AndroidHealthClinic

Review NR.1 - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nr.1 dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 2 weken aaneen gesloten
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, Fruit Punch en Bubblegum zijn goed te doen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep = 1 dosering
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering, extra samples, persoonlijk advies en binnen 12 uur vaak in huis (laat ind e avond bestellen).
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, zie review.

Mijn review:

De review:
Tijdens de introductie van, nu twee weken geleden, de Nr1 gekozen voor dit product. Ik heb al meerdere reviews geschreven op DBB en op tweakers.net ben ik ook te vinden. Dus, laat deze maar niet achterwege. Normaal gesproken gebruikte ik altijd de Total Muscle Solution, echter met een product die qua werking hetzelfde is, qua smaak beter, qua ingrediënten hypermodern en dus beter van werking was de keus makkelijk gemaakt. Ik citeer even de Body en Fit website:
2lw7j87.jpg

Kenmerken Nr.1:
-Sterkste bodybuilding product verkrijgbaar!
-Win ongekend massieve en keiharde spiermassa!
-Alle top-ingrediënten in één monsterproduct!
-Onverslaanbare samenstelling
-Uniek en direct werkzaam
-Extreme krachttoename
-Extreme spierpomps
-Beschermt je spieren
-Verlaagt vetpercentage
-Enorme energie in de spieren
-Pompt voedingsstoffen in je spieren
-Direct vollere, grotere spieren
-Ongekende prestaties en trainingen
-Slechts 1 dosering per dag is al voldoende!
-6 weken kuur per verpakking!

Ik doe netzoals de TMS één dosering per dag, voor de training. Tijdens de training ervaar ik gewoon continue energie, niet zulke energie als bij de NoxiPro maar ben gewoon niet moe te krijgen. De voordeel ervan, die ik ervaar is dat je al met 1 dosering een sterke werking hebt. Ik heb betere spierpomps, betere kracht (beter dan pwo’s zoals NoxiPro of Craze).
Ik heb ook even uitgerekend wat het zou kosten als ik dit allemaal los nam, zou ik niet onder de prijs van 29.90 komen. Vaak zou dat wel het geval zijn, dus echt de prijs is weer de beste.

Smaak en oplosbaarheid:

Ik heb voor mijn broertje en mezelf de Bubblegum en Fruit Punch gekocht. Dus kon meteen variëren dus misschien is het wel leuk om dit mee te nemen hierin. De Bubblegum van de Muscle Protect heb ik ook geprobeerd, ik had verwacht dat deze even lekker zou zijn. Echter, de smaak Bubblegum komt sterker door en is goed van smaak. Fruitpunch hoef ik weinig over te zeggen, een heerlijke, volle Fruit met Punch smaakje.

Over de oplosbaarheid kan ik het duidelijk zijn, lost echt goed op, ligt goed in de mond en de smaak ruik je al bij het openen van de pot.

Ingrediënten en oplosbaarheid:

Ik zal even de belangrijkste en gepatenteerde producten citeren:
Karbolyn - is ontwikkeld om snel spierglycogeen (energie) aan te vullen in je spieren. Een doorbraak in de manier waarop je spieren snel kunt voorzien van energie om te presteren en herstellen. Karbolyn is in staat om de hoeveelheid glycogeen in je spieren te vergroten. Met elke mg glycogeen die je opslaat in je spieren kun je 4 x zoveel vocht opnemen. Die zorgt voor optimale energie, spiergroei, hydratatie en een enorm musculair uiterlijk doordat spieren snel voller en groter worden. Karbolyn is suikervrij.
PeptoPro - voor extreem snel spierherstel en volle, harde en ronde spiermassa. PeptoPro is het ideale product wat om te nemen direct na de training het zorgt voor optimaal herstel van de spieren. PeptoPro is extreem effectief voor sporters en bodybuilders. PeptoPro garandeert een supersnelle maar ook een zeer volledige opname van aminozuren in de spieren.
Creapure® Creatine - wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH. Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch CreaPure creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit, hierdoor zijn de resultaten die je met Creapure® creatine zult behalen nog sterker. Creapure zorgt voor meer spierkracht, meer spiermassa en sneller herstel! Creatine is het ideale supplement voor fitness en bodybuilding. De kwaliteit en werkzaamheid van het gepatenteerde Creapure® is 100% gegarandeerd en dat merk je.

En een tal van andere belangrijke en bekende producten:
Agmatine, Creatinol-O-Phosphate (COP), N-Carbamyl Glutamate (bekend van oa NoxiPro). Deze zijn enorm hot momenteel, en werken echt goed naar mijn mening. Dus een goede toevoeging aan dit supplement. De meeste zijn nu ook los in poeder te koop. Daarnaast de welbekende ingredienten voor herstel, bescherming en ingrediënten die zorgen dat je anabool blijft.

Sneller herstel
Wat betreft mijn voeding, deze is gewoon goed in orde. Dus merk echt dat dit een aanvulling is op mijn schema. Daarnaast gebruik ik vitamines, omega-3 en Whey Perfection en na een lange werkdag een pre-workout of numero uno (nr1). Ik merk het herstel in de minder spierpijn die ik heb. Deze is gewoon minder en de spieren voelen harder en voller aan.

Eindoordeel:
Een dikke voldoende 8/10, de smaak, oplosbaarheid en werking ervan zijn gewoon goed. Dus een vast blijvertje in mijn collectie. Voor de prijs hoef ik het niet te laten, 1 pot per anderhalve maand is namelijk een goede investering voor meer, hardere en krachtige spieren. Naast de goede service waar iedereen bekend mee is, is het naar mijn mening een goede aanvulling op het assortiment.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG-20120307-WA0001.jpg

Heeft de nr.1, negatieve bijwerkingen?
Krijg je er wat vollere/grotere armen van, want mijn armen willen niet echt groeien, terwijl ik ze wel goed train.

Welk supplement is beter hard! of nr.1 ?

Blijft van vele factoren afhankelijk. Is en blijft dus persoonsafhankelijk maar zoals Ralf al aangeeft is dat echt niet gek lijkt me:D
Zorg daarnaast voor optimaal goed zitten van de rest van je voeding en het zal gewoon oplopen. Maar dat is met alles. De samen en afstelling van je voeding bepalen hoe goed je vooruit gaat. Daarnaast is het niet alleen de kg's die je aankomt. Het gaat om de spiegel. Vetverlies en spierwinst in combinatie is altijd mogelijk ondanks dat dit vaak wordt tegengesproken;)

Een heel mooi, lang betoog voor BnF (sponsor heel toevallig?) maar je vertelt eigenlijk slechts wat basisinfo mbt onze sport. Daar heb je volledig gelijk in, je voeding is enorm belangrijk en bepaalt hoe hard je vooruitgaat. Kan ik daar uit opmaken, zeker gezien mijn expliciete vraag dat meetbare resultaten met een product als nr1 een utopie zijn? Ik lees nl nog steeds alleen maar de lofzangen van BnF en fanclub zonder feitelijke resultaten.
Begrijp me goed,geen offense, ik twijfel om dit aan te schaffen maar na het doorspitten van deze review word ik op zijn zachtstbgezegd niet overtuigd van de werking. Zoveel geschreeuw, tot op heden helaas geen wol.
Maar goed, wellicht dat t nog komt :cool:

REUS, sponsort B&F jou dit product? Je blijkt nogal actief te zijn in dit topic. :rolleyes:

:DNee was het maar zo:D

Maar gebruik het product wel en kan wel van alles roepen over dit product maar voor sommigen blijven er vraagtekens. Enerzijds logisch omdat men toch vaak sceptisch is. Aan de andere kant is het prijs en kwaliteitstechnisch gewoon een heel goed product. Voor het geld hoef je het niet te laten staan en daarom prijs ik dit aan.

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 10:34 ----------

Welk supplement is beter hard! of nr.1 ?

Zijn twee verschillende producten......wat zijn je doelstellingen? Aan de hand daarvan kan er een specifieker antwoord gegeven worden.

Een heel mooi, lang betoog voor BnF (sponsor heel toevallig?) maar je vertelt eigenlijk slechts wat basisinfo mbt onze sport. Daar heb je volledig gelijk in, je voeding is enorm belangrijk en bepaalt hoe hard je vooruitgaat. Kan ik daar uit opmaken, zeker gezien mijn expliciete vraag dat meetbare resultaten met een product als nr1 een utopie zijn? Ik lees nl nog steeds alleen maar de lofzangen van BnF en fanclub zonder feitelijke resultaten.
Begrijp me goed,geen offense, ik twijfel om dit aan te schaffen maar na het doorspitten van deze review word ik op zijn zachtstbgezegd niet overtuigd van de werking. Zoveel geschreeuw, tot op heden helaas geen wol.
Maar goed, wellicht dat t nog komt :cool:

Ik begrijp wat je schrijft....maar over wat twijfel je bij dit product? Ken je de ingredienten? Ik bedoel weet je waar ze voor staan? En welke product gebruik je nu? Of tussen welke producten twijfel je? Ik gebruik het product en ben er zeer tevreden over. Juist om de ingredienten en wat je ervoor betaald. Mocht je vragen hebben oid gewoon stellen.

Vind lemon bublegum van nr.1 echt lekker! maar fruit van magnificent, bleeh proeft echt naar ijzer ofzo.. haha

Hij komt morgen binnen samen met een nieuwe pot whey :D
kan niet wachten:)

Mijn doelstellingen zijn op dit moment droog trainen voor de zomer.
Mijn armen willen niet groeien, terwijl ik ze wel goed train.
Wil graag wat vollere/grotere armen en wat minder buikvet.

Heb nou de lemon bullegum hmm :D
Vond nou de fruit van magnificent toch ook wel lekker haha, is echt voor iedereen anders daarom zijn er ook zoveel verschillend esmaken bij b&f :p

hahaha indd, erg persoons gebonden..

Hij komt morgen binnen samen met een nieuwe pot whey :D
kan niet wachten:)

Dat wordt 100% knallen! Pomp, kracht, uithouding, volume, groei! Nr 1 is op elk front het product om te nemen:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 11:01 ----------

Mijn doelstellingen zijn op dit moment droog trainen voor de zomer.
Mijn armen willen niet groeien, terwijl ik ze wel goed train.
Wil graag wat vollere/grotere armen en wat minder buikvet.

Nr 1 helpt in ieder geval goed met de pomp / het volume in de spieren:)

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 11:03 ----------

Heb nou de lemon bullegum hmm :D
Vond nou de fruit van magnificent toch ook wel lekker haha, is echt voor iedereen anders daarom zijn er ook zoveel verschillend esmaken bij b&f :p

Nr 1 is qua werking het beste wat je kunt nemen. Qua smaak ook nog best aardig, dat is mooi meegenomen:) De Bubblegum is lekker fris!:)

Wat raad u dan aan om te gaan gebruiken hard of nr.1?

Hallo Body en Fitshop,

Ik ben een zeer tevreden klant van jullie winkel en ben dan ook van plan om Nr.1 aan te schaffen. Echter als ik kijk naar de vele ingrediënten die in het product zitten vraag ik me af of deze niet zwaar ondergedoseerd zijn? Creatine is prima maar als ik b.v. kijk naar de hoeveelheid Cop (300mg), Peptopro (750mg), Agmatine (250mg), BCAA (1000mg) etc. per dosering, dan lijken deze ingrediënten ondergedoseerd te zijn. Vooral als je dit vergelijkt met de doseringen die geadviseerd worden als je de producten los koopt.

Ter vergelijking: Cop:500 - 1000mg; Peptopro: 10 gram; Agmatine: 500 - 1000mg

Mijn vraag is of het nog wel nut heeft om Nr.1 aan te schaffen als de meeste bestanddelen zo laag gedoseerd zijn?

Groeten Rinus

idd, ik vraag me dat ook af.
Hoe dan ook doe Nr1 voor mijn niet echt iets.
Ik stel me die vraag ook bij bv muscle protect vs xtend.
hier zitten nog extra HICA en HMB bij, maar zo laag gedoseerd dat het toch niks doet...

Helemaal mee eens.:) Qua groei en prestaties is Nr 1 de:1e:

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 17:01 ----------

Hallo Body en Fitshop,

Ik ben een zeer tevreden klant van jullie winkel en ben dan ook van plan om Nr.1 aan te schaffen. Echter als ik kijk naar de vele ingrediënten die in het product zitten vraag ik me af of deze niet zwaar ondergedoseerd zijn? Creatine is prima maar als ik b.v. kijk naar de hoeveelheid Cop (300mg), Peptopro (750mg), Agmatine (250mg), BCAA (1000mg) etc. per dosering, dan lijken deze ingrediënten ondergedoseerd te zijn. Vooral als je dit vergelijkt met de doseringen die geadviseerd worden als je de producten los koopt.

Ter vergelijking: Cop:500 - 1000mg; Peptopro: 10 gram; Agmatine: 500 - 1000mg

Mijn vraag is of het nog wel nut heeft om Nr.1 aan te schaffen als de meeste bestanddelen zo laag gedoseerd zijn?

Groeten Rinus

Als je het los koopt dan kun je inderdaad zelf je dosering bepalen en per ingredient los doseren. Maar geloof mij maar dat je deze waslijst aan ingredienten bij geen enkel merk krijgt, zeker niet voor deze prijs. Daarnaast geven we elk ingredient tot op de mg aan. Andere merken pakken blends waardoor je eigenlijk helemaal geen idee hebt wat ergens inzit. Als je iets hoger wilt dan zou je kunnen aanvullen of los kunnen doseren inderdaad.:)

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 17:03 ----------

idd, ik vraag me dat ook af.
Hoe dan ook doe Nr1 voor mijn niet echt iets.
Ik stel me die vraag ook bij bv muscle protect vs xtend.
hier zitten nog extra HICA en HMB bij, maar zo laag gedoseerd dat het toch niks doet...

Muscle Protect bevat zelfs iets meer als Xtend (nieuwe formule). Dat is 100% de beste koop op dat gebied. De neven-ingredienten hadden er inderdaad niet in gehioeven:)

Wat is dit nou eigelijk voor product creatine of pre workout?

Als we nou allemaal dit spul gaan bestellen en keihard gaan zeuren dan blijven ze de introprijs misschien wel aanhouden :p

thaha! dat zou wel nice zijn. 30 euro is al bij al wel een mooie prijs voor zo een " bijna alles in één" product :D

Terug
Naar boven