MuscleMeat

NU OP NED1: Verkiezingsdebat

Ik evalueer mensen op wat ze zeggen, niet op wat ik denk dat zij denken.

Zijn haat voor moslims is overduidelijk groot.

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

Zet je oogkleppen dan eens af.
:roflol:

Of jij! de eerste generatie moslimse vrouwen in dit land dragen allemaal een hoofddoek en de tweede ook, dus als je de 3 e generatie moslims vergelijkt met de eerste en tweede dan zie je een duidelijk verschil en als je naar de 4e generatie moslims kijkt dan zie je bijna geen hoofddoekjes meer.

Doen ze nu ook al. Erger, de meisjes die hoofddoeken dragen gaan meisjes die dat niet doen pesten.

En waar gebeurd dat, en op welke schaal? Is mij in ieder geval op straat, in het mbo/hbo onderwijs en aan de universiteit nog nooit opgevallen. Sterker nog, alle studentes met hoofddoeken in het hoger onderwijs, vrouwen met hoofddoeken werkzaam bij overheidsinstellingen geeft aan dat er niet alleen sprake is van mislukking. Die dames spreken over het algemeen genomen beter ABN, en hebben een beter gevoel voor de 'ware Nederlandse identiteit' dan een stel niet nader genoemde randdebielen op dit forum of om niet gelijk heel flauw te doen waar dan ook.

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Ik evalueer mensen op wat ze zeggen, niet op wat ik denk dat zij denken.

Zonder er direct een Godwinnetje in te gooien mag ik aannemen dat je dit toch niet letterlijk meent? :D

En waar gebeurd dat, en op welke schaal? Is mij in ieder geval op straat, in het mbo/hbo onderwijs en aan de universiteit nog nooit opgevallen. Sterker nog, alle studentes met hoofddoeken in het hoger onderwijs, vrouwen met hoofddoeken werkzaam bij overheidsinstellingen geeft aan dat er niet alleen sprake is van mislukking. Die dames spreken over het algemeen genomen beter ABN, en hebben een beter gevoel voor de 'ware Nederlandse identiteit' dan een stel niet nader genoemde randdebielen op dit forum of om niet gelijk heel flauw te doen waar dan ook.

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Zonder er direct een Godwinnetje in te gooien mag ik aannemen dat je dit toch niet letterlijk meent? :D

hou ook van jou hoor

Halve garen zijn gezellig!

Zet je oogkleppen dan eens af.
:roflol:
:D

@Nador: de problematiek rond hoofddoeken in bijv. de Antwerpse scholen was gewoon harde realiteit. Antwerpen wordt bestuurd door links en toch zijn er zat problemen met allochtonen en de islam. Die hoofddoeken zijn slechts een klein deeltje van het geheel aan problemen. Scholen lieten het eerst toe maar allochtone islamitische meisjes met hoofddoek gingen meisjes zonder hoofddoek uitschelden voor h**r en in elkaar slaan. Na die intimidaties heeft de school beslist om de hoofddoek te verbieden, die mogen ze nu ophangen in een kastje wanneer ze de school binnengaan.

Ander voorbeeld: moskeeën die banden hebben met terroristische of extremistische organisaties en vanuit die hoek gefinancieerd worden. Dit is een realiteit in grote steden. Haatbaarden die jongeren brainwashen met hun extremistische speeches.

Nog een voorbeeld: scholen waar islamitisch vlees geserveerd wordt, mensen die daar niet op zitten te wachten hebben pech. De islam wil het, dus is het zo.

Zie antwoord op Nador (p. #70).

Waarom zou ik dit niet menen? Ik ga toch niet zaken zeggen die ik niet meen in een serieuze discussie. Als je zaken gaat aannemen over iemand die jij hebt zitten bedenken dan ben je iig vrij vaag bezig.

:D

@Nador: de problematiek rond hoofddoeken in bijv. de Antwerpse scholen was gewoon harde realiteit. Antwerpen wordt bestuurd door links en toch zijn er zat problemen met allochtonen en de islam. Die hoofddoeken zijn slechts een klein deeltje van het geheel aan problemen. Scholen lieten het eerst toe maar allochtone islamitische meisjes met hoofddoek gingen meisjes zonder hoofddoek uitschelden voor h**r en in elkaar slaan. Na die intimidaties heeft de school beslist om de hoofddoek te verbieden, die mogen ze nu ophangen in een kastje wanneer ze de school binnengaan.

Ander voorbeeld: moskeeën die banden hebben met terroristische of extremistische organisaties en vanuit die hoek gefinancieerd worden. Dit is een realiteit in grote steden. Haatbaarden die jongeren brainwashen met hun extremistische speeches.

Nog een voorbeeld: scholen waar islamitisch vlees geserveerd wordt, mensen die daar niet op zitten te wachten hebben pech. De islam wil het, dus is het zo.

Dit is in nl niet gaande en met islamitisch vlees is niks mis hoor. Er wordt er voor gezorgd dat het dier niks van de slachting voelt en het mes niet ziet. Zo kan je ook dikke & lelijke mensen verbannen van een school, omdat deze ook gepest worden.

Laatst bewerkt:
Dit is in nl niet gaande en met islamitisch vlees is niks mis hoor. Er wordt er voor gezorgd dat het dier niks van de slachting voeld en het mes niet ziet.
Tuurlijk zijn er in Nederland ook problemen met de islam.

En met dat vlees is niets mis, met de slachting wel.

En zo kan je ook dikke mensen verbannen van een school, omdat deze ook gepest wordt en zo kan je ook lelijke mensen verbannen, omdat deze ook gepest worden.
Tot hier kon ik nog normaal met je praten, maar na deze uitspraak hou ik ermee op...

Die dieren gillen van plezier vanaf de balkons?

Dan doen ze iets fout, want het dier hoort niets te voelen. Volgens de islam is het vetmesten en mishandelen van dieren door hun snavels af te knippen en vet te mesten ook verboden, dus zie het zo islamtisch vlees is diervriendelijker en gezonder ;)

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

Tuurlijk zijn er in Nederland ook problemen met de islam.

En met dat vlees is niets mis, met de slachting wel.

Tot hier kon ik nog normaal met je praten, maar na deze uitspraak hou ik ermee op...

Dat is jouw keuze, omdat een kleine groep meiden met een hoofddoek andere meiden plagen en slaan is het verbieden van de hoofddoek een goede optie? En hoezo is er wat mis met de manier van slachten van de moslims, want moslims mesten hun dieren niet vet met troep en knippen ook geen snavels af van kippen.

---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

Er zijn veel uithalen gemaakt jegens de slachtwijze van Moslims. Het zou dieronvriendelijk zijn. Toch heeft ene professor Schultz en zijn collega Dr. Hazim van het Hannover Universiteit in Duitsland, bewezen door middel van een experiment, gebruik makende van een EEG en ECG, dat de Islamitische wijze van slachten JUIST de meest vriendelijk is, en de wijze zoals in de Westerse wereld gebruikelijk is door een schot in het hoofd, het dier ontzettend veel pijn lijd! Het onderzoek verbaasde veel mensen.

Experimentelen details:
Er zijn verschillende elektroden aangebracht, op de hersenen van het dier, om de reacties van het dier te meten tijdens de slachtprocedure.

De dieren hebben een paar weken rust gekregen na het operationeel inbrengen van die elektrodes.

Sommige dieren zijn op de islamitische manier geslacht. Dat wil zeggen dat hun keel open gesneden wordt en dat daarbij de halsslagaders en andere belangrijke vaten, waarvan ik de vertaling niet van weet. (De Halal-methode (De toegestane methode)).

Andere dieren zijn in de kop geschoten zoals gebruikelijk is in de Westerse wereld.

Tijdens het experiment zijn op alle dieren de resultaten van de EEG en ECG vastgelegd tijdens het proces van slachten/schieten.
Islamitische methode, door slachten:

De eerste 3 seconden vanaf het moment van slachten, heeft de EEG niks anders waargenomen dan van VOOR de slachting. (EEG registreert hersenactiviteiten) Dus het dier heeft geen pijn gevoeld tijdens of vlak na het snijden.

De 3 seconden daarna, gaf de EEG weer, een toestand die gelijk was aan 'slapen', bewusteloosheid. Dit komt omdat het dier een grote hoeveelheid bloed verliest in korte tijd.

Na de zojuist genoemde periode, toonde de EEG een hersenactiviteit niveau van 0 aan. Dit betekent dat het dier absoluut geen gevoel waarneemt, dus ook geen pijn.

Op het moment dat de hersenactiviteit 0 werd, klopte het hart nog. Daarbij maakte het lichaam heftige stuiptrekkingen. Dit als gevolg van een reflex van het ruggenmerg. Het ruggenmerg zit IN je ruggenwervels. Door deze stuiptrekkingen wordt er nog zoveel mogelijk bloed uit het lichaam gespuwd. Dit resulteert weer in hygi?nischer vlees.
Westerse methode, door 'Schot in hoofd':

De dieren waren al snel na het schot bewusteloos.

EEG registreerde HEVIGE pijn direct na het schot.

Het hart hield sneller op met kloppen (pompen), zodat dit resulteert in minder bloedafvoer. Dit houdt in dat het vlees dus ook onhygi?nische is voor de consument.

Om maar weer een beetje terug te komen op de kern van dit topic. Ik heb niets met dat onsamenhangende gelul van Nador maar kan me ook in veel van T's standpunten totaal niet verenigen. Uitspraken als je ik beoordeel mensen op wat ze zeggen en niet wat ze volgens mij denken (vrij samengevatte versie van mij) lijkt me gevaarlijk en ik heb ook weinig met krantenknipselberichten als meisjes met hoofddoeken pesten meisjes zonder hoofddoeken.

De grootste moderne landen hebben gematigde technocraten aan het bestuur. Met technocratische en op compromissen gebaseerde besluitvorming kan je inderdaad niet iedereen tevreden stellen maar ik ben ervan overtuigd dat dit de beste weg is naar vooruitgang en toekomstige harmonie binnen een samenleving. Xenofobisch emotionele ingrepen en de roep om charismatisch leiderschap zijn een stap terug.

facade

haha zie ik dat hier nou goed, hierboven? iemand die zegt dat het dier niets hoort te voelen van een rituele slachting? o je moet een grapje maken man, ben je nou serieus?

Om maar weer een beetje terug te komen op de kern van dit topic. Ik heb niets met dat onsamenhangende gelul van Nador maar kan me ook in veel van T's standpunten totaal niet verenigen. Uitspraken als je ik beoordeel mensen op wat ze zeggen en niet wat ze volgens mij denken (vrij samengevatte versie van mij) lijkt me gevaarlijk en ik heb ook weinig met krantenknipselberichten als meisjes met hoofddoeken pesten meisjes zonder hoofddoeken.

De grootste moderne landen hebben gematigde technocraten aan het bestuur. Met technocratische en op compromissen gebaseerde besluitvorming kan je inderdaad niet iedereen tevreden stellen maar ik ben ervan overtuigd dat dit de beste weg is naar vooruitgang en toekomstige harmonie binnen een samenleving. Xenofobisch emotionele ingrepen en de roep om charismatisch leiderschap zijn een stap terug.

Onsamenhangende gelul? hahaha ik mag je wel

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

facade

haha zie ik dat hier nou goed, hierboven? iemand die zegt dat het dier niets hoort te voelen van een rituele slachting? o je moet een grapje maken man, ben je nou serieus?

Islamitische methode, door slachten:

De eerste 3 seconden vanaf het moment van slachten, heeft de EEG niks anders waargenomen dan van VOOR de slachting. (EEG registreert hersenactiviteiten) Dus het dier heeft geen pijn gevoeld tijdens of vlak na het snijden.

De 3 seconden daarna, gaf de EEG weer, een toestand die gelijk was aan 'slapen', bewusteloosheid. Dit komt omdat het dier een grote hoeveelheid bloed verliest in korte tijd.

Na de zojuist genoemde periode, toonde de EEG een hersenactiviteit niveau van 0 aan. Dit betekent dat het dier absoluut geen gevoel waarneemt, dus ook geen pijn.

Laatst bewerkt:
Niet weer die oeverloze herhaalde crap dat halal slachten zo goed als pijnloos is. Dat hele, miljard keer overal gequote, 'onderzoek' is het predikaat onderzoek niet eens waard.

Niet weer die oeverloze herhaalde crap dat halal slachten zo goed als pijnloos is. Dat hele, miljard keer overal gequote, 'onderzoek' is het predikaat onderzoek niet eens waard.

Het is pijnloos en al mocht het niet pijnloos zijn, alles is beter dan het vetmesten van dieren en het afknippen van snavels.

Terug
Naar boven