Fitness Seller

Nutri-Shop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb mijn bestelling,ALRI BAM en JW, binnen 2 dagen thuis gekregen met een paar samples.En goede service van Nutri-shop...ze boden me aan om ALRI WTF Pumped naar NL te halen.
Gaat dus al stukken beter bij deze shop....:D

ik heb er gisteren JW en BAM besteld, nu maar afwachten...

Komt wel goed.. ik had het ook binnen een week.

ik heb juist deze mail ontvangen

Nutri-Shop
.nl
Bestelnummer: ....
Beste ....

Uw bestelling van donderdag, 31 mei 2007 is in ons systeem aangepast en heeft nu de status bestelling ontvangen. Het commentaar voor uw order is Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen.

Wij moeten u mededelen dat wij via onze huidige transporteur (GLS Transport) geen remboursen kunnen versturen naar het buitenland. In verband met slechte ervaringen met deze transporteur, versturen wij vanaf volgende week onze bestellingen via DPD. Met DPD kunnen wij wel remboursen verzenden. Daarom kunnen wij uw bestelling pas volgende week verzenden. Onze excuses voor de lange levertijd.

Met vriendelijke groet

Sales support
Nutrition Shop VOF

ik zal dus nog wat langer moeten wachten :sad:

Vreemd jongens. Mijn betaling was eergister binnen en vanmorgen stond de bezorger voor de deur. Een doos met mijn shizzle, plus een magazine, een proteine bar en wat samples.

Vreemd jongens. Mijn betaling was eergister binnen en vanmorgen stond de bezorger voor de deur. Een doos met mijn shizzle, plus een magazine, een proteine bar en wat samples.

ik vertrouw dat niet zo om op voorhand te betalen, wie weet had ik het anders wel binnen dan, maja, nog maar eventjes doorbijten ;)

Ja het zou kunnen hoor.. dat GLS daar had ik mijn pakje nog opgehaald.
want was toen niet thuis.

ik heb juist deze mail ontvangen

Nutri-Shop
.nl
Bestelnummer: ....
Beste ....

Uw bestelling van donderdag, 31 mei 2007 is in ons systeem aangepast en heeft nu de status bestelling ontvangen. Het commentaar voor uw order is Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen.

Wij moeten u mededelen dat wij via onze huidige transporteur (GLS Transport) geen remboursen kunnen versturen naar het buitenland. In verband met slechte ervaringen met deze transporteur, versturen wij vanaf volgende week onze bestellingen via DPD. Met DPD kunnen wij wel remboursen verzenden. Daarom kunnen wij uw bestelling pas volgende week verzenden. Onze excuses voor de lange levertijd.

Met vriendelijke groet

Sales support
Nutrition Shop VOF

ik zal dus nog wat langer moeten wachten :sad:

nu kreeg ik deze mail weer....

Beste

Wij hebben vandaag de definitieve datum doorgekregen. Dinsdag 11 juni worden de
pakketten voor het eerst met DPD verstuurd. De datum is helaas iets later dan
ze ons beloofd hadden. Via de huidige transporteur GLS kunnen wij geen
remboursen verzenden naar het buitenland. Heb je er erg veel haast bij dan kun
je het eventueel ook vooraf overmaken, dan word bestelling verstuurd zodra de
betaling binnen is.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey Scholten
Support Nutri-Shop.nl

ik háát wachten :sad:

Goed dat deze niet als sponsor is opgenomen als ik de reacties zo hoor, jullie mogen de shop zelf contacteren als je er problemen mee hebt, dit topic gaat nu op slot. Ik hoop dat de leiding daar toch zorgt dat iedereen hier krijgt wat ie besteld heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven