Fitness Seller

OCT PCT Epistane (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sorry voor de dubbelpost.
 
Laatst bewerkt:
Dacht niet dat meidoorn tegen hoge bloeddruk hielp?
 
Ik denk dat je deze kuur beter kunt laten voor wat het is. Het feit dat je vraagt hoeveel gram eiwitten je per dag moet innemen duidt erop dat je je duidelijk beter moet inlezen wat betreft voeding.

Als je dan toch zo nodig besluit om epistane te gaan gebruiken, hier wat tips:
- Je hebt twee potjes, dan zou ik 5 weken lang 40 mg. iedere dag pakken, met wellicht in week 5 50 mg.
- Pre workout boosters kun je gebruiken, echter, ik zou ze bewaren voor je PCT aangezien ze on cycle voor een verhoogde bloeddruk kunnen zorgen, en je van de epi al genoeg drive en kracht krijgt.
- Door een prohormoon stijgt je proteinesynthese. Ga dus op 4 gram per KG lichaamsgewicht zitten.
- Wat ga je eten aan kcal.? Je doel is bulken. Bereken dus je onderhoud, en ga hier 20% boven zitten. Aangezien je een prohormoon gaat gebruiken, kun je hier zelfs 300-500 kcal. opdoen: je proteine synthese is verhoogd, en minder voedingsstoffen zullen worden opgeslagen als vet.
- Je extra supps. zijn in mijn ogen zeker niet overbodig! Beter be safe than sorry!
- Lees de volgende sites [Link niet meer beschikbaar] en http://www.predatornutrition.com/prohormones_article.cfm

Succes!

Alainie thanks voor de replay!
En die link die heb ik al eerder gelezen;)

Zoals je ziet ben ik al sinds 2004 al lid van dit forum,dus heb veel ingelezen,maar ook
op andere forums veel gelezen! Vraag het aan 100 mensen,en je krijgt 100 keer een andere antwoord.....

Epi op 50 mg is mij ontraden,ivm dit mijn eerste ph is,en maximaal 4 weken mag kuren,ivm de eventuele bijwerkingen...

De extra sups kosten eigenlijk bijna niets,dus ga ik het voor zekerheid toch maar in huis halen,je zij het al zelf...

Met mijn voeding zit ik vaak wel goed en eet erg schoon,2500 calorien.
Als ik in de bulk zit,zit ik gauw op 5000 calorien (3 x per dag alleen al een weightgainer truemass is al 2400 calorien.)Moet wel zeggen dat de eiwit synthese niet optimaal is waardoor ik behoorlijk wat vet gain....

4 gram eiwitten per kilo lichaams gewicht is voor mij te veel,mag max op 3 gram zitten natural in de bulk. Maar als jij zegt dat de eiwitsynthese heel hoog zal zijn,zal ik zeker op
4 gram gaan zitten:)

Ik ben niet koppig,en sta open voor sugesties...
Maar ik zal wel datgene gaan doen waar de meeste succes mee hebben geboekt met Epistane...(als ik lees dat 100 man nakuren met nolva,dan zal ik dat ook gaan doen)

Gr.Rahoel
 
Alainie thanks voor de replay!
En die link die heb ik al eerder gelezen;)

Zoals je ziet ben ik al sinds 2004 al lid van dit forum,dus heb veel ingelezen,maar ook
op andere forums veel gelezen! Vraag het aan 100 mensen,en je krijgt 100 keer een andere antwoord.....

Epi op 50 mg is mij ontraden,ivm dit mijn eerste ph is,en maximaal 4 weken mag kuren,ivm de eventuele bijwerkingen...

De extra sups kosten eigenlijk bijna niets,dus ga ik het voor zekerheid toch maar in huis halen,je zij het al zelf...

Met mijn voeding zit ik vaak wel goed en eet erg schoon,2500 calorien.
Als ik in de bulk zit,zit ik gauw op 5000 calorien (3 x per dag alleen al een weightgainer truemass is al 2400 calorien.)Moet wel zeggen dat de eiwit synthese niet optimaal is waardoor ik behoorlijk wat vet gain....

4 gram eiwitten per kilo lichaams gewicht is voor mij te veel,mag max op 3 gram zitten natural in de bulk. Maar als jij zegt dat de eiwitsynthese heel hoog zal zijn,zal ik zeker op
4 gram gaan zitten:)

Ik ben niet koppig,en sta open voor sugesties...
Maar ik zal wel datgene gaan doen waar de meeste succes mee hebben geboekt met Epistane...(als ik lees dat 100 man nakuren met nolva,dan zal ik dat ook gaan doen)

Gr.Rahoel

Ik wilde met mijn post benadrukken dat prohormonen geen wondermiddel zijn. Je kunt er goede resultaten mee behalen, mits VOEDING en TRAINING on point zijn. Wanneer dit niet zo is, kun je beter wachten met prohormonen, aangezien er naturel nog veel te behalen valt. Je zegt zelf dat je als natural 3 gram de max vindt. Je vergeet dat je een hormoon gaat toedienen, dat ervoor zorgt dat meer voedingsstoffen worden omgezet in spiermassa, en minder in vet. Het hele idee van een prohormoonkuur is dus om BOVEN je onderhoud te gaan eten, zodat je (normaal gezien) tussen de 3-6 KG gaint op een 4 weekse kuur. Ga dus voor de 5000 kcal ;)
 
50mg is niet aan te raden, idd.
 
50mg is niet aan te raden, idd.

Ik ging zelf prima op 50mg, dat was voor mij echt de sweet spot. Mijn eerste cycle was 40/40/40/40/50, zonder enige sides, en geen shutdown (wel nolva gebruikt). Veel gasten op Prohormoneforum.com zweren ook bij de 50 mg. Maatje van me heeft overigens 5 weken 60 mg gedraaid (de logica ontbrak mij), en heeft zelfs geen sides ervaren.
 
Ik ging zelf prima op 50mg, dat was voor mij echt de sweet spot. Mijn eerste cycle was 40/40/40/40/50, zonder enige sides, en geen shutdown (wel nolva gebruikt). Veel gasten op Prohormoneforum.com zweren ook bij de 50 mg. Maatje van me heeft overigens 5 weken 60 mg gedraaid (de logica ontbrak mij), en heeft zelfs geen sides ervaren.

dat verschild per persoon, je kan het er natuurlijk op gokken. Maar om het nou te adviseren
 
Ik heb wel eens gehoord van een dokter op tv dat PH niet zo slecht is,mits je je houd aan de
voorgeschreven doseringen....(als iets echt slecht is,dan wordt het wel overal verboden)
Epistane 20 mg per dag, wij het liefst 40 50 60 mg per dag!!!
 
Rahoel!!! Je moet zeker 2 weken van te voren gaan preloaden. Betekent dus jezelf voorbereiden. Gebruik hAwthorn berry, cycle support alvast 2 weken voor je ph kuur. Tijdens je kuur gooi je er milk thistle( mariadistle) bij doorgAan met gebruik tot Aan je nakUur. Pct dus. En voeg eventueel berry blaster bij van de tuinen. Je kAn nooit voorZichtig. Gooi in je nakUur een nat testbooster. Oestrogeen blocker en iets voor de cortisol. Je nakUur Zal even spannend zijn Als je kuur.
 
Je sups zou ik minderen. Eiwitshakes, glutamine, bcaas, pre work out zou ik Erin houden in je nakuur Los gAan met ales wat je hebt. Kre alkalyn niet te vergeten.
 
En je kunt die dose epi gewoon verhogen naar 50mg.
 
Lol, leuk schrijfstijltje hou je er op na! :)
 
Back
Naar boven