MuscleMeat

Review NR.1 - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nr.1 dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 2 weken aaneen gesloten
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, Fruit Punch en Bubblegum zijn goed te doen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep = 1 dosering
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering, extra samples, persoonlijk advies en binnen 12 uur vaak in huis (laat ind e avond bestellen).
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, zie review.

Mijn review:

De review:
Tijdens de introductie van, nu twee weken geleden, de Nr1 gekozen voor dit product. Ik heb al meerdere reviews geschreven op DBB en op tweakers.net ben ik ook te vinden. Dus, laat deze maar niet achterwege. Normaal gesproken gebruikte ik altijd de Total Muscle Solution, echter met een product die qua werking hetzelfde is, qua smaak beter, qua ingrediënten hypermodern en dus beter van werking was de keus makkelijk gemaakt. Ik citeer even de Body en Fit website:
2lw7j87.jpg

Kenmerken Nr.1:
-Sterkste bodybuilding product verkrijgbaar!
-Win ongekend massieve en keiharde spiermassa!
-Alle top-ingrediënten in één monsterproduct!
-Onverslaanbare samenstelling
-Uniek en direct werkzaam
-Extreme krachttoename
-Extreme spierpomps
-Beschermt je spieren
-Verlaagt vetpercentage
-Enorme energie in de spieren
-Pompt voedingsstoffen in je spieren
-Direct vollere, grotere spieren
-Ongekende prestaties en trainingen
-Slechts 1 dosering per dag is al voldoende!
-6 weken kuur per verpakking!

Ik doe netzoals de TMS één dosering per dag, voor de training. Tijdens de training ervaar ik gewoon continue energie, niet zulke energie als bij de NoxiPro maar ben gewoon niet moe te krijgen. De voordeel ervan, die ik ervaar is dat je al met 1 dosering een sterke werking hebt. Ik heb betere spierpomps, betere kracht (beter dan pwo’s zoals NoxiPro of Craze).
Ik heb ook even uitgerekend wat het zou kosten als ik dit allemaal los nam, zou ik niet onder de prijs van 29.90 komen. Vaak zou dat wel het geval zijn, dus echt de prijs is weer de beste.

Smaak en oplosbaarheid:

Ik heb voor mijn broertje en mezelf de Bubblegum en Fruit Punch gekocht. Dus kon meteen variëren dus misschien is het wel leuk om dit mee te nemen hierin. De Bubblegum van de Muscle Protect heb ik ook geprobeerd, ik had verwacht dat deze even lekker zou zijn. Echter, de smaak Bubblegum komt sterker door en is goed van smaak. Fruitpunch hoef ik weinig over te zeggen, een heerlijke, volle Fruit met Punch smaakje.

Over de oplosbaarheid kan ik het duidelijk zijn, lost echt goed op, ligt goed in de mond en de smaak ruik je al bij het openen van de pot.

Ingrediënten en oplosbaarheid:

Ik zal even de belangrijkste en gepatenteerde producten citeren:
Karbolyn - is ontwikkeld om snel spierglycogeen (energie) aan te vullen in je spieren. Een doorbraak in de manier waarop je spieren snel kunt voorzien van energie om te presteren en herstellen. Karbolyn is in staat om de hoeveelheid glycogeen in je spieren te vergroten. Met elke mg glycogeen die je opslaat in je spieren kun je 4 x zoveel vocht opnemen. Die zorgt voor optimale energie, spiergroei, hydratatie en een enorm musculair uiterlijk doordat spieren snel voller en groter worden. Karbolyn is suikervrij.
PeptoPro - voor extreem snel spierherstel en volle, harde en ronde spiermassa. PeptoPro is het ideale product wat om te nemen direct na de training het zorgt voor optimaal herstel van de spieren. PeptoPro is extreem effectief voor sporters en bodybuilders. PeptoPro garandeert een supersnelle maar ook een zeer volledige opname van aminozuren in de spieren.
Creapure® Creatine - wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH. Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch CreaPure creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit, hierdoor zijn de resultaten die je met Creapure® creatine zult behalen nog sterker. Creapure zorgt voor meer spierkracht, meer spiermassa en sneller herstel! Creatine is het ideale supplement voor fitness en bodybuilding. De kwaliteit en werkzaamheid van het gepatenteerde Creapure® is 100% gegarandeerd en dat merk je.

En een tal van andere belangrijke en bekende producten:
Agmatine, Creatinol-O-Phosphate (COP), N-Carbamyl Glutamate (bekend van oa NoxiPro). Deze zijn enorm hot momenteel, en werken echt goed naar mijn mening. Dus een goede toevoeging aan dit supplement. De meeste zijn nu ook los in poeder te koop. Daarnaast de welbekende ingredienten voor herstel, bescherming en ingrediënten die zorgen dat je anabool blijft.

Sneller herstel
Wat betreft mijn voeding, deze is gewoon goed in orde. Dus merk echt dat dit een aanvulling is op mijn schema. Daarnaast gebruik ik vitamines, omega-3 en Whey Perfection en na een lange werkdag een pre-workout of numero uno (nr1). Ik merk het herstel in de minder spierpijn die ik heb. Deze is gewoon minder en de spieren voelen harder en voller aan.

Eindoordeel:
Een dikke voldoende 8/10, de smaak, oplosbaarheid en werking ervan zijn gewoon goed. Dus een vast blijvertje in mijn collectie. Voor de prijs hoef ik het niet te laten, 1 pot per anderhalve maand is namelijk een goede investering voor meer, hardere en krachtige spieren. Naast de goede service waar iedereen bekend mee is, is het naar mijn mening een goede aanvulling op het assortiment.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG-20120307-WA0001.jpg

Is het goed om een halve scoop voor je training en een halve scoop er na te nemen?

Heb gistere ook men eerste pot thuis gekregen, ga nog wel weekje wachten voor ik begin aangezien ik net twee weken goed ziek geweest ben en er dus even terug ben op achteruitgegaan :/
(minder eten, minder trainen)
ben benieuwd naar effect voor mij, heb er al veel goed over gehoord en hier gelezen maar toch altijd afwachten :D

Heb gistere ook men eerste pot thuis gekregen, ga nog wel weekje wachten voor ik begin aangezien ik net twee weken goed ziek geweest ben en er dus even terug ben op achteruitgegaan :/
ben benieuwd naar effect voor mij, heb er al veel goed over gehoord en hier gelezen maar toch altijd afwachten :D

Top man laat maar even weten hier wat je ervan vindt :) Altijd benieuwd naar ervaringen van mede gebruikers!
Heb nu een stack heb met o.a. nr1 en krijg steeds meer complimenten in de gym :cool:

Laatst bewerkt:

Ook wij zijn benieuwd, houd ons maar op de hoogte:) NR 1 is één van onze best verkochte supps. Gaat je zeker niet teleurstellen!

Eldert

nu een aantal dagen bezig met de combi nr1 en magnificent, ben heel positief. heb zelfs op rustdagen het gevoel van een maximale pomp. ook het trainen gaat lekker met deze producten. al met al zeker een aanraderl

Laatst bewerkt:
Allen,

Echt een nieuweling hier. Vele jaren aan hardlopen gedaan maar door wat blessure leed gaan fitnessen.
Ik wil graag snel resultaat zoals waarschijnlijk velen onder ons.

Train nu maand of 4 en zeker resultaat maar train ook met iemand die 3-4x groter is dan ik. Dit helpt zeker en ik ben ook iemand die echt met goed gevoel sportschool uit wil lopen. Nu is mijn vraag of ik naast Nr.1 of superduo ook nog fatburn kan gebruiken? Verder is mijn vraag of ik nog extra eiwit of whey moet nemen voor herstel?

Graag jullie reactie!

Thx Marcel

Allen,

Echt een nieuweling hier. Vele jaren aan hardlopen gedaan maar door wat blessure leed gaan fitnessen.
Ik wil graag snel resultaat zoals waarschijnlijk velen onder ons.

Train nu maand of 4 en zeker resultaat maar train ook met iemand die 3-4x groter is dan ik. Dit helpt zeker en ik ben ook iemand die echt met goed gevoel sportschool uit wil lopen. Nu is mijn vraag of ik naast Nr.1 of superduo ook nog fatburn kan gebruiken? Verder is mijn vraag of ik nog extra eiwit of whey moet nemen voor herstel?

Graag jullie reactie!

Thx Marcel
Nr1 is ezeker een goede aanvulling om te gebruiken. Persoonlijk zou ik het Super Duo afraden, aangezienje nog graag wilt afvallen.Als je enkel Nr1 voor de training deze neemt of direct na je training zul je hiervan het meeste profijt hebben. Zeker raad ik daarbij aan om één tot twee keer daags een eiwitshake te nemen. Eiwitten zijn immers enorm van belang voor herstel en spieropbouw. Als je dit als basis aanhoud en daarna eventueel Nr1 een neemt, zit je zeker goed. :)

Ralf

Nr1 is ezeker een goede aanvulling om te gebruiken. Persoonlijk zou ik het Super Duo afraden, aangezienje nog graag wilt afvallen.Als je enkel Nr1 voor de training deze neemt of direct na je training zul je hiervan het meeste profijt hebben. Zeker raad ik daarbij aan om één tot twee keer daags een eiwitshake te nemen. Eiwitten zijn immers enorm van belang voor herstel en spieropbouw. Als je dit als basis aanhoud en daarna eventueel Nr1 een neemt, zit je zeker goed. :)

Ralf

Thx Ralf!

Is het raadzaam om naast eiwit shake en nr1 ook dextrose te nemen na of tijdens training?
Zelf ben ik aan nog aan het kijken naar beste eiwit product, dacht aan afslank eiwit of whey isolaat. Zelf snel last van puistje dus oppassen met eiwit en melk producten.

Heeft nemen van perfect burn nog nut? weet niet of goed te combineren is. Wil dus veel tegelijk, massa en droger worden :)

Grt,
Marcel

Thx Ralf!

Is het raadzaam om naast eiwit shake en nr1 ook dextrose te nemen na of tijdens training?
Zelf ben ik aan nog aan het kijken naar beste eiwit product, dacht aan afslank eiwit of whey isolaat. Zelf snel last van puistje dus oppassen met eiwit en melk producten.

Heeft nemen van perfect burn nog nut? weet niet of goed te combineren is. Wil dus veel tegelijk, massa en droger worden :)

Grt,
Marcel

Dextrose kun je na de training nemen om je glucose weer op peil te brengen. Isolaat zou ik doen als je slecht tegen melkproducten kunt. En altijd 1 doel tegelijk of massa of vetverbranden

Is het gebruikelijk om een halve scoop voor je training en een halve scoop er na te nemen?

Nr1 kan 1 scoop volledig voor de training worden ingenomen

Thx Ralf!

Grt,
Marcel
Bedankt voor je reactie! :thumbs: Vaak is het zo, als je last hebt bijv acné dat je het beste voor Isolaat Perfection kunt gaan. Deze bevat een minimum aan lactose. Als je wil afvallen moet je keuzes maken, afvallen of aankomen. Beide kan wel, maar is lastig. Daarom adviseer ik afvallen of aankomen, in dat geval kun je Perfect Burn er prima bijnemen. Als je graag wilt aankomen, kun je eventueel de Dextrose erbij nemen voor direct na je training.
Is het gebruikelijk om een halve scoop voor je training en een halve scoop er na te nemen?
Nee, dat is niet gebruikelijk, maar wel mogelijk :)

Ralf

Het beste is om eerst af(droog) te trainen en dan de opbouw in gaan. Dat is het makkelijkste met het snelst resultaat.

Het beste is om eerst af(droog) te trainen en dan de opbouw in gaan. Dat is het makkelijkste met het snelst resultaat.

Welke dieet kan je dan beste volgen naast gebruik PERFECT BURN of is isolaat perfection voldoende om maaltijden ook te vervangen?

Thx!

Welke dieet kan je dan beste volgen naast gebruik PERFECT BURN of is isolaat perfection voldoende om maaltijden ook te vervangen?

Thx!
Het makkelijkste is om uit te rekenen wat je voedingsbehoefte is en daaronder gaan zitten. Hierdoor creëer je een calorie tekort, waardoor je vanzelf en gemakkelijk afvalt. Je kan eventueel een low-carb dieet volgen.

Ralf

Is het verstandig om Nr. 1 & Animal Pump samen te nemen, of is dat onnodig veel creatine?

Het makkelijkste is om uit te rekenen wat je voedingsbehoefte is en daaronder gaan zitten. Hierdoor creëer je een calorie tekort, waardoor je vanzelf en gemakkelijk afvalt. Je kan eventueel een low-carb dieet volgen.

Ralf

Iedereen bedankt voor de tips. Ik ga volgende aanpak volgen:

Train 3x per week KT gevolgd door Cardio 45 - 60 min. Cardio zal in mijn geval hardlopen zijn (doe ik al 9 jaar) en afwisselend ipv hardlopen bodypump/bodycombat. Vind dat gewoon leuke groepslessen.

Begin als eerste met vetverbranden. Low-Carb doe ik min of meer al alleen ik reken niet echt uit wat ik per dag moet eten. Kort komt op neer dat ik in ochtend start met een isolaat perfection shake en halve perfect-burn pil, ben nooit echt ontbijtmens geweest. Kan ook moeilijk de hele dag door beetjes eten. Middag zal meestal een goed lunch zijn in vorm van salade met lekker veel kip. Of wat volkoren boterhammen met kipfilet of ham en 2e helft perfect-burn pil afhankelijk of er bijwerkingen zijn anders blijf ik voorlopig op een halve. Avond is vaak vorm van roerbak rundervlees, kip etc met veel wokgroenten. Heb ik tijd genoeg dan voor training anders eet ik erna. Na KT training neem ik nog een shake.

Als eenmaal wat resultaat heb met vet dan over op massa en ga ik Nr 1. gebruiken in combinatie met Isolaat en ook de perfect burn blijf ik gebruiken. En misschien dextrose na cardio.

Volgens mij moet het zo wel een goed begin kunnen worden. Dieet heb ik nog niet echt discipline voor :)

Andere tips meer dan welkom!

Grt,
Marcel

Terug
Naar boven