truebreaktrue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan er niet een sticky gemaakt geworden over goeie online shops voor de newbies zeg maar of vinden de boardsponsors dat niet zo fijn?
Ik zelf bestel altijd bij 2 shops, en heb ik tot nu toe altijd als ik voor 4 uur had besteld me spullen de dag erna binnen
dat heb ik ook egt een k*t bedrijf. bestelling gedaan no-explode en revenge v3 was in de aanbieding was nou totaal 90euro ongeveer.
nou is het al 20 dagen later en heb nog steeds niks en krijg ook geen andwoord
op mailtjes.
morgen bellen na het 06 nr van hun en anders ga ik daar ff langs om me spullen tehalen.
als ik me spullen niet krijg ga ik aanklacht bij de politie indienen voor diefstal en een icassobeuro in schakelen.

Kan iemand wellicht vertellen hoe ik mijn geld terugvordert op mijn rekening. Ik heb betaald onder vooruitbetalen door middel van internet bankieren en volgens mij kan je niet zomaar geld, wat je 3 weken geleden gestort hebt opeisen. Ik ga sowieso informeren bij mijn bank (ABN)

ik wacht al focking 1.5 maand op mijn spullen en nog nik ontvangen dus vandaag er naar toe geweest
Naam: Nutrition Shop V.O.F.
Vestigingsadres: Hoefkade 69
Vestigingsplaats: 2526BP 's-Gravenhage
ik kwam der aan het was gewoon een normaal portiek huis en ik belde aan bij nrtje 69 waarop het naam j.kroos stond en niemand belde op
wat nu

, maar natuurlijk eerst nog ff afwachten...
.Nee , heb het volste vertrouwen dat t goed komt.