MuscleMeat

Nu op national geographic: steroids

oud maar wel leuk weer terug te zien. ga weer kijken.

interessant, wel veel dingen die ik al wist, maar wel leuk.

Hmm ja is 1 kuur ook al zo gevaarlijk als ze beweren? als je zo kuurt als een mr. olympia is het wel logisch dat het schadelijk is natuurlijk

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het best wel een goeie reportage tot nu toe,ze leggen het goed uit en laten iedereen aan het woord.

Dat met die jonge tiener die anabolen gebruikte en toen door anabolen twee keer zijn hand door een gips wand sloeg, en toen hij stopte zelfmoord pleegde is volgensmij niet te wijten aan anabolen, toen ik in de puberteit zat heb ik ook vaak genoeg mijn vuist zo hard mogelijk ergens tegenaan gemept gewoon omdat ik boos was op mijn ouders of weet ik wat.

Dat met die jonge tiener die anabolen gebruikte en toen door anabolen twee keer zijn hand door een gips wand sloeg, en toen hij stopte zelfmoord pleegde is volgensmij niet te wijten aan anabolen, toen ik in de puberteit zat heb ik ook vaak genoeg mijn vuist zo hard mogelijk ergens tegenaan gemept gewoon omdat ik boos was op mijn ouders of weet ik wat.
was dat niet ook die gast uit bigger stronger better?

if so:
hij had ook tegen z'n moeder gezegd dat ie zelfmoord ging plegen voordat ie naar boven ging...

you smoked crack?

nee joke is wel zo.. niets in te wijten aan anaboowluh

Yep,en dat komt omdat de hormonen dan als gek door je lichaam gieren. Als je dan nog een beetje toevoegd....niet voor niks dat je moet wachten tot je volgroeid bent om te kuren.

Alleen als je niet tot 100 kg 7 procent kan groeien in 2 jaar heb je steroiden nodig.

Zwaar overdreven docu.

het publiek heeft nou eenmaal zijn mening gevormt, dankzij de grote arrogantie die mensen bezitten zullen ze niet zomaar gaan toegeven dat jij gelijk hebt ook al weten ze het wel

Die tiener was 14 kilo aan spieren en vocht bijgekomen en heeft zich van kant gemaakt in de terugslag van z'n kuur.
No way dat het daar niks mee te maken heeft.

En er is niks mis met de nadelen van steroids te onderlijnen tijdens zo'n docu,anders steekt elke r*tard binnenkort een spuit in z'n reet.

Redelijke docu, alleen vond ik het vreemd dat blijkbaar de helft van de mensen die anabolen zouden nemen niet eens zou sporten.

ff kijken dan

Interessante uitzending.

Weet iemand over welke zalf het heel even ging. Er werd geen naam gezegt, maar alleen een afbeelding van een witte tube, die nu veel gebruikt wordt in Amerika....?

Die tiener was 14 kilo aan spieren en vocht bijgekomen en heeft zich van kant gemaakt in de terugslag van z'n kuur.
No way dat het daar niks mee te maken heeft.

En er is niks mis met de nadelen van steroids te onderlijnen tijdens zo'n docu,anders steekt elke r*tard binnenkort een spuit in z'n reet.
denk dat steroiden het effect versterkt hebben, maar niet dat steroiden de oorzaak waren van zijn depressiviteit.

Terug
Naar boven