MuscleMeat

Nutri-Shop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nutri-shop erg slecht bedrijf

ik heb ook 6 weken moeten wachten en krijg vervolgens een verkeerde bestelling thuisgestuurd..

telefonisch word er niet oppgenomen en op mails word niet gereageerd!

hier bestel ik echt nooit meer!!

.....

Laatst bewerkt:

..

ik heb ook net ff gegoogled en het is nog waar ook :roflol:
zal bij mij ook de laatste keer zijn dat ik bestel.
als het het verkeerde paketje is dan moet je het nog terugsturen en kan jij nog eens zoveel opleggen :s

Hoefkade...weet je in wat voor buurt deze straat ligt....?vind je het vreemd dat dit bedrijf slecht werk leverd...zucht....:angstig:

kan er niet een sticky gemaakt geworden over goeie online shops voor de newbies zeg maar of vinden de boardsponsors dat niet zo fijn?

Ik zelf bestel altijd bij 2 shops, en heb ik tot nu toe altijd als ik voor 4 uur had besteld me spullen de dag erna binnen

Opzich goed idee, maar mss beter een blacklist. Dus een lijst met de mindere shops.

Mooie site en goede prijzen maar dat assortiment hebben ze echt niet allemaal op voorraad....

een klote bedrijf!!!
Ik heb 3keer moeten bellen vooraleer ik mijn producten kreeg. als compensatie mocht ik mij iets gratis kiezen twv 25euro, raad eens: nooit gekregen natuurlijk!

Weer even een update....
1 mei 's avonds toch een mail gekregen of ik mijn klacht wilde mailen,deze was blijkbaar niet aangekomen....mijn klacht weer gemailt dat ik niet 2 maal venom Hyperdrive had ontvangen.
Deze had ik en een vriend v mij natuurlijk al aangebroken want ik had eerlijk gezegd geen reactie meer verwacht.Toch had ik het gelukkig mis.
Ik heb ze dus weer een mail gestuurd met de klacht...nu krijg ik zsm kostenloos nog 2 potjes Hyperdrive en kan ik de Special Tactics houden.Ook worden de twee potjes Green bulge meegezonden.
Achteraf toch nog goede service :D , maar natuurlijk eerst nog ff afwachten...
Wat ben ik achterdochtig haha;) .Nee , heb het volste vertrouwen dat t goed komt.
Volgende update als ik alles heb ontvangen.
Tot zo ver is de service wel goed bij Nutri-shop moet ik zeggen...en dat mag ook gezegd worden

Gisteren het pakje ontvangen en alles zat er netjes in,dus ook de 2 potjes Hyperdrive (super spul trouwens!) plus het magazine DXL.
Ben dus , ondanks de problemen , wel te spreken over de service.En zal in de toekomst nog eens hier een bestelling plaatsen.
Dr zijn wat meer problemen geweest zoals ik lees, hoe is het bij jullie opgelost???
Ik heb dus achteraf dus niks te klagen

heb vorige week besteld..
En had het eigenlijk gisteren al binnen.
maar der was niemand bij me thuis..
Dus is het naar een depot gestuurd bij me in de buurt.
Daar ga ik het dan morgen denk ophalen, of het dan de goede bestelling is dat zie ik dan.

Dus gaat bij mij dan nog redelijk snel.
Had wel eff zoiets van, shit moet ik ****ing lang er opwachten.

ik mocht mijn verkeerd geleverde bestelling houden ( a 63,00 euro) en heb deze week eindelijk mijn goede bestelling ontvangen.

die Hyperdrives is echt sterk spul! ik was wel wat gewend vanwege die stackers met ephedra, maar deze zijn veel sterker! had er 1tje sochtends vh hardlopen genomen, daarna nar mijn werk gegaan en was helemaal hyper!

geen honger en veel dorst,

Nou mooi toch!!:D

ik mocht mijn verkeerd geleverde bestelling houden ( a 63,00 euro) en heb deze week eindelijk mijn goede bestelling ontvangen.

die Hyperdrives is echt sterk spul! ik was wel wat gewend vanwege die stackers met ephedra, maar deze zijn veel sterker! had er 1tje sochtends vh hardlopen genomen, daarna nar mijn werk gegaan en was helemaal hyper!

geen honger en veel dorst,

wat zat er in de verkeerde bestelling die je gekregen had..:D

Crappie site en winkel dus. Sticky maken met verboden te bestellen in de volgende winkels...

uhmm.. ik heb mijn bestelling binnen hoor.

vorige week besteld..

net opgehaald bij een depot, omdat ik niet thuis was van de week..

1x jw
1x Bam
1x dxl magazine, maar die had ik al.

heb ik nog geen ervaring mee,maar zal niet proberen ook gezien de reactie.
deze was ik zeer tevreden van,service,betaling,stipt,zelf bij meerdere bestelling(groot aantal) heb ik dikwijls mailke gezonden voor extra korting,dat ging nu en dan wel of zelf samengestelde pakkenkorting.
PerfectBody - Hoogwaardige supplementen voor sport en gezondheid, alleen de beste merken: creatine, stacker, sport, vitamine, mineralen, sportvoeding, stacker3, stacker4, stacker2, voedingssupplementen, bodybuilding, gezond, antioxydanten, vetzuren,

Nu bestel ik via andere site over de plas ;)
1Fast400 - Nutritional supplements for health, athletics, diet, and bodybuilding, with free fitness information and articles

Moet je voor je zelf uitmaken of het goedkoper over komt
produkten zijn vééééél goedkoper,maar je moet wel port betalen en (belgie) taxs,btw achteraf(douanekosten) val wel mee.
Das wel via fedex,via postorder raden ze niet aan om dat je geen tracknr hebt en het zal wat langer duren ook.

Als je bestel,doe het dan in iets groter hoeveelheid,gezien je portkosten

Aan jullie de keuze.........

grtz

Nou dat is lekker, de site is er niet meer. Tijdje terug had ik ook een bestelling geplaatst. Daar kan ik denk wel naar fluiten.

Morgen is de site weer in de lucht, geen reden om je zorgen te maken mbt tot bestellingen etc.

De hosting van nutri-shop.nl heeft mooi zitten kloten...

nou heb mijn spul binnen
jammer dat het zo lang heeft moeten duren.
anders geen problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven