Fitness Seller

Review NR.1 - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nr.1 dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 2 weken aaneen gesloten
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, Fruit Punch en Bubblegum zijn goed te doen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep = 1 dosering
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering, extra samples, persoonlijk advies en binnen 12 uur vaak in huis (laat ind e avond bestellen).
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, zie review.

Mijn review:

De review:
Tijdens de introductie van, nu twee weken geleden, de Nr1 gekozen voor dit product. Ik heb al meerdere reviews geschreven op DBB en op tweakers.net ben ik ook te vinden. Dus, laat deze maar niet achterwege. Normaal gesproken gebruikte ik altijd de Total Muscle Solution, echter met een product die qua werking hetzelfde is, qua smaak beter, qua ingrediënten hypermodern en dus beter van werking was de keus makkelijk gemaakt. Ik citeer even de Body en Fit website:
2lw7j87.jpg

Kenmerken Nr.1:
-Sterkste bodybuilding product verkrijgbaar!
-Win ongekend massieve en keiharde spiermassa!
-Alle top-ingrediënten in één monsterproduct!
-Onverslaanbare samenstelling
-Uniek en direct werkzaam
-Extreme krachttoename
-Extreme spierpomps
-Beschermt je spieren
-Verlaagt vetpercentage
-Enorme energie in de spieren
-Pompt voedingsstoffen in je spieren
-Direct vollere, grotere spieren
-Ongekende prestaties en trainingen
-Slechts 1 dosering per dag is al voldoende!
-6 weken kuur per verpakking!

Ik doe netzoals de TMS één dosering per dag, voor de training. Tijdens de training ervaar ik gewoon continue energie, niet zulke energie als bij de NoxiPro maar ben gewoon niet moe te krijgen. De voordeel ervan, die ik ervaar is dat je al met 1 dosering een sterke werking hebt. Ik heb betere spierpomps, betere kracht (beter dan pwo’s zoals NoxiPro of Craze).
Ik heb ook even uitgerekend wat het zou kosten als ik dit allemaal los nam, zou ik niet onder de prijs van 29.90 komen. Vaak zou dat wel het geval zijn, dus echt de prijs is weer de beste.

Smaak en oplosbaarheid:

Ik heb voor mijn broertje en mezelf de Bubblegum en Fruit Punch gekocht. Dus kon meteen variëren dus misschien is het wel leuk om dit mee te nemen hierin. De Bubblegum van de Muscle Protect heb ik ook geprobeerd, ik had verwacht dat deze even lekker zou zijn. Echter, de smaak Bubblegum komt sterker door en is goed van smaak. Fruitpunch hoef ik weinig over te zeggen, een heerlijke, volle Fruit met Punch smaakje.

Over de oplosbaarheid kan ik het duidelijk zijn, lost echt goed op, ligt goed in de mond en de smaak ruik je al bij het openen van de pot.

Ingrediënten en oplosbaarheid:

Ik zal even de belangrijkste en gepatenteerde producten citeren:
Karbolyn - is ontwikkeld om snel spierglycogeen (energie) aan te vullen in je spieren. Een doorbraak in de manier waarop je spieren snel kunt voorzien van energie om te presteren en herstellen. Karbolyn is in staat om de hoeveelheid glycogeen in je spieren te vergroten. Met elke mg glycogeen die je opslaat in je spieren kun je 4 x zoveel vocht opnemen. Die zorgt voor optimale energie, spiergroei, hydratatie en een enorm musculair uiterlijk doordat spieren snel voller en groter worden. Karbolyn is suikervrij.
PeptoPro - voor extreem snel spierherstel en volle, harde en ronde spiermassa. PeptoPro is het ideale product wat om te nemen direct na de training het zorgt voor optimaal herstel van de spieren. PeptoPro is extreem effectief voor sporters en bodybuilders. PeptoPro garandeert een supersnelle maar ook een zeer volledige opname van aminozuren in de spieren.
Creapure® Creatine - wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH. Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch CreaPure creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit, hierdoor zijn de resultaten die je met Creapure® creatine zult behalen nog sterker. Creapure zorgt voor meer spierkracht, meer spiermassa en sneller herstel! Creatine is het ideale supplement voor fitness en bodybuilding. De kwaliteit en werkzaamheid van het gepatenteerde Creapure® is 100% gegarandeerd en dat merk je.

En een tal van andere belangrijke en bekende producten:
Agmatine, Creatinol-O-Phosphate (COP), N-Carbamyl Glutamate (bekend van oa NoxiPro). Deze zijn enorm hot momenteel, en werken echt goed naar mijn mening. Dus een goede toevoeging aan dit supplement. De meeste zijn nu ook los in poeder te koop. Daarnaast de welbekende ingredienten voor herstel, bescherming en ingrediënten die zorgen dat je anabool blijft.

Sneller herstel
Wat betreft mijn voeding, deze is gewoon goed in orde. Dus merk echt dat dit een aanvulling is op mijn schema. Daarnaast gebruik ik vitamines, omega-3 en Whey Perfection en na een lange werkdag een pre-workout of numero uno (nr1). Ik merk het herstel in de minder spierpijn die ik heb. Deze is gewoon minder en de spieren voelen harder en voller aan.

Eindoordeel:
Een dikke voldoende 8/10, de smaak, oplosbaarheid en werking ervan zijn gewoon goed. Dus een vast blijvertje in mijn collectie. Voor de prijs hoef ik het niet te laten, 1 pot per anderhalve maand is namelijk een goede investering voor meer, hardere en krachtige spieren. Naast de goede service waar iedereen bekend mee is, is het naar mijn mening een goede aanvulling op het assortiment.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG-20120307-WA0001.jpg

We zullen zien vandaag.. Hopen op het beste.

Even op andere topic zoeken voor tips met shakes gebruiken op rustdagen..

Hmm, heb net gekeken bij de bezorging van me pakketje.. Zie nu dat die morgen pas binnenkomt, terwijl ik me Whey perfection gistermorgen om 11:00 besteld hebt.. Wat zeer zonde is dat B&F niet hun belofte nakomt...

Hmm, heb net gekeken bij de bezorging van me pakketje.. Zie nu dat die morgen pas binnenkomt, terwijl ik me Whey perfection gistermorgen om 11:00 besteld hebt.. Wat zeer zonde is dat B&F niet hun belofte nakomt...
Dat hoort natuurlijk niet zo. Wat is je referentienummer van je bestelling? Dan ga ik het even voor je verklaren/uitzoeken.

Ralf

Ik zou even een PM sturen naar B&F miss dat postNL een probleem heeft is de laatste keer al een hele discussie over geweest met als eind conclusie het lag aan postnl niet aan B&F.
Zo snelle reactie van Ralf had nog niet gezien dat je meekeek.

446512 is mijn referentienummer..
Denk dat ik me Nr.1 pas morgen krijg aangezien ik dat gisteren rond 22:07 heb besteld.

Ik heb gister ook bestelling van nr1&magnificent gedaan en zie ook dat ie pas morgen binnenkomt :o

Kunnen de vragen/opmerkingen mbt levering etc niet beter in het algemene topic van B&F gesteld worden? Zodat deze topics uitsluitend gebruikt blijven voor het desbetreffende product? Want deze topics worden veel gelezen om info op te doen en om vragen te stellen over de producten. Dan blijft het ook lekker leesbaar en "schoon".

Ja reus dat zou handig zijn maakt het lekker overzichtelijk zoals het eerst was miss dat 1 van de mods het wil opschonen?

Kunnen de vragen/opmerkingen mbt levering etc niet beter in het algemene topic van B&F gesteld worden? Zodat deze topics uitsluitend gebruikt blijven voor het desbetreffende product? Want deze topics worden veel gelezen om info op te doen en om vragen te stellen over de producten. Dan blijft het ook lekker leesbaar en "schoon".

Hierbij wil ik aan Ralf vragen dat hij mij een Prive bericht stuurt.. Daarna verhuis ik mezelf naar de algemene topic.

Me'n bestelling is onderweg, dit was een foutje van PostNL.
Goede service van B&F, bedankt Ralf!

Vandaag eindelijk me Nr.1 Watermelon binnengekregen.. toevallig moet ik zometeen sporten dus heb me een shake aangemaakt.. Ik trok de bus open en ik moet eerlijk zeggen, de geur was echt afschuwelijk.. Chemisch luchtje, niet normaal.. Nouja, heb em gemengd met melk(weet niet of dat zo'n juiste keus was), maar de smaak is niet top.. Hopelijk bevalt het me morgen beter met een andere mix.. Ga zometeen trainen, zal jullie op de hoogte houden wat het effect is..

Vandaag eindelijk me Nr.1 Watermelon binnengekregen.. toevallig moet ik zometeen sporten dus heb me een shake aangemaakt.. Ik trok de bus open en ik moet eerlijk zeggen, de geur was echt afschuwelijk.. Chemisch luchtje, niet normaal.. Nouja, heb em gemengd met melk(weet niet of dat zo'n juiste keus was), maar de smaak is niet top.. Hopelijk bevalt het me morgen beter met een andere mix.. Ga zometeen trainen, zal jullie op de hoogte houden wat het effect is..

Melk?:( Altijd ff het etiket lezen hoor.....

Haha, ja kloptt.. Maar had op et moment even niks anders, dacht even proberen met melk.. Wat raad jij me voor fruitdrank aan, of gewoon water?!

Lekkerste vind ik gewoon water

Kleine update: Net klaar met trainen, even reviewtje schrijven terwijl ik me Whey perfection shake ben aan het drinken. De Nr.1 heeft volgens mij wel een kleine boost gegeven.. Normaal doe ik max 45kg op de Shoulderpress machine, nu bereiktte ik 55kg zonder moeite.. De rest van de oefeningen gingen ook lekker, had niet het gevoel alsof ik het heel zwaar had. Het gaf me vooral een lekkere pomp. Morgen weer even een Nr.1 shake nemen (DIT KEER MET WATER HAHA:)) en dan zullen we zien of het effect ook met me borst/triceps helpt.

Nr 1

Hallo iedereen,

Ben redelijk nieuw op het forum, maar niet geheel onbekend met de kracht trainingen/sport.

Mijn ervaring met trainen is tot stand gekomen in het Leger daar was er in de avonduren haast niks te doen en dus ging ik met een Maat maar de sportschool in, nou ja weet je daar hebben ze echt alle apparaten die je maar kan bedenken.

Helaas ben ik inmiddels al wat jaartjes als burger aan t werk en heb door mijn eigen bedrijf weinig tot geen tijd om te trainen. Jep idd volume is weg en ik heb hier en daar wat vet ervoor terug gekregen.....

Nu ben ik al weer geruime tijd bezig en heb nu NR 1 besteld van Body & Fitshop.
Mijn ervaring tot nu toe is dat je er echt profijt van hebt, ik merk gewoon dat ik langer door kan gaan dan eerst en dat het volume met de week toeneemt.

Kortom, lang verhaal maar ik ben erg tevreden met dit product en over de Body & Fitshop zeker...!!!

Mvg,

Kleine update: Net klaar met trainen, even reviewtje schrijven terwijl ik me Whey perfection shake ben aan het drinken. De Nr.1 heeft volgens mij wel een kleine boost gegeven.. Normaal doe ik max 45kg op de Shoulderpress machine, nu bereiktte ik 55kg zonder moeite.. De rest van de oefeningen gingen ook lekker, had niet het gevoel alsof ik het heel zwaar had. Het gaf me vooral een lekkere pomp. Morgen weer even een Nr.1 shake nemen (DIT KEER MET WATER HAHA:)) en dan zullen we zien of het effect ook met me borst/triceps helpt.

Dat is een goede vooruitgang! Het effect wordt zelfs nog sterker:)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 20:41 ----------

Hallo iedereen,

Ben redelijk nieuw op het forum, maar niet geheel onbekend met de kracht trainingen/sport.

Mijn ervaring met trainen is tot stand gekomen in het Leger daar was er in de avonduren haast niks te doen en dus ging ik met een Maat maar de sportschool in, nou ja weet je daar hebben ze echt alle apparaten die je maar kan bedenken.

Helaas ben ik inmiddels al wat jaartjes als burger aan t werk en heb door mijn eigen bedrijf weinig tot geen tijd om te trainen. Jep idd volume is weg en ik heb hier en daar wat vet ervoor terug gekregen.....

Nu ben ik al weer geruime tijd bezig en heb nu NR 1 besteld van Body & Fitshop.
Mijn ervaring tot nu toe is dat je er echt profijt van hebt, ik merk gewoon dat ik langer door kan gaan dan eerst en dat het volume met de week toeneemt.

Kortom, lang verhaal maar ik ben erg tevreden met dit product en over de Body & Fitshop zeker...!!!

Mvg,

Dank je, voor de complimenten! Mooi om te lezen:)

Nr.1 dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Ik overweeg om creatine te nemen, is dit product dan een aanrader of toch beter iets anders?

Terug
Naar boven