Fitness Seller

nudel soep

spirosz

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik eet smorgens altijd een nudelsoeppie,

Nu staat er niet op de pakjes die ik koop wat er precies inzit.
Een collega van me vertelde mij vanmorgen dat er heel weinig ckal inzitten terwijl ik in de veronderstelling was dat het juist goed krachtvoer was!!

Weten jullie wat voedingswaarden zijn van de noodel soeppies!!

???

klopt! heeel weinig calorieen. de precieze waarden weet ik niet meer, maar ik dacht dat deze rond de 150 kcal per soepie is.

hmm lijkt mij dat noodles pasta is. Dus hoog op de GI. Ik weet niet hoeveel gram aan noodles in de soep zitten, wat dan ook nog een emmer aan water opzuigt?? volgens mij heb je aan die paar slierten echt niet genoeg

Get brinta of havermout :D

hmmmm, ik heb hier noedelsoep liggen van bijna 500kcals. Ik eet het ook nooi, maar het lijkt mij juist een vrij stevig ontbijt. Maar anyways zou ik dat sowieso nooit als ontbijt nemen, je kun smorgens het beste flink wat complexe carbs nemen, havermout, brinta etc.

eet ook regelmatig na het trainen zo'n zakje noodles....weet niet of het wel goed is ???

• Topic Starter Topic Starter
andrew zei:
hmmmm, ik heb hier noedelsoep liggen van bijna 500kcals. Ik eet het ook nooi, maar het lijkt mij juist een vrij stevig ontbijt. Maar anyways zou ik dat sowieso nooit als ontbijt nemen, je kun smorgens het beste flink wat complexe carbs nemen, havermout, brinta etc.

doe ik ook, het is eigenlijk meer een tussendoortje om een uur of half 10.
vooralsnog weet ik niet precies wat er nu in zit :(
Kan het ook nergens vinden :mad:

Zit meestal ook aardig wat zout in, leuk tussendoortje maar niet te vaak.

welk merk is het?

Ja die noodles zijn erg lekker.. maar zie het meer als tussendoortje .. als goede maaltijd volstaat het niet. oa veel zout zoals eric al aangeeft.

Indomie is trouwens wel lekker en zo'n beetje de goedkoopste instant noodle. Spirosz als je een keer in Den Haag bent moet je ze kopen bij de Chinese toko's rond het centrum hier, een doos kost hier maar 8,80 euro.

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Indomie is trouwens wel lekker en zo'n beetje de goedkoopste instant noodle. Spirosz als je een keer in Den Haag bent moet je ze kopen bij de Chinese toko's rond het centrum hier, een doos kost hier maar 8,80 euro.

He die moet ik zeker hebben mijn vriendin woont in den haag dus ben best vaak in den haag!! Vin ze echt super lekker en gebruik ze idd als lekker tussendoortje!!
tnx ;)

Bamisoepjes zijn idd lekker en je kan eerst je kipfiletje en wat groente(boontjes/ui/lente-ui/komkommer/tauge) in de bijgeleverde aromapoeder koken, daarna even de kip in stukjes snijden. Een gekookt eitje erbij.
Natuurlijk extra sambal en eventueel wat kerriepoeder, ketjap, beetje gembersiroop.

Ik eet ze ook regelmatig, maak meestal meteen 2 zakjes klaar.
En je kan het zout heel eenvoudig verminderen door er gewoon niet het hele zakje in te gooien.

Terug
Naar boven