Fitness Seller

OCT PCT Epistane

Bezoekers in dit topic

Als je het kan redden met een OTC PCT, zou ik dat doen. Al kost het je wél wat meer geld dan bijv. Nolvadex.

Ik weet niet, een medicijn tegen borstkanker..... Gives me the creeps :o
 
Ik had zelf Advanced PCT van AX, ennuh Taurine zou ik zeker wel achter de hand houden.
 
het gaat niet om de taurine, maar om potassium dit zit ook in banaan.
Taurine zorgt alleen dat het word getransporteert in je lichaam.

Potassium wordt onder andere gevonden in citrusvruchten, cantaloupe, tomaten, waterkers, alle groene bladgroenten, mint, zonnebloemzaad, bananen en aardappels.

Ik neem aan dat je wel aardig wat in je voedingsschema meeneemt ;)

Taurine erbij dus.
 
die backpumps, is het een bijwerking, of komt het normaal altijd voor? want ik had er dus totaaal geen last van en zat op 50 mg...
en pietje en bekjam, wat hebben jullie gewonnen van kg's op je epi kuur?
 
Ik had zelf Advanced PCT van AX, ennuh Taurine zou ik zeker wel achter de hand houden.

Hoe ziet jouw volgende cycle er precies uit?

En dan bedoel ik:

ON.
-De kuur. Lengte, hoeveelheden enz.;
-Ondersteunende supplementen.

OFF.
-PCT product(en);
-Ondersteunende supplementen.

En dan ga ik er vanuit dat je je voeding op orde hebt. Hoeveel caloriëen pak je meer?
 
Sommige van jullie al ervaring met M1 4ADD?
 
Sommige van jullie al ervaring met M1 4ADD?

Nope.

Schijnt dat je hele hoge doseringen nodig hebt, wil je goede resultaten zien. Jammer dat de bijverschijnselen ook meer worden :(
 
Nope.

Schijnt dat je hele hoge doseringen nodig hebt, wil je goede resultaten zien. Jammer dat de bijverschijnselen ook meer worden :(

Wat ik zo gelezen heb zijn zelfs bij de hoge doseringen de bijverschijnselen minim.
 
Wat ik zo gelezen heb zijn zelfs bij de hoge doseringen de bijverschijnselen minim.

Cynostane lijkt me een leuk goedje :) Ziet er stukken beter uit dan die M1,4ADD.

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Cynostane lijkt me een leuk goedje :) Ziet er stukken beter uit dan die M1,4ADD.

CEL staat ook bekend om kloontjes, niet om eigen producties ;)

AI niet, wel een interessant merk.

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Wat ik zo gelezen heb zijn zelfs bij de hoge doseringen de bijverschijnselen minim.

Ik zie trouwens ook wel wat tegenstrijdige dingen over die M1,4ADD. Ook over de bijverschijnselen. Ik snap wat je bedoelt.
 
Hoe ziet jouw volgende cycle er precies uit?

En dan bedoel ik:

ON.
-De kuur. Lengte, hoeveelheden enz.;
-Ondersteunende supplementen.

OFF.
-PCT product(en);
-Ondersteunende supplementen.

En dan ga ik er vanuit dat je je voeding op orde hebt. Hoeveel caloriëen pak je meer?
Nog even checken, heb twee potjes epi staan.
Wacht sowieso nog even tot ik m'n digestive enzymes pakketje binnen heb, ben erg benieuwd of dat echt zoveel verschil maakt mbt opname van voedingsstoffen.

Wil het itt vorige keer wat langzamer opbouwen omdat ik echt veel last had van die backpumps.
Ter ondersteuning zal ik iig op een gram caffeine gaan zitten(nu 800mg) en nutex hemo rage + superpump om de training afwisselen.

Ik denk dat ik 500 kcals extra naar binnen zal werken, zou daar nog wel meer bovenop willen doen, maar ik heb ontzettend snel last van maagzuur dus daar moet ik wel mee opletten.

Voor de rest heb ik nog een potje van AST oid staan wat ik nog over gehad heb van de vorige kuur, dus die maak ik eerst op als PCT.

edit: en taurine heb ik natuurlijk ook achter de hand.
 
caffeine is toch extra belasting voor de lever..?
 
Ik heb er nog geen last van gehad en zit altijd hoog in de caffeine.

Caffeine breekt de opname van Potassium af, vandaar dat jij nog backpumps krijgt bij zo'n hoeveelheid Taurine :( Met de lever valt het wel mee.
 
Caffeine breekt de opname van Potassium af, vandaar dat jij nog backpumps krijgt bij zo'n hoeveelheid Taurine :( Met de lever valt het wel mee.
Ohw, dat zal het dus zijn dan, thanks broeder. :)
 
Ik was ff langs de winkel geweest voor taurine. 11 eurie voor 50, 500mg caps. Ik kijk het nog wel ff aan :)
 
M1,4AD is een afgeleide van dianabol. Het is een 17-aa methyl in dit geval, dus de dosering moet niet te hoog en de opname is een stuk beter. Blijft een vaag product.
 
Klopt bekjam, maar eerdat ik het thuis heb is het 3 weken later :p geen zin om te wachten :p
 
M1,4AD is een afgeleide van dianabol. Het is een 17-aa methyl in dit geval, dus de dosering moet niet te hoog en de opname is een stuk beter. Blijft een vaag product.

de pillen zijn 30mg en de meeste gainen pas echt goed op een dosering van 120mg-150mg. Volgensmij is er een combi product die heet iets anders die word wel laag gedoseert maar kan het fout hebben
 
Back
Naar boven