- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het gaat niet om de taurine, maar om potassium dit zit ook in banaan.
Taurine zorgt alleen dat het word getransporteert in je lichaam.

Ik had zelf Advanced PCT van AX, ennuh Taurine zou ik zeker wel achter de hand houden.

Nope.
Schijnt dat je hele hoge doseringen nodig hebt, wil je goede resultaten zien. Jammer dat de bijverschijnselen ook meer worden![]()
Wat ik zo gelezen heb zijn zelfs bij de hoge doseringen de bijverschijnselen minim.
Ziet er stukken beter uit dan die M1,4ADD.Cynostane lijkt me een leuk goedjeZiet er stukken beter uit dan die M1,4ADD.

Wat ik zo gelezen heb zijn zelfs bij de hoge doseringen de bijverschijnselen minim.
Nog even checken, heb twee potjes epi staan.Hoe ziet jouw volgende cycle er precies uit?
En dan bedoel ik:
ON.
-De kuur. Lengte, hoeveelheden enz.;
-Ondersteunende supplementen.
OFF.
-PCT product(en);
-Ondersteunende supplementen.
En dan ga ik er vanuit dat je je voeding op orde hebt. Hoeveel caloriëen pak je meer?
Ik heb er nog geen last van gehad en zit altijd hoog in de caffeine.
Ik heb er nog geen last van gehad en zit altijd hoog in de caffeine.
Met de lever valt het wel mee.Ohw, dat zal het dus zijn dan, thanks broeder.Caffeine breekt de opname van Potassium af, vandaar dat jij nog backpumps krijgt bij zo'n hoeveelheid TaurineMet de lever valt het wel mee.

Bij bb.com betaal je +/- 3 dollar voor de tabs en iets minder dan 10 dollar voor de poedervorm.Ik was ff langs de winkel geweest voor taurine. 11 eurie voor 50, 500mg caps. Ik kijk het nog wel ff aan![]()
M1,4AD is een afgeleide van dianabol. Het is een 17-aa methyl in dit geval, dus de dosering moet niet te hoog en de opname is een stuk beter. Blijft een vaag product.