AndroidHealthClinic

OCT PCT Epistane

Bezoekers in dit topic

Ik was ff langs de winkel geweest voor taurine. 11 eurie voor 50, 500mg caps. Ik kijk het nog wel ff aan :)

Well worth the money :)

Bij bb.com betaal je +/- 3 dollar voor de tabs en iets minder dan 10 dollar voor de poedervorm.
edit: minder dan 8 dollar:
http://www.bodybuilding.com/store/now/taurine.html

Vaste klant bij een shop helpt ook :p het kan nog goedkoper, trust me ;)

M1,4AD is een afgeleide van dianabol. Het is een 17-aa methyl in dit geval, dus de dosering moet niet te hoog en de opname is een stuk beter. Blijft een vaag product.

Dat heb ik ook gelezen. In de praktijk werkt het alleen anders :(

Klopt bekjam, maar eerdat ik het thuis heb is het 3 weken later :p geen zin om te wachten :p

That's the spirit! Jie het er zin an eh? :D

de pillen zijn 30mg en de meeste gainen pas echt goed op een dosering van 120mg-150mg. Volgensmij is er een combi product die heet iets anders die word wel laag gedoseert maar kan het fout hebben

Waarschijnlijk met Bold ??? is niet methylated.
 
Vaste klant bij een shop helpt ook :p het kan nog goedkoper, trust me ;)
Een paar dollar verschil wordt ik echt niet warm of koud van, ik kijk liever naar de service en die bij bb.com is simpelweg geweldig.
 
Een paar dollar verschil wordt ik echt niet warm of koud van, ik kijk liever naar de service en die bij bb.com is simpelweg geweldig.

+1 kwaliteit staat boven kwantiteit :)
 
Ja zeker zin in, nog 2 weken cutten en dan gaan we knallen!
 
Ga je voor de beachboy look dit jaar? :p

Weeg nu 105.6, ik wil een keer terug naar zo'n 95kg. Even kijken hoe dat staat.

Maar met 95kg ben ik al geen beachboy meer hoor haha :D Te grote rug voor :p

Maarre... Don't worry, we gaan niet voor de blokjeuhs... Als die verschijnen, ga ik weer bulken :o
 
Weeg nu 105.6, ik wil een keer terug naar zo'n 95kg. Even kijken hoe dat staat.

Maar met 95kg ben ik al geen beachboy meer hoor haha :D Te grote rug voor :p

Maarre... Don't worry, we gaan niet voor de blokjeuhs... Als die verschijnen, ga ik weer bulken :o
Hoop dan dat je grootendeels je spieren weet vast te houden, dan kan je de hele dag geilen op je adertjuhs enzo. :)
 
Weeg nu 105.6, ik wil een keer terug naar zo'n 95kg. Even kijken hoe dat staat.

Maar met 95kg ben ik al geen beachboy meer hoor haha :D Te grote rug voor :p

Maarre... Don't worry, we gaan niet voor de blokjeuhs... Als die verschijnen, ga ik weer bulken :o

nja mij intresseren blokjes eigl ook niet, ik moet constant bulken want geraak met 5000 cal zelfs niet vetter dan 7 procent :p
 
nja mij intresseren blokjes eigl ook niet, ik moet constant bulken want geraak met 5000 cal zelfs niet vetter dan 7 procent :p
5k en je weegt nog geen eens 80, heb je een lintworm oid? :eek:
 
5k en je weegt nog geen eens 80, heb je een lintworm oid? :eek:

momenteel weeg ik rond de 85, ik heb geen lintworm denk ik maar ben maar 1m 65 ongeveer hé:p enja, kan er weinig aan doen dat ik altijd zo laag in vet zit hé:p
de stats en foto's zijn van toen ik naturel was...
 
Hoop dan dat je grootendeels je spieren weet vast te houden, dan kan je de hele dag geilen op je adertjuhs enzo. :)

Kan nu al :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

But thanks bro, ben benieuwd.

nja mij intresseren blokjes eigl ook niet, ik moet constant bulken want geraak met 5000 cal zelfs niet vetter dan 7 procent :p

Dan hoef jij je niet druk te maken om blokjes, die heb je namelijk al :)

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

5k en je weegt nog geen eens 80, heb je een lintworm oid? :eek:

Nou zeg, dat is ook niet aardig :foei:

momenteel weeg ik rond de 85, ik heb geen lintworm denk ik maar ben maar 1m 65 ongeveer hé:p enja, kan er weinig aan doen dat ik altijd zo laag in vet zit hé:p
de stats en foto's zijn van toen ik naturel was...

Update je stats dan!!!1! :mad:
 
maar kvind het nogal dom om stats en foto's te uploaden na kuur, kbedoel, iedereen kan spieren krijgen na n kuur hé...:p
 
momenteel weeg ik rond de 85, ik heb geen lintworm denk ik maar ben maar 1m 65 ongeveer hé:p enja, kan er weinig aan doen dat ik altijd zo laag in vet zit hé:p
de stats en foto's zijn van toen ik naturel was...
Ah op die fiets.

Als ik op 7k op een dag zit, zit ik op onderhoud dus vond het nogal een behoorlijk verschil. ;)
Kan nu al :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dan nog veel meer. :p
Nou zeg, dat is ook niet aardig :foei:
Zo bedoelde ik het niet Pietje. :D
 
5k en je weegt nog geen eens 80, heb je een lintworm oid? :eek:
en wat weet je trouwens met gewicht als je
-benen niet traint(denk er het jouwe van:p)
-een 74 taille hebt
-1m 65 bent
en ****ing nooit hoger dan 7 procent geraakt....

imo nix...
 
LEES IK NOU BENEN NIET TRAINT? :eek:
 
LEES IK NOU BENEN NIET TRAINT? :eek:

wel ik train ze niet op massa , snap je, ik vind een uitgezet overdreven gespierd bovenlijf super, maar dikke vette bovenbene, vind ik lelijk, dus ik train ze wat op kracht en vorm, niet echt op massa, en ook totaaal niet zo intensief als bovenlijf, ik fiets en loop nogal vaak...
enige reden waarom ik ze train is voor de verhoogde groeihormoonafgifte, en testafgifte ook wss
 
wel ik train ze niet op massa , snap je, ik vind een uitgezet overdreven gespierd bovenlijf super, maar dikke vette bovenbene, vind ik lelijk, dus ik train ze wat op kracht en vorm, niet echt op massa, en ook totaaal niet zo intensief als bovenlijf, ik fiets en loop nogal vaak...
enige reden waarom ik ze train is voor de verhoogde groeihormoonafgifte, en testafgifte ook wss

Kijk uit voor een fysiek als Johnny Bravo ;)
 
Blegh.. lol ik ben nu vrij stabiel in gewicht komt verandering in ik zit nu rond de 3500kcal. Vroeger kwam ik supersnel aan nu niet meer zo gelukkig
 
Back
Naar boven