Fitness Seller

Vakantie Japan 2024

Bezoekers in dit topic

Of omdat je intrinsieke motivatie hebt om dat te ervaren, je kinderen mogelijk een makkie zijn en je het geld ervoor over hebt? Situaties kunnen er 1001 zijn en wij hadden bijv. tijdens onze vakantie indonesie een stel met 3 kinderen (1-3-4) tijdens een excursie zo mak als een lammetje en ouders ook super relaxed, vervolgens in Costa Rica een stel met pubers (die het wel zouden moeten kunnen beseffen) en die konden hun bek niet houden terwijl de tourguide zei dat we stil moesten zijn. Je komt vanalles tegen.

Je zet nu die ouders slecht weg, maar het enige wat ik interpreteer is afgunst van jou kant :D

Wat is dit nou weer voor iets raars?
Ik wil er heen omdat ik al m'n hele leven die kant op wil.
Ja tuurlijk kies je daar zelf voor. Maar ik moest ff ranten om het feit dat ik op een reis naar Mexico (14 dagen eerst bezichtigen en de laatste dagen Spring break in Cancun) op de terugvlucht met meerdere ouders met kinderen <2 jaar op de vlieger zat. Heb eerst rustig proberen vragen waarom ze dit deden om echt letterlijk antwoorden als 'dan hebben ze later iets tof om over te praten met hun vriendjes' te krijgen.
Als je na paar dagen spring break Cancun op de vlieger stapt, wil je geen uren schreeuwende kinderen met dat antwoord. Ik werd helemaal crank toen. Toen werd voor mezelf volledig duidelijk dat ik het belachelijk vind om kinderen die er geen besef van hebben mee te nemen op zo'n reizen. Dit is natuurlijk mijn opinie en ieder doet wat hij wil maar als ik zo'n (waarschijnlijke knappe en toffe) reis zou maken, zou ik het doen zonder kinderen of als ze oud genoeg zijn om er ook iets aan te hebben.

En ja, als ze oud genoeg zijn, kunnen ze ook vervelend zijn, maar dat is dan pech. Dan heb je kutkinderen of zoals elke puber zijn/haar 'moeilijke' periode ofzo :p

Voor de rest kan ik je niet helpen over Japan, nog niet geweest en dus ook nog geen info over opgezocht :D

Back
Naar boven