AndroidHealthClinic

Nutri-Shop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mn maat heeft mailtje gehad met excuses voor het lange wachten en krijgt nu een presentje erbij gestuurd :S... na 3 a 4 weken whahaha

kan er niet een sticky gemaakt geworden over goeie online shops voor de newbies zeg maar of vinden de boardsponsors dat niet zo fijn?

Ik zelf bestel altijd bij 2 shops, en heb ik tot nu toe altijd als ik voor 4 uur had besteld me spullen de dag erna binnen

Niks ten nadele van veel andere shops, maar de sponsors zijn natuurlijk niet voor niets sponsor hier. Juist omdat ze sponsor zijn kan je er ook van uitgaan dat het met de betrouwbaarheid goed zit. In het uiterste geval is een sponsor aanspreekbaar via het forum, bij andere shops ben je aangewezen op telefoon of e-mail.

Ik zou zelf zeggen, bestel gewoon bij de sponsors. Qua prijzen in Nederland denk ik wel dat onze sponsors aardig scherpe prijzen bieden.

nutrishop is egt slegt.. je weet toggg..

Kan iemand wellicht vertellen hoe ik mijn geld terugvordert op mijn rekening. Ik heb betaald onder vooruitbetalen door middel van internet bankieren en volgens mij kan je niet zomaar geld, wat je 3 weken geleden gestort hebt opeisen. Ik ga sowieso informeren bij mijn bank (ABN)

@falcon bel um gewoon op en mail hem 10x dat je je bestelling wil annuleren en zo snel mogelijk je geld terug!

dat heb ik ook egt een k*t bedrijf. bestelling gedaan no-explode en revenge v3 was in de aanbieding was nou totaal 90euro ongeveer.
nou is het al 20 dagen later en heb nog steeds niks en krijg ook geen andwoord
op mailtjes.
morgen bellen na het 06 nr van hun en anders ga ik daar ff langs om me spullen tehalen.

als ik me spullen niet krijg ga ik aanklacht bij de politie indienen voor diefstal en een icassobeuro in schakelen.

precies,zou ik ook zeggen !binnen 24uur mijn spullen anders kom ik morgen even op de koffie(kom alleen binnen zonder kloppen!):mad:

Heb daar ook een keer besteld , maar aangezien ze vaak aanbiedingen hebben is het vaak veel drukker dan ze aankunnen. Ik heb me spullen wel gewoon gehad en op mijn tweede mail was ook wel gereageerd. Dus je spullen komen echt wel maar kan soms een tijdje duren , het is nogal een nieuw bedrijf dus vandaar dat het niet altijd even soepel gaat.

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb het eindelijk binnen. Ik kreeg dit gister trouwens nog gemaild:

Beste Tim,

Ik heb het even voor je uitgezocht en je bestelling lag bij het sorteercentrum van GLS Transport. Deze was vorige week niet verstuurd, omdat de chauffeur niet op tijd zijn ronde kon halen. Een erg vreemd verhaal. Maar ze hebben beloofd je bestelling morgen te overhandigen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey Scholten
Nutri-Shop.nl

Kan iemand wellicht vertellen hoe ik mijn geld terugvordert op mijn rekening. Ik heb betaald onder vooruitbetalen door middel van internet bankieren en volgens mij kan je niet zomaar geld, wat je 3 weken geleden gestort hebt opeisen. Ik ga sowieso informeren bij mijn bank (ABN)

Volgens mij moet je dat idd binnen een bepaald tijdsbestek doen dus ik denk dat dat niet meer gaat lukken.

Die gast maakt er al vanaf het begin een zooitje van.

Hij had bij ons een banner op de site(AR) en de betaling liet erg lang op zich wachten,ik geloof dat het 2 maanden geduurd heeft na ik weet niet hoeveel keer mailen.

Ik kreeg gister nog een brief te zien die hij naar al zijn klanten had gestuurd en daar word je niet vrolijk van.

Gewoon slechte bedrijfsvoering.

Kan voor degenen die willen die brief nog wel es posten.:D

ik wacht al focking 1.5 maand op mijn spullen en nog nik ontvangen dus vandaag er naar toe geweest

Naam: Nutrition Shop V.O.F.
Vestigingsadres: Hoefkade 69
Vestigingsplaats: 2526BP 's-Gravenhage

ik kwam der aan het was gewoon een normaal portiek huis en ik belde aan bij nrtje 69 waarop het naam j.kroos stond en niemand belde op

wat nu

• Topic Starter Topic Starter
ik wacht al focking 1.5 maand op mijn spullen en nog nik ontvangen dus vandaag er naar toe geweest

Naam: Nutrition Shop V.O.F.
Vestigingsadres: Hoefkade 69
Vestigingsplaats: 2526BP 's-Gravenhage

ik kwam der aan het was gewoon een normaal portiek huis en ik belde aan bij nrtje 69 waarop het naam j.kroos stond en niemand belde op

wat nu

niemand belde op??
waarschijnlijk was er niemand thuis.. kan gebeuren he

ja ik bedoel dat niemand op nam

ik ben blijven mailen en op eens heb ik een reactie terug gehad

Dat er iets met me besteling is mis gegaan. Ze hebben me belooft soort van dat ik het morgen of overmorgen binnen krijg.
Ze hebben ook belooft dat ze de helft van me overgeschreven geld terug storten.

maar ik blijf nuchter eerst zien en dan geloven

ik heb me spullen nu binnen na 1maand eindelijk!!!

ma op me pakketje staat een andere adress dan die ik later van iemand had gekrijgen.

Naam: nutri-shop.nl
Vestigingsadress: Oranjeplein 62 C
Vestigingsplaats: 2515LK S'Gravenhage

ik heb me spulle ook net gekregen 2 pot whey met vele extras

heb potje whey gekregen met 50 eiwitten, nog potje whey met 50 eiwitten, flesje whey met 30 gram eiwitten, proef zakje no explode, vitargo, iets van syntaax 2 pillen, bb boekjes en thisrt

hmm, lijkt me niet echt de bedoeling. Ik ken het bedrijf niet echt ken de website wel.

leuk dat ik dit nu ff opzoek ik heb er vrijdag een bestelling gedaan.
hopelijk komt mijn bestelling ook rap binne maar na dit gelezen te hebben denk ik van niet. aangzien ik van BE ben ga ik ook niet naar NL rijden. maar als er binne 2 weken nog niets is bel ik wel even de bijna beste advocaat van BE goeie vriend van mijn ouders die zal er wel wat aan doen :D

Helaas ook bij nutri-shop een bestelling gedaan 2 x Green Bulge
2 x Whey Shake 2 x Venom Hyperdrive 3.0.Eerste levering was redelijk snel.21-4 bestelling geplaatst en gisteren 26-4 ontvangen.Alleen de Green Bulge was niet op voorraad,maar ja kan gebeuren.Tot mijn verbazing heb ik ook geen Hyperdrive 3.0 ontvangen maar 2*Venom Special Tactics.
Heb net nog een mailtje verstuurd, wachten op reactie....

nu is het 1 mei en nog steeds geen reactie op mijn mail.....denk dat ik morgen nog maar ns wat mail

Weer even een update....
1 mei 's avonds toch een mail gekregen of ik mijn klacht wilde mailen,deze was blijkbaar niet aangekomen....mijn klacht weer gemailt dat ik niet 2 maal venom Hyperdrive had ontvangen.
Deze had ik en een vriend v mij natuurlijk al aangebroken want ik had eerlijk gezegd geen reactie meer verwacht.Toch had ik het gelukkig mis.
Ik heb ze dus weer een mail gestuurd met de klacht...nu krijg ik zsm kostenloos nog 2 potjes Hyperdrive en kan ik de Special Tactics houden.Ook worden de twee potjes Green bulge meegezonden.
Achteraf toch nog goede service :D , maar natuurlijk eerst nog ff afwachten...
Wat ben ik achterdochtig haha;) .Nee , heb het volste vertrouwen dat t goed komt.
Volgende update als ik alles heb ontvangen.
Tot zo ver is de service wel goed bij Nutri-shop moet ik zeggen...en dat mag ook gezegd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven