webhops (zoals bodyenfitshop of xxlnutrition) naar de pre workouts. Het is proberen, de een staat stijf van de cafeïne terwijl de ander er niks van merkt. Ook is het slim te kijken of je wel cafeïne in je pwo wilt of bijv creatine.

Van pwo's zonder caffeine is de werking te verwaarlozen, caffeine pwo's zijn overpriced ten opzichte van wat het eigenlijk is, dan kun je beter een kop koffie nemen of caffeine cabs nemen die erg goedkoop zijn.

Maar mijn persoonlijke mening is gewoon noxi gebruiken :D

Van pwo's zonder caffeine is de werking te verwaarlozen, caffeine pwo's zijn overpriced ten opzichte van wat het eigenlijk is, dan kun je beter een kop koffie nemen of caffeine cabs nemen die erg goedkoop zijn.

Maar mijn persoonlijke mening is gewoon noxi gebruiken :D

Hoezo is de werking ervan te verwaarlozen?

Hoezo is de werking ervan te verwaarlozen?

Omdat er dus al geen Cafeïne inzit en ook niet alle duidelijk werkzame stoffen zoals DMAA etc.

Dan blijven er enkel nog stoffen over die vrijwel niks doen, vandaar dat ze ook nog verkocht worden in NL.

Omdat er dus al geen Cafeïne inzit en ook niet alle duidelijk werkzame stoffen zoals DMAA etc.

Dan blijven er enkel nog stoffen over die vrijwel niks doen, vandaar dat ze ook nog verkocht worden in NL.

Ik heb een pwo zonder cafeïne, en die werkt prima hoor.

staan nog wat noxipro van de oude formule op marktplaats

haha 1 x per maand en je vind het raar dat je niet omhoog komt... en als je toch zo graag omhoog wel kan je beter naar de AAS sectie gaan (no offense)

dus het enigste wat in een preworkout werkt is caffeine zeg jij?

dus het enigste wat in een preworkout werkt is caffeine zeg jij?

Tuurlijk zullen die andere stoffen ook wel werken, echter zo nihil dat je het amper gaat merken. Alle daadwerkelijk effectieve stoffen zoals DMAA etc zijn verboden maar die deden tenminste wat met je. De huidige PWO's zijn zo ondergedoseerd dat het bijna geen zin heeft om ze te nemen. Laat staan de prijzen die je voor dat minuscuul effect betaald.

Tuurlijk zullen die andere stoffen ook wel werken, echter zo nihil dat je het amper gaat merken. Alle daadwerkelijk effectieve stoffen zoals DMAA etc zijn verboden maar die deden tenminste wat met je. De huidige PWO's zijn zo ondergedoseerd dat het bijna geen zin heeft om ze te nemen. Laat staan de prijzen die je voor dat minuscuul effect betaald.

Oke, dus de pomp die je voelt en de snellere eiwitopname ed komen alleen door cafeïne?
Grappig, dan zullen ze bij mijn pwo wel stiekem cafeïne erin hebben gedaan want die pomp die ik voel, zou ik niet moeten voelen volgens jou.
Je snapt toch wel dat pwo niet alleen maar ''energie'' is he?..

Oke, dus de pomp die je voelt en de snellere eiwitopname ed komen alleen door cafeïne?
Grappig, dan zullen ze bij mijn pwo wel stiekem cafeïne erin hebben gedaan want die pomp die ik voel, zou ik niet moeten voelen volgens jou.
Je snapt toch wel dat pwo niet alleen maar ''energie'' is he?..

Dat bedoel ik dus. Koop Agmatine apart, dan is het 3x goedkoper en je kunt zelf je dosering bepalen. En een pomp krijg je niet van cafeïne, dus ze hebben geen cafeïne in je pwo gedaan Hell93.

Dat bedoel ik dus. Koop Agmatine apart, dan is het 3x goedkoper en je kunt zelf je dosering bepalen. En een pomp krijg je niet van cafeïne, dus ze hebben geen cafeïne in je pwo gedaan Hell93.

Goh..alleen jij zegt: ''Tuurlijk zullen die andere stoffen ook wel werken, echter zo nihil dat je het amper gaat merken. ''

Dat is dus niet zo. Ik merk wél de werking. En dat is van pwo en niet van apart agmatine. Dus jouw stelling dat pwo's zonder cafeïne vrijwel niks doen omdat de ingrediënten die erin zitten te verwaarlozen zijn, klopt niet.

Hell93, Bedankt.

Maar vol op de benchpress dan lukt de db niet helemaal optimaal meer.
En in mijn omgeving, gebruiken veel mensen pre-workout. Vandaar dat ik dat zei.
Maar denk toch wel dat 80 % van de serieuze fitnesser aas als PWO gebruikt.
En noxipro wordt inderdaad niet meer verkocht, alleen op marktplaats.

dit is het meer

Goh..alleen jij zegt: ''Tuurlijk zullen die andere stoffen ook wel werken, echter zo nihil dat je het amper gaat merken. ''

Dat is dus niet zo. Ik merk wél de werking. En dat is van pwo en niet van apart agmatine. Dus jouw stelling dat pwo's zonder cafeïne vrijwel niks doen omdat de ingrediënten die erin zitten te verwaarlozen zijn, klopt niet.

Dat jij het nu toevallig in de beginfase merkt omdat je misschien maar 60kg weegt zegt niet zoveel. Je zult al erg vlug gewend zijn aan deze ondergedoseerde dosis en daar zit je dan met je overpriced troep pwo. Beter adviseer je mensen de volgende optie's:

- Een oude PWO kopen via Ebay of Marktplaats oid
- De werkzame stoffen die je nog legaal kunt kopen apart kopen, cafeïne, agmatine bijv.

Dat jij het nu toevallig in de beginfase merkt omdat je misschien maar 60kg weegt zegt niet zoveel. Je zult al erg vlug gewend zijn aan deze ondergedoseerde dosis en daar zit je dan met je overpriced troep pwo. Beter adviseer je mensen de volgende optie's:

- Een oude PWO kopen via Ebay of Marktplaats oid
- De werkzame stoffen die je nog legaal kunt kopen apart kopen, cafeïne, agmatine bijv.

Ik weeg geen 60 kg.
De pwo die ik heb is niet overpriced, maar super goedkoop.
De dosering kun je checken op de verpakking, dus kun je zelf beslissen of het ondergedoseerd is of niet.

Ik weeg geen 60 kg.
De pwo die ik heb is niet overpriced, maar super goedkoop.
De dosering kun je checken op de verpakking, dus kun je zelf beslissen of het ondergedoseerd is of niet.

Super goedkoop ja, maar niet voor wat je nu eigenlijk ervoor terug krijgt.

En dat kun je niet zelf beslissen, het is ondergedoseerd of het is het niet. En die van jou is dat sowieso. Maar ga jij maar lekker veel betalen voor het feit je 'een snellere eiwit opname' hebt. :o:o

Super goedkoop ja, maar niet voor wat je nu eigenlijk ervoor terug krijgt.

En dat kun je niet zelf beslissen, het is ondergedoseerd of het is het niet. En die van jou is dat sowieso. Maar ga jij maar lekker veel betalen voor het feit je 'een snellere eiwit opname' hebt. :o:o

Lol, snap je het nu niet?
Mensen kunnen zelf beslissen of ze een ongedoseerde pwo nemen of niet. Die kunnen dat beslissen door op de lijst te kijken van ingrediënten en dan te beslissen: is dit genoeg of te weinig?

Hoe weet je dat die van mij sowieso ondergedoseerd is? Weet jij dan wel precies wat iemand nodig heeft?
Dan mag je dat nu vertellen, dan kan iedereen allemaal dezelfde pwo halen voortaan :)

Lol, snap je het nu niet?
Mensen kunnen zelf beslissen of ze een ongedoseerde pwo nemen of niet. Die kunnen dat beslissen door op de lijst te kijken van ingrediënten en dan te beslissen: is dit genoeg of te weinig?

Hoe weet je dat die van mij sowieso ondergedoseerd is? Weet jij dan wel precies wat iemand nodig heeft?
Dan mag je dat nu vertellen, dan kan iedereen allemaal dezelfde pwo halen voortaan :)

Monster Caps: 19,90 euro voor 6 weken

Agmatine: 11,50 euro voor 60 doseringen
Arginine: 14,90 euro voor 240 caps

Dan heb je de 2 belangrijkste ingrediënten uit jou geweldige PWO, maar dan de helft goedkoper.

Monster Caps voor 1 jaar: 172,46 euro.

Agmatine en Arginine voor 1 jaar: 69,00 euro + 22.66 euro = 91,66 euro.

Warmte groenten,

Bicepz

Omfg wat ben jij ..:roflol: Ik geef het op

haha als de ene nou vind dat pre workout goed helpt, en bicep wil graag alles apart prima toch. waarom wil iedereen zo graag zijn gelijk hebben

Terug
Naar boven