Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan er niet een sticky gemaakt geworden over goeie online shops voor de newbies zeg maar of vinden de boardsponsors dat niet zo fijn?
Ik zelf bestel altijd bij 2 shops, en heb ik tot nu toe altijd als ik voor 4 uur had besteld me spullen de dag erna binnen
Weer even een update....
1 mei 's avonds toch een mail gekregen of ik mijn klacht wilde mailen,deze was blijkbaar niet aangekomen....mijn klacht weer gemailt dat ik niet 2 maal venom Hyperdrive had ontvangen.
Deze had ik en een vriend v mij natuurlijk al aangebroken want ik had eerlijk gezegd geen reactie meer verwacht.Toch had ik het gelukkig mis.
Ik heb ze dus weer een mail gestuurd met de klacht...nu krijg ik zsm kostenloos nog 2 potjes Hyperdrive en kan ik de Special Tactics houden.Ook worden de twee potjes Green bulge meegezonden.
Achteraf toch nog goede service, maar natuurlijk eerst nog ff afwachten...
Wat ben ik achterdochtig haha.Nee , heb het volste vertrouwen dat t goed komt.
Volgende update als ik alles heb ontvangen.
Tot zo ver is de service wel goed bij Nutri-shop moet ik zeggen...en dat mag ook gezegd worden

ik mocht mijn verkeerd geleverde bestelling houden ( a 63,00 euro) en heb deze week eindelijk mijn goede bestelling ontvangen.
die Hyperdrives is echt sterk spul! ik was wel wat gewend vanwege die stackers met ephedra, maar deze zijn veel sterker! had er 1tje sochtends vh hardlopen genomen, daarna nar mijn werk gegaan en was helemaal hyper!
geen honger en veel dorst,

Nou dat is lekker, de site is er niet meer. Tijdje terug had ik ook een bestelling geplaatst. Daar kan ik denk wel naar fluiten.