AndroidHealthClinic

Review NR.1 - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nr.1 dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 2 weken aaneen gesloten
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, Fruit Punch en Bubblegum zijn goed te doen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep = 1 dosering
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering, extra samples, persoonlijk advies en binnen 12 uur vaak in huis (laat ind e avond bestellen).
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, zie review.

Mijn review:

De review:
Tijdens de introductie van, nu twee weken geleden, de Nr1 gekozen voor dit product. Ik heb al meerdere reviews geschreven op DBB en op tweakers.net ben ik ook te vinden. Dus, laat deze maar niet achterwege. Normaal gesproken gebruikte ik altijd de Total Muscle Solution, echter met een product die qua werking hetzelfde is, qua smaak beter, qua ingrediënten hypermodern en dus beter van werking was de keus makkelijk gemaakt. Ik citeer even de Body en Fit website:
2lw7j87.jpg

Kenmerken Nr.1:
-Sterkste bodybuilding product verkrijgbaar!
-Win ongekend massieve en keiharde spiermassa!
-Alle top-ingrediënten in één monsterproduct!
-Onverslaanbare samenstelling
-Uniek en direct werkzaam
-Extreme krachttoename
-Extreme spierpomps
-Beschermt je spieren
-Verlaagt vetpercentage
-Enorme energie in de spieren
-Pompt voedingsstoffen in je spieren
-Direct vollere, grotere spieren
-Ongekende prestaties en trainingen
-Slechts 1 dosering per dag is al voldoende!
-6 weken kuur per verpakking!

Ik doe netzoals de TMS één dosering per dag, voor de training. Tijdens de training ervaar ik gewoon continue energie, niet zulke energie als bij de NoxiPro maar ben gewoon niet moe te krijgen. De voordeel ervan, die ik ervaar is dat je al met 1 dosering een sterke werking hebt. Ik heb betere spierpomps, betere kracht (beter dan pwo’s zoals NoxiPro of Craze).
Ik heb ook even uitgerekend wat het zou kosten als ik dit allemaal los nam, zou ik niet onder de prijs van 29.90 komen. Vaak zou dat wel het geval zijn, dus echt de prijs is weer de beste.

Smaak en oplosbaarheid:

Ik heb voor mijn broertje en mezelf de Bubblegum en Fruit Punch gekocht. Dus kon meteen variëren dus misschien is het wel leuk om dit mee te nemen hierin. De Bubblegum van de Muscle Protect heb ik ook geprobeerd, ik had verwacht dat deze even lekker zou zijn. Echter, de smaak Bubblegum komt sterker door en is goed van smaak. Fruitpunch hoef ik weinig over te zeggen, een heerlijke, volle Fruit met Punch smaakje.

Over de oplosbaarheid kan ik het duidelijk zijn, lost echt goed op, ligt goed in de mond en de smaak ruik je al bij het openen van de pot.

Ingrediënten en oplosbaarheid:

Ik zal even de belangrijkste en gepatenteerde producten citeren:
Karbolyn - is ontwikkeld om snel spierglycogeen (energie) aan te vullen in je spieren. Een doorbraak in de manier waarop je spieren snel kunt voorzien van energie om te presteren en herstellen. Karbolyn is in staat om de hoeveelheid glycogeen in je spieren te vergroten. Met elke mg glycogeen die je opslaat in je spieren kun je 4 x zoveel vocht opnemen. Die zorgt voor optimale energie, spiergroei, hydratatie en een enorm musculair uiterlijk doordat spieren snel voller en groter worden. Karbolyn is suikervrij.
PeptoPro - voor extreem snel spierherstel en volle, harde en ronde spiermassa. PeptoPro is het ideale product wat om te nemen direct na de training het zorgt voor optimaal herstel van de spieren. PeptoPro is extreem effectief voor sporters en bodybuilders. PeptoPro garandeert een supersnelle maar ook een zeer volledige opname van aminozuren in de spieren.
Creapure® Creatine - wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH. Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch CreaPure creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit, hierdoor zijn de resultaten die je met Creapure® creatine zult behalen nog sterker. Creapure zorgt voor meer spierkracht, meer spiermassa en sneller herstel! Creatine is het ideale supplement voor fitness en bodybuilding. De kwaliteit en werkzaamheid van het gepatenteerde Creapure® is 100% gegarandeerd en dat merk je.

En een tal van andere belangrijke en bekende producten:
Agmatine, Creatinol-O-Phosphate (COP), N-Carbamyl Glutamate (bekend van oa NoxiPro). Deze zijn enorm hot momenteel, en werken echt goed naar mijn mening. Dus een goede toevoeging aan dit supplement. De meeste zijn nu ook los in poeder te koop. Daarnaast de welbekende ingredienten voor herstel, bescherming en ingrediënten die zorgen dat je anabool blijft.

Sneller herstel
Wat betreft mijn voeding, deze is gewoon goed in orde. Dus merk echt dat dit een aanvulling is op mijn schema. Daarnaast gebruik ik vitamines, omega-3 en Whey Perfection en na een lange werkdag een pre-workout of numero uno (nr1). Ik merk het herstel in de minder spierpijn die ik heb. Deze is gewoon minder en de spieren voelen harder en voller aan.

Eindoordeel:
Een dikke voldoende 8/10, de smaak, oplosbaarheid en werking ervan zijn gewoon goed. Dus een vast blijvertje in mijn collectie. Voor de prijs hoef ik het niet te laten, 1 pot per anderhalve maand is namelijk een goede investering voor meer, hardere en krachtige spieren. Naast de goede service waar iedereen bekend mee is, is het naar mijn mening een goede aanvulling op het assortiment.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG-20120307-WA0001.jpg

Pot nr 1 is bijna op
Ik moet helaas eerlijk zeggen dat ik er weinig van merk
Ik voel geen behoorlijke pomp, ik voel geen krachttoename
Het snellere herstel kan ik moeilijk over oordelen - dat zou misschien kunnen kloppen
kortom ik ben niet helemaal tevreden - het heeft mij in ieder geval niet gebracht wat verwacht was.
Pot is nog niet helemaal op (denk nog een week) maar ik verwacht geen verbetering meer
Heb zelf het idee dat TMS beter merkbaar was (meer kracht - misschien ook meer creatine) maar zo'n pot daar doe je maar een maandje mee

Gaat om de ingredienten he? Je moet niet verwachten dat dit een pomp supplement is. Het gaat om het opbouwen van spieren/spier afbraak.

Ik heb het product ook niet gekocht voor de pomp
Maar ik vewachte wel krachttoename en een betere pomp dan zonder dit supplement
Er staat toch duidelijk in de omschrijving

-Extreme krachttoename - niet gemerkt
-Extreme spierpomps - niet gemerkt
-Beschermt je spieren - dat geloof ik wel
-Verlaagt vetpercentage - niet echt aantoonbaar
-Enorme energie in de spieren - niet gemerkt
-Pompt voedingsstoffen in je spieren - dat geloof ik wel
-Direct vollere, grotere spieren - niet gemerkt
-Ongekende prestaties en trainingen - niet veel van gemerkt

Verder ben ik een vaste klant en koop ik altijd het huismerk maar ik geef nu gewoon mijn eerlijke mening over dit suplement

Laatst bewerkt:
Ik begrijp je Grosje. Jammer idd. Ik vind het wel een ideaal product en werkt voor me. Het blijft toch ook persoonsafhankelijk alle sups. Heb je ook MP of een ander amino product? Deze zou je ook kunnen nemen met Agmatine. Agmatine beinvloed de opname en je krijgt meer zuurstof. Krijg daar een hele fijne pomp van. Heel vol gevoel maar niet te....zodat het in de weg zal zitten.

Wat is het beter? Nr.1 voor de training of na als ik moeite heb om spiermassa op te bouwen?

Wat is het beter? Nr.1 voor de training of na als ik moeite heb om spiermassa op te bouwen?

Na de training neem je de opbouwende stoffen en aminozuren heel goed op. De NO werking verbeterd ook de opname van voedingsstoffen en de versnelde afvoer van afvalstoffen. Dan direct na de training de Nr1 en 20 minuten later Whey Perfection:)

En wat dan voor de training? Pre work out?

En als ik bv. Rijst met kip (500kcal) ga eten ipv. Whey perfection is het ook goed? Die maaltijd staat in mijn schema. Of zal het te veel zijn samen met Nr.1? Daarom vraag ik.

Uiteraard, gewoon eten is altijd beter dan supps, dus ook beter dan whey. Whey na de trainig is ook achterhaald; voordat het is opgenomen ben je 1,5 u verder, dus eet gewoon er voor en erna goed. Shake kan altijd puur uit gemak natuurlijk maar als je kijkt naar alle zoetstoffen en andere meuk; beter eet je onebewerkte voeding, kan je lichaam veel beter verwerken.

En als ik bv. Rijst met kip (500kcal) ga eten ipv. Whey perfection is het ook goed? Die maaltijd staat in mijn schema. Of zal het te veel zijn samen met Nr.1? Daarom vraag ik.

Nr 1 bevat koolhydraten die snel je spierglycogeen weer aanvullen met daarnaast ingredienten als COP, Agmatine, Carbamylglutamate, Creapure, Peptopro, BCAA, Glutamine. Ingredienten die direct spierherstel en groei versterken. Inname direct na de training is altijd een pluspunt. Daarna kun je het dan blijven invullen zoals je zelf wilt.:)

Alright then! Bedankt voor het antwoord! ;) Ik heb Nr.1 gisteren al besteld.

ik heb nu net m'n 1ste pot Nr.1 en Magnificent op en vroeg me af of ik nu 1st een creatine rust in moet lassen? ik had gelezen dat dit niet perse meer nodig is, maar hoe zit dit wanneer een redelijke dosis creatine per dag word genomen over een tijd van 5-6 week? aangezien ik voor de training nr1 nam en na de training Magnificent en daar boven op ook nog is een pre workout booster (Hard) die ook creatine bevat.
zat er namelijk alweer aan te denken t super duo te bestellen, maar wilde 1st weten of ik dus niet beter ff een rust periode in kan lassen? en zo ja hoe lang dan, 2 weekjes of ?
en in die 2 weekjes dan ook helemaal geen pre workout boosters meer die creatine bevatten ?

Ik ga deze dus ook proberen na alle positieve reacties wil ik dit ook proberen

ik heb nu net m'n 1ste pot Nr.1 en Magnificent op en vroeg me af of ik nu 1st een creatine rust in moet lassen? ik had gelezen dat dit niet perse meer nodig is, maar hoe zit dit wanneer een redelijke dosis creatine per dag word genomen over een tijd van 5-6 week? aangezien ik voor de training nr1 nam en na de training Magnificent en daar boven op ook nog is een pre workout booster (Hard) die ook creatine bevat.
zat er namelijk alweer aan te denken t super duo te bestellen, maar wilde 1st weten of ik dus niet beter ff een rust periode in kan lassen? en zo ja hoe lang dan, 2 weekjes of ?
en in die 2 weekjes dan ook helemaal geen pre workout boosters meer die creatine bevatten ?

Is idd achterhaald. Geen pauze nodig hoor;)

Hoe gebruik ik Nr. 1 in combinatie met whey perfection van b&f? Op trainingsdagen en rustdagen? Graag advies en bijvoorbaat dank.

Off topic. Super service van b&f. Daarnaast ook nog humor. De meneer aan de telefoon zei dat als het aan hem lag iedereen het voor €1,- mee zou krijgen. Haha

Hoe gebruik ik Nr. 1 in combinatie met whey perfection van b&f? Op trainingsdagen en rustdagen? Graag advies en bijvoorbaat dank.

Off topic. Super service van b&f. Daarnaast ook nog humor. De meneer aan de telefoon zei dat als het aan hem lag iedereen het voor €1,- mee zou krijgen. Haha

€1,-:D

Per dosering - mix 1 maatschep in 300ml water, vruchtensap of je favoriete sportdrank.
1 dosering per dag is al voldoende voor monsterlijke resultaten.

Neem op trainingsdagen een dosering 30 minuten voor de training en op rustdagen 1 dosering ’s ochtends of ’s avonds (naar je eigen voorkeur)

Nr.1 in combinatie met andere producten:
Nr.1 in combinatie met een pre-workout:
Neem je ook een Pre-Workout dan neem je voor de training de Pre-Workout en Nr.1 direct na de training
(15-20 minuten later je Whey Proteine).
Op rustdagen neem je dan alleen Nr.1 (op rustdagen mag je Nr.1 ’s ochtends of ’s avonds nemen).

Nr.1 in combinatie met een post-workout:
Neem je een Post-Workout als Magnificent dan neem je Nr.1 voor de training en de Post-Workout na de training. (15-20 minuten later je Whey Proteine).
Op rustdagen neem je dan alleen Nr.1 (op rustdagen mag je Nr.1 ’s ochtends of ’s avonds nemen)

Terug
Naar boven