bartman
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 480
Blijkbaar de moeite!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was dat niet ook die gast uit bigger stronger better?Dat met die jonge tiener die anabolen gebruikte en toen door anabolen twee keer zijn hand door een gips wand sloeg, en toen hij stopte zelfmoord pleegde is volgensmij niet te wijten aan anabolen, toen ik in de puberteit zat heb ik ook vaak genoeg mijn vuist zo hard mogelijk ergens tegenaan gemept gewoon omdat ik boos was op mijn ouders of weet ik wat.
Dat met die jonge tiener die anabolen gebruikte en toen door anabolen twee keer zijn hand door een gips wand sloeg, en toen hij stopte zelfmoord pleegde is volgensmij niet te wijten aan anabolen, toen ik in de puberteit zat heb ik ook vaak genoeg mijn vuist zo hard mogelijk ergens tegenaan gemept gewoon omdat ik boos was op mijn ouders of weet ik wat.
you smoked crack?
nee joke is wel zo.. niets in te wijten aan anaboowluh

Dat met die jonge tiener die anabolen gebruikte en toen door anabolen twee keer zijn hand door een gips wand sloeg, en toen hij stopte zelfmoord pleegde is volgensmij niet te wijten aan anabolen, toen ik in de puberteit zat heb ik ook vaak genoeg mijn vuist zo hard mogelijk ergens tegenaan gemept gewoon omdat ik boos was op mijn ouders of weet ik wat.
denk dat steroiden het effect versterkt hebben, maar niet dat steroiden de oorzaak waren van zijn depressiviteit.Die tiener was 14 kilo aan spieren en vocht bijgekomen en heeft zich van kant gemaakt in de terugslag van z'n kuur.
No way dat het daar niks mee te maken heeft.
En er is niks mis met de nadelen van steroids te onderlijnen tijdens zo'n docu,anders steekt elke r*tard binnenkort een spuit in z'n reet.