XXL Nutrition

Nu 6 maand training

DylanD1995

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Hoi, ik ben hier ook een beetje nieuw.
Ik train nu al zo'n 6tal maanden 4tot 6X in de week kan je me vinden in de fitness.

In het begin woog ik 95kg, nu nog altijd lichaamsgewicht is gebleven maar me lichaamsvorm, is helemaal aan het veranderen.

Ik heb een zeer brede schouderbouw, ik ben niet dik maar ik ben gebouwd, maar nu laatste weken ben ik begonnen met me pre workout en creatine, en ik mag zeggen ik zie wel heel wat verandering.

Dit is zo'n beetje mijn voeding:
07:30 2boterhammen(Bruin) met kippewit of rood vlees. geen boter.
Dan nog 2 eieren koken zonder het eigeel op te eten, en een stuk fruit.

10:00 2 rijstkoeken, of 1 boterham met kippewit, (2 krakotten mogen ook)

12:00 Pasta Zo'n 200gram met brokjes kippefilet en zonder mayo liefst iets met vinegritte maar gezond, met geen vetten in. en dan een stuk fruit

14:00 2 rijstkoeken. of 1 boterham met kippewit (2krakotten mogen ook)

16:00 eiwitshake 1 maatschep met 250ml water of magere melk.

18:00 Kippefilet of vis, of pasta met gestoomde groenten, en aardappelen en, dan nog een stuk fruit

21:00 Half bakje kwark of Yogurt

Ik zal ook een foto tonen van me shake's door die juggernaut (pre workout ga ik wel harder dan ooit te voren.)

Dit is de foto:
2eyfknq.jpg

Ik zou graag eens jullie mening hier over willen.En wat ik nog kan verbeteren;
Eerste 2 maanden heb ik geen shake's genomen.

Groet
Dylan

Laatst bewerkt:
Allereerst welkom.

A; 1.78m / 94kg @ 22% vind ik persoonlijk aparte waarden als je naar eigen zeggen niet dik / stevig bent, maar niets is onmogelijk
B; leuk die supps (zeker met Jupiler op de achtergrond) maar liever hadden we duidelijke foto's gezien, op basis van dit kunnen we weinig zeggen.
C; plaats ook trainingsschema
D; voedingsschema...........kcal, verhoudingen etc. ?

Desalniettemin succes en get big.

Geen foto's van borst/rug etc? :p

• Topic Starter Topic Starter
Allereerst welkom.

A; 1.78m / 94kg @ 22% vind ik persoonlijk aparte waarden als je naar eigen zeggen niet dik / stevig bent, maar niets is onmogelijk
B; leuk die supps (zeker met Jupiler op de achtergrond) maar liever hadden we duidelijke foto's gezien, op basis van dit kunnen we weinig zeggen.
C; plaats ook trainingsschema
D; voedingsschema...........kcal, verhoudingen etc. ?

Desalniettemin succes en get big.

Nah die jupiler, ik heb al in maanden geen alcohol meer gedronken.
Trainingsschema kan ik zeker plaatsen, was er net mee bezig.

Voor iemand die 6 maanden bezig is ben je wel al veel met supplementen bezig...
Het zijn aanvullingen en geen vervanging! Zorg dat je weet waar je mee bezig bent.
Daarnaast zou een voeding schema met kcal, eiwitten, vetten en koolhydraten ons meer zeggen.
Vermeld ook meteen je caloriebehoefte.

Wat een enorm k*t schema, veeeeeel te weinig vet

Met alle respect

Zucht..

Zoals iedere beginner denken dat je door supplementen een goed fysiek op bouwt. Ga eerst eens op je voeding letten. Ik zeg niet dat het perfect hoeft te zijn, maar het kan een stuk beter dan waar je nu mee bezig bent.

Die supplementen heb je helemaal niet nodig. Pure geldverspilling, vooral als beginner.

Krijg je voeding op orde, neem whey proteine meer niet en je zult zien dat je veel sneller vooruitgang boekt.

ik kom zelf van 95 kg / 1.78 af + zelfde leeftijd. trust me dan ben je echt wel te zwaar hoor

Terug
Naar boven