XXL Nutrition

Review NR.1 - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nr.1 dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 2 weken aaneen gesloten
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, Fruit Punch en Bubblegum zijn goed te doen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep = 1 dosering
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering, extra samples, persoonlijk advies en binnen 12 uur vaak in huis (laat ind e avond bestellen).
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, zie review.

Mijn review:

De review:
Tijdens de introductie van, nu twee weken geleden, de Nr1 gekozen voor dit product. Ik heb al meerdere reviews geschreven op DBB en op tweakers.net ben ik ook te vinden. Dus, laat deze maar niet achterwege. Normaal gesproken gebruikte ik altijd de Total Muscle Solution, echter met een product die qua werking hetzelfde is, qua smaak beter, qua ingrediënten hypermodern en dus beter van werking was de keus makkelijk gemaakt. Ik citeer even de Body en Fit website:
2lw7j87.jpg

Kenmerken Nr.1:
-Sterkste bodybuilding product verkrijgbaar!
-Win ongekend massieve en keiharde spiermassa!
-Alle top-ingrediënten in één monsterproduct!
-Onverslaanbare samenstelling
-Uniek en direct werkzaam
-Extreme krachttoename
-Extreme spierpomps
-Beschermt je spieren
-Verlaagt vetpercentage
-Enorme energie in de spieren
-Pompt voedingsstoffen in je spieren
-Direct vollere, grotere spieren
-Ongekende prestaties en trainingen
-Slechts 1 dosering per dag is al voldoende!
-6 weken kuur per verpakking!

Ik doe netzoals de TMS één dosering per dag, voor de training. Tijdens de training ervaar ik gewoon continue energie, niet zulke energie als bij de NoxiPro maar ben gewoon niet moe te krijgen. De voordeel ervan, die ik ervaar is dat je al met 1 dosering een sterke werking hebt. Ik heb betere spierpomps, betere kracht (beter dan pwo’s zoals NoxiPro of Craze).
Ik heb ook even uitgerekend wat het zou kosten als ik dit allemaal los nam, zou ik niet onder de prijs van 29.90 komen. Vaak zou dat wel het geval zijn, dus echt de prijs is weer de beste.

Smaak en oplosbaarheid:

Ik heb voor mijn broertje en mezelf de Bubblegum en Fruit Punch gekocht. Dus kon meteen variëren dus misschien is het wel leuk om dit mee te nemen hierin. De Bubblegum van de Muscle Protect heb ik ook geprobeerd, ik had verwacht dat deze even lekker zou zijn. Echter, de smaak Bubblegum komt sterker door en is goed van smaak. Fruitpunch hoef ik weinig over te zeggen, een heerlijke, volle Fruit met Punch smaakje.

Over de oplosbaarheid kan ik het duidelijk zijn, lost echt goed op, ligt goed in de mond en de smaak ruik je al bij het openen van de pot.

Ingrediënten en oplosbaarheid:

Ik zal even de belangrijkste en gepatenteerde producten citeren:
Karbolyn - is ontwikkeld om snel spierglycogeen (energie) aan te vullen in je spieren. Een doorbraak in de manier waarop je spieren snel kunt voorzien van energie om te presteren en herstellen. Karbolyn is in staat om de hoeveelheid glycogeen in je spieren te vergroten. Met elke mg glycogeen die je opslaat in je spieren kun je 4 x zoveel vocht opnemen. Die zorgt voor optimale energie, spiergroei, hydratatie en een enorm musculair uiterlijk doordat spieren snel voller en groter worden. Karbolyn is suikervrij.
PeptoPro - voor extreem snel spierherstel en volle, harde en ronde spiermassa. PeptoPro is het ideale product wat om te nemen direct na de training het zorgt voor optimaal herstel van de spieren. PeptoPro is extreem effectief voor sporters en bodybuilders. PeptoPro garandeert een supersnelle maar ook een zeer volledige opname van aminozuren in de spieren.
Creapure® Creatine - wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH. Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch CreaPure creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit, hierdoor zijn de resultaten die je met Creapure® creatine zult behalen nog sterker. Creapure zorgt voor meer spierkracht, meer spiermassa en sneller herstel! Creatine is het ideale supplement voor fitness en bodybuilding. De kwaliteit en werkzaamheid van het gepatenteerde Creapure® is 100% gegarandeerd en dat merk je.

En een tal van andere belangrijke en bekende producten:
Agmatine, Creatinol-O-Phosphate (COP), N-Carbamyl Glutamate (bekend van oa NoxiPro). Deze zijn enorm hot momenteel, en werken echt goed naar mijn mening. Dus een goede toevoeging aan dit supplement. De meeste zijn nu ook los in poeder te koop. Daarnaast de welbekende ingredienten voor herstel, bescherming en ingrediënten die zorgen dat je anabool blijft.

Sneller herstel
Wat betreft mijn voeding, deze is gewoon goed in orde. Dus merk echt dat dit een aanvulling is op mijn schema. Daarnaast gebruik ik vitamines, omega-3 en Whey Perfection en na een lange werkdag een pre-workout of numero uno (nr1). Ik merk het herstel in de minder spierpijn die ik heb. Deze is gewoon minder en de spieren voelen harder en voller aan.

Eindoordeel:
Een dikke voldoende 8/10, de smaak, oplosbaarheid en werking ervan zijn gewoon goed. Dus een vast blijvertje in mijn collectie. Voor de prijs hoef ik het niet te laten, 1 pot per anderhalve maand is namelijk een goede investering voor meer, hardere en krachtige spieren. Naast de goede service waar iedereen bekend mee is, is het naar mijn mening een goede aanvulling op het assortiment.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG-20120307-WA0001.jpg

Zal het aanschaffen bij men volgende bestelling!

Momenteel gebruik ik ook een PWO, maar nr.1 kan ik dus ook gebruiken ter vervanging van een PWO?
Ja dat kan zeker. Echter moet je er rekening mee houden dat de Nr1 stimulant vrij is. Kwa kracht, uithoudingsvermogen en pomp is deze eigenlijk met geen enkel product te vergelijken.

Ralf

Ja dat kan zeker. Echter moet je er rekening mee houden dat de Nr1 stimulant vrij is. Kwa kracht, uithoudingsvermogen en pomp is deze eigenlijk met geen enkel product te vergelijken.

Ralf

Is enkel een voordeel voor mij dat er geen dmaa in zit, weet namelijk niet of dit mag ivm men werk.
Zal het zeker proberen, klinkt als een top product! Bedankt voor de info :)

Gebruik NR.1

In de eerst week van April dit jaar mijn trainingen weer opgepakt, sinds een dikke 4 jaar van afwezigheid. Tijdens de start in April metingen laten doen.

Totaal gewicht: 83,5kg
Vet massa : 21,2kg
VVM : 62,3kg

Aan de slag gegaan met 'verstandige' voeding, 4 a 5 x in week trainen (met de respetvolle cardio van 15min pd. volgens schema. Wisselingen naar HITT geduren een 4 dagen, met 1 dag volle cardio..
Vorige week was mijn NR.1 op (inname telkens 1 scoop 30min. voor training en op rust dagen) Mijn doel is om in Oktober 83kg - 10% / dus een VVM te halen van 74,7kg en een VM van 8,3kg

Nr.1 heeft bij mij een zeer goede werking. Ik herstel super snel (mede doorgebruik van goede rust,voeding en wheyeitwitten die afgemeten zijn op VVM en aanvullend op voeding.
De eeste paar dagen elke training een langzame rush en geen enkele manier van een crash. Een goede pomp in de gerichte spiergroepen. Ik ben er zeer over te spreken, omdat NR.1 op mijn lichaam goed aansluit. Herstel, meer reps en een duidelijke merkbare groei in VVM en afname van VM. De spiertoon is steeds meer te zien en wordt merkbaar met de week droger, zonder verlies van VVM en steeds meer kracht!!

Ik wil het iedereen aanraden, heb geduld laat het voor je werken en blijf volharden in je doel. Dus blijf gediciplineerd trainen, rusten, eten en respecteer je cardio!!

Deze week;
Totaal gewicht : 83,3kg
Vet massa : 16,2kg
VVM : 67,1kg

Ik heb de afgelopen 6 tot 8 weken een flinke vooruitgang geboekt.. mede door gebruik van NR.1... De bus is leeg en zal snel vanmiddag een andere bestellen of een andere PWO... Suggesties zijn welkom...

Mijn smaakt was fruitpunch.:)

Kijk dat zijn nog is resultaten waarom iets anders pakken als dit zo voor je werkt;)

Goede review, bedankt! :thumbs:

Ralf

Vinden de gebruikers deze beter dan Megagrow van XXL?

Kan je op trainingsdagen ook 1 voor en 1 na de training nemen of wordt het dan teveel van het goede ?

Vinden de gebruikers deze beter dan Megagrow van XXL?

je kunt de samenstelling/ingredienten even naast elkaar leggen dat zegt op zich genoeg lijkt me!:)

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 15:03 ----------

Kan je op trainingsdagen ook 1 voor en 1 na de training nemen of wordt het dan teveel van het goede ?

Jawel, dat kan wel. Geeft een enorme dosering groeibevorderende stoffen.:cool: Al is 1 dosis op zich genoeg)

Nr.1 dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Dan zou ik zelf gaan voor de Nr1 voor de training en Magnificent na de training......als je dan toch echt voor resultaat wilt gaan;)

Ik heb toch meer baat bij Hard voor de training, dus ik blijf Nr 1 na de training gebruiken.

Ik heb toch meer baat bij Hard voor de training, dus ik blijf Nr 1 na de training gebruiken.

Ok! Duidelijk!;)

Ken je Magnificent inhoudelijk als product? Kijk ook een naat de combi Hard en Magnificent ivm spieropbouwende kwaliteiten en en aanvulling van glycogeen wat je bij Nr1 alleen niet hebt....

Was ook aan het denken om dat super duo (nr. 1 i.c.m. magnificent) te nemen, maar dan zit je aan 8g creatine op trainingsdagen..is dit niet een beetje te veel van het goede?
Heb ook wat zitten opzoeken en blijkt zo dat de helft dan toch gewoon uitgeplast zou worden..

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?...al. J Strength Cond Res. 2001 Feb;15(1):59-62.
"Our findings indicate that when supplementing with dosages of 0.1 g x kg(-1) lean body mass or between 6 and 8 g at a time, approximately half of the ingested creatine gets excreted."

mijn plan was dan om voor de training nr. 1 te nemen en erna gewone dextrose met whey perfection..lijkt dit effectief of iemand die wat anders aanraadt?

Ik persoonlijk doseer het liever wat hoger aangezien creatine toch een lichaams eigen stof is.

Was ook aan het denken om dat super duo (nr. 1 i.c.m. magnificent) te nemen, maar dan zit je aan 8g creatine op trainingsdagen..is dit niet een beetje te veel van het goede?
Heb ook wat zitten opzoeken en blijkt zo dat de helft dan toch gewoon uitgeplast zou worden..

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?...al. J Strength Cond Res. 2001 Feb;15(1):59-62.
"Our findings indicate that when supplementing with dosages of 0.1 g x kg(-1) lean body mass or between 6 and 8 g at a time, approximately half of the ingested creatine gets excreted."

mijn plan was dan om voor de training nr. 1 te nemen en erna gewone dextrose met whey perfection..lijkt dit effectief of iemand die wat anders aanraadt?

Ik persoonlijk doseer het liever wat hoger aangezien creatine toch een lichaams eigen stof is.
Bedoel je daarmee dat je er toch geen schade mee kan aanrichten? Mij lijkt het gewoon niet heel nuttig om beide producten te combineren, omdat ze toch behoorlijk gelijkend zijn, of ben ik daar totaal verkeerd in? Het enige wat ik nog zou toevoegen bij nr 1 zijn enkelvoudige KH (dextrose) en eiwitten na de training. Ik heb er nog niet heel veel ervaring mee dus ik kan volledig mis zitten..

Bedoel je daarmee dat je er toch geen schade mee kan aanrichten? Mij lijkt het gewoon niet heel nuttig om beide producten te combineren, omdat ze toch behoorlijk gelijkend zijn, of ben ik daar totaal verkeerd in? Het enige wat ik nog zou toevoegen bij nr 1 zijn enkelvoudige KH (dextrose) en eiwitten na de training. Ik heb er nog niet heel veel ervaring mee dus ik kan volledig mis zitten..

Deels klopt het wat je zegt het is alleen zo dat je lichaam tot 20gram creatine kan opnemen is niet bewezen dat het ook echt nodig is.Maar schade zal je er niet van ondervinden.Dextrose zou ik aanraden om dat tijdens of kort na de training voor je whey shake te doen.

Ik gebruik deze nu ongeveer een week, icm Whey Perfection.

Lekker spul, alleen op rust dagen neem ik altijd whey perfection direct na het opstaan(voor de snelle eiwitten). Maar wanneer moet ik nu nr1 innemen op rustdagen? Ik zat te denken tussen mijn ontbijt en middageten? Of maakt dit eigenlijk niet uit wanneer ik het inneem? Of moet ik het op nuchtere maag innemen, en dan 15 min later de shake.

Verder de smaak watermeloen vond ik de eerste keer erg zoet en bitter tegelijk. Maar nu ik heb al een aantal keer gedronken heb, valt het me niet eens tegen!

Ik gebruik deze nu ongeveer een week, icm Whey Perfection.

Lekker spul, alleen op rust dagen neem ik altijd whey perfection direct na het opstaan(voor de snelle eiwitten). Maar wanneer moet ik nu nr1 innemen op rustdagen? Ik zat te denken tussen mijn ontbijt en middageten? Of maakt dit eigenlijk niet uit wanneer ik het inneem? Of moet ik het op nuchtere maag innemen, en dan 15 min later de shake.

Verder de smaak watermeloen vond ik de eerste keer erg zoet en bitter tegelijk. Maar nu ik heb al een aantal keer gedronken heb, valt het me niet eens tegen!

Je hoeft deze op rustdagen niet per se in de ochtend te pakken mag ook wat later op de dag en nuchtere maag is goed voor betere opnamen

Terug
Naar boven