XXL Nutrition

ochtend oefeningen

joury123

Cool Novice
Waardering
29
Lengte
1m80
Massa
79kg
Vetpercentage
17%
Vinden jullie het verstandig om oefeningen sochtends , als je ner wakker bent te doen, heb t er wel voor over ben, zo ja welke oefeningen? Verdere info ( weet niet of jullie je hieraan aan kunnen passen of er iets aan hebben ) ben 15j oud en lichaamstype ectomorph

Laatst bewerkt:
Zolang je iets eet voordat je begint met je oefeningen lijkt het me prima.. Pak wel iets dat genoeg koolhydraten bevat voor de energie die je nodig hebt!

Toen ik een beetje begon met ''krachttraining'' ging ik voor het slapen een beetje opdrukken.
Eerst gewoon 2/3x tot m'n max, nadat ik wat gevorderder was 5 setjes van 20 (met een minuut tussen de setjes).

Je kan ook een beetje spelen met de push-ups.

Diamant push-ups (Duimen en wijsvingers tegen elkaar), hiermee pak je meer de triceps.
Armen breder dan schouderbreedte, dan leg je de nadruk op de borst.

(Dit alles kun je natuurlijk ook in de ochtend doen)

• Topic Starter Topic Starter
Toen ik een beetje begon met ''krachttraining'' ging ik voor het slapen een beetje opdrukken.
Eerst gewoon 2/3x tot m'n max, nadat ik wat gevorderder was 5 setjes van 20 (met een minuut tussen de setjes).

Je kan ook een beetje spelen met de push-ups.

Diamant push-ups (Duimen en wijsvingers tegen elkaar), hiermee pak je meer de triceps.
Armen breder dan schouderbreedte, dan leg je de nadruk op de borst.

(Dit alles kun je natuurlijk ook in de ochtend doen)

Bedoel je hiermee dus iedere dag 3x per dag byv smorgens smifdags savonds het maximale aantal haalbare pushups wat by mij ligt rond de 20-25

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

En heeft iemand trouwens fotos van de progressie van iemand met het lichaamstype ectomorph lijkt me wel ruig om te zien namelijk :)

Bedoel je hiermee dus iedere dag 3x per dag byv smorgens smifdags savonds het maximale aantal haalbare pushups wat by mij ligt rond de 20-25

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

En heeft iemand trouwens fotos van de progressie van iemand met het lichaamstype ectomorph lijkt me wel ruig om te zien namelijk :)

Nee gewoon voordat je gaat pitten 3 setjes tot je max gaan. Eerste set haal je bv. 30, tweede 27 en derde set 24. IDK

Je kan ook een app downloaden, dan moet je eerst een beginlevel aangeven (aantal push ups wat je max. kan doen) en dan word je in een categorie geplaatst. Dan heb je een heel schema. Eerste dag 18-16-14-10-10 bv. Tweede dag 18-18-14-10-10. Natuurlijk geheel afhankelijk in welke categorie je zit.

Hier heb ik destijds mijn record aantal push-ups mee gehaald. Progressie boek je er dus wel mee.

Dit doe je dan 3/4x in de week (om de dag dus)

Je kan ook de ene dag push-ups doen en de andere dag crunches/buikspieroefeningen. Of een beetje afwisselingen met dippen tussendoor. Hiervoor kun je prima een bed of bankje gebruiken. Dit zijn zo'n beetje de basic army oefeningen. Je gaat hier sowieso geen massa meepakken, je word alleen sterker.

Laatst bewerkt:
Nee gewoon voordat je gaat pitten 3 setjes tot je max gaan. Eerste set haal je bv. 30, tweede 27 en derde set 24. IDK

Je kan ook een app downloaden, dan moet je eerst een beginlevel aangeven (aantal push ups wat je max. kan doen) en dan word je in een categorie geplaatst. Dan heb je een heel schema. Eerste dag 18-16-14-10-10 bv. Tweede dag 18-18-14-10-10. Natuurlijk geheel afhankelijk in welke categorie je zit.

Hier heb ik destijds mijn record aantal push-ups mee gehaald. Progressie boek je er dus wel mee.

Dit doe je dan 3/4x in de week (om de dag dus)

niets is onmogelijk voor zij die willen?

Terug
Naar boven