AndroidHealthClinic

OCT PCT Epistane

Het probleem zat in men nakuur Restore en Formex duidelijk niet genoeg. Als ik dit ooit nog eens doe zeker nolva ..

Dat is het probleem met een OTC-PCT; als je echt shutdown krijgt dan is geen enkele OTC-combi genoeg. En ook al gebeurt het blijkbaar niet zo vaak, ook epi kan een volldeige shutdown geven.

Lijkt me sterk hoor, lijkt me eerder gewoon ongelukkig dat je n griepje hebt opgelopen, geen shutdown..

Het heeft niks met je pct te maken dat je ziek bent geworden, en daarna geen zin meer had. Ik heb pct gedaan met DTH en had nergens last van. Just unlucky dat je ziek werd..

Ik weet natuurlijk niet hoe het exact ging bij Knighty (kan zijn dat hij gewoon ziek werd), maar het is echt wel mogelijk om complete shutdown te krijgen bij een mild PH of DS als Epi.
Je kan perfect herstellen van epi (zelfs van Superdrol) zonder PCT. Maar als er echt sprake is van serieuze shutdown of gyno, zal een OTC-PCT je niet helpen denk ik.
Ik ken DTH niet echt goed, het is een enorme prop. blend. Dus niet echt makkelijk om te zien wat er echt in zit. Maar het lijkt mij veel meer een testbooster dan een AI.

Klopt, icm milk thistle was dat mijn pct. Niks geen last gehad..

Klopt, icm milk thistle was dat mijn pct. Niks geen last gehad..

Des te beter, maar waarschijnlijk was jij even goed hersteld zonder PCT. Omdat je zeer minimale shutdown had. De meeste mensen herstellen probleemloos van epi.

Ik vind OTC-PCT producten zeker niet waardeloos. Ik gebruik ook altijd een testbooster naast mijn SERM.
Maar wat ik wil zeggen is, dat als je echt last hebt van shutdown of gyno, een OTC testbooster of AI je niet echt veel zal helpen.

Hoe zit dat dan met andere PH's willy??

Je hebt sterke en softe ph, bij M-drol is het een heel ander verhaal als bij bv epi kwa inpact op de axis.

Helemaal juist, maar zelfs bij de mildste PH's kan je shutdown krijgen. De kans is dan natuurlijk kleiner. Ik slechts 2-maal last gehad van shutdown na een PH-cycle. Eén keer zeer licht na een havoc-cycle. Dat was ook de enige keer dat ik OTC-PCT gebruikte. En dat heeft echt wel een paar weken geduurd voordat ik volledig hersteld was.
En één keer heb echt een vrij zware shutdown gehad, na een Bold/H-Drol-cycle. Toen had ik echt zware problemen qua libido en vermoeidheid. Maar na een kleine week PCT was het ergste achter de rug.

Ik heb Havoc 2 maal gebruikt, en de eerste maal had ik weinig last van sides, maar de tweede maal ging het herstel heel moeizaam. En dat werd dan ook niet echt beter door die OTC-PCT. En ik had nochtans 4 maanden rust tussen de 2 cycles genomen.

Zo heb ff alles gelezen.
Blijf het moeilijk vinden het hoe en wat

De ene raad weer nolva aan en de andere weer een combo van bijv Lean Xtreme/Reversitol/formex etc.
Ga maar beginnen met Havoc als eerste

LASTIG:)

Laatst bewerkt:
Je bumpt 'm wel een beetje...

Inmiddels ben ik een stuk meer ingelezen in het gebruik van aas en heb ik mijn mening bijgesteld. Ik zou nu zeker voor een nakuur met nolva gaan. DS = steroid en als je dan nakuurd zonder SERM neem je een risico.

Heb het zelf wel met een otc-pct gedaan en dat is op zich goed gegaan, maar toch zou ik een SERM aanraden.

Zelf zou ik echter niet meer voor een PH/DS gaan. Dan beter toch voor het echte werk gaan. De risico's zijn in principe het zelfde (wel afhankelijk van welk middel je gebruikt natuurlijk), alleen weet je beter wat je neemt omdat het al tientallen jaren gebruikt wordt.

Of, als je nog niet aan AAS toe bent, gewoon natural blijven!

Hey Mensen,

Ik ben nu 2 weken aan de gang met me Epi kuur. 1 week: 20mg 2 week: 30 mg, wil dit uitbouwen tot 60 mg zoals mijn vorige kuur. Nagekuurd met Nolvadex
Alleen nu dat ik 2 weken bezig ben heb ik sinds en paar uur last van me tepel, gevoelig meer niet. Nu heb ik verder geen ervaring met oestrogeen of dergelijke!.

Hebben andere mensen toevallig ook last gehad van hun tepel tijdens de kuur? en is het mogelijk om nolvadex tegelijk te nemen met je kuur?. Ik kan nu ook en ander oestrogeen product halen ( bij en vriend ) ErgoPharm 6-OXO 60 Capsules, stuk lichter dan nolva.

Maar mijn uiteindelijke vraag is: Kan ik doorgaan met de kuur? nu dat ik lichte last heb van mijn tepel.

Hey Mensen,

Ik ben nu 2 weken aan de gang met me Epi kuur. 1 week: 20mg 2 week: 30 mg, wil dit uitbouwen tot 60 mg zoals mijn vorige kuur. Nagekuurd met Nolvadex
Alleen nu dat ik 2 weken bezig ben heb ik sinds en paar uur last van me tepel, gevoelig meer niet. Nu heb ik verder geen ervaring met oestrogeen of dergelijke!.

Hebben andere mensen toevallig ook last gehad van hun tepel tijdens de kuur? en is het mogelijk om nolvadex tegelijk te nemen met je kuur?. Ik kan nu ook en ander oestrogeen product halen ( bij en vriend ) ErgoPharm 6-OXO 60 Capsules, stuk lichter dan nolva.

Maar mijn uiteindelijke vraag is: Kan ik doorgaan met de kuur? nu dat ik lichte last heb van mijn tepel.

Ja gewoon doorgaan het trekt zelfs in de kuur al wel weg zo niet dan na die tijd

Iedereen die nakuurt met nolva, kan er zelfs helaas niet aan komen dan maar een uitgebreide OCT PCT, informatief topic btw!

Heren even een vraagje. Ik heb een relatie en woon samen, denken jullie dat het vrouwtje er iets van gaat merken als ik epistane ga gebruiken? heb op internet wel het e.e.a gelezen over de effecten die het heeft op de penis maar ben even benieuwd wat de ervaringen van de mensen hier zijn.. Met andere woorden, gaat ze los van de sides die het met zich mee kan brengen (lethargy, backpumps, hoofdpijn) iets aan me merken ( het feit dat ik groei buiten beschouwing gelaten :-))?

Cycle zou zijn:

Week 1: 10,20,30,40 mg
Week 2-4: 40mg

Alvast bedankt.

We hebben er tegenwoordig een speciaal topic voor dit soort vragen. Maar inprincipe zal je on iets meer libido hebben en als je na gaat kuren iets minder. Voor de rest niet

Heren even een vraagje. Ik heb een relatie en woon samen, denken jullie dat het vrouwtje er iets van gaat merken als ik epistane ga gebruiken? heb op internet wel het e.e.a gelezen over de effecten die het heeft op de penis maar ben even benieuwd wat de ervaringen van de mensen hier zijn.. Met andere woorden, gaat ze los van de sides die het met zich mee kan brengen (lethargy, navolging, hoofdpijn) iets aan me merken ( het feit dat ik groei buiten beschouwing gelaten :-))?

Cycle zou zijn:

Week 1: 10,20,30,40 mg
Week 2-4: 40mg

Alvast bedankt.

Je boort haar kapot, dat zal zij wel merken :)

Epistane kuur....?

Heren ik ben nieuw hier!

Na veel gelezen te hebben,heb ik na 2 jaar denken en gelezen te hebben, eindelijk de knoop doorgehakt! Ik wil gaan beginnen met mn eerste ph kuur...
Ik ben Rahoel 39 jaar,1,68 lang, 70 kilo (ik woog 9 jaar geleden 60 kilo) 12% vetpercentage,ben hard en droog,maar wil graag naar 75 kilo,alhoewel de lovehandels nu beginnen te komen:(
Ik train nu al 9 jaar natural, 3 keer in de week. Heb me zelf beloofd dat ik vanaf mn 40ste echt hardcore ga als gezondheid toe laat. Ik heb de laatste jaren veel supplementen gebruikt.
Ik keek niet op wat het koste,maar kocht wel de beste sups....ivm mn werk onregelmatige diensten,is mijn voeding niet altijd goed,maar zit wel vaak hoog in mijn whey eiwitten.
Nadat ik hier ook veel heb gelezen,heb ik nu mijn stack dmv jullie kunnen samenstellen.

Dit is wat ik al in huis heb:
-2 x epistane v IBE en 2 x cycle support v AI.
- Nakuur Tamoxifen 20 mg (is zelfde als nolvadex).

Wat ik nog moet aanschaffen:
-Vitamine
-Omega 3 6 9
-Taurine (backpumps)
-Hawtorn berries (meidoorn tegen hoge bloeddruk)
-Glucosamine (soepele spieren)
-Visolie (cholesterol)
-Syntha-6 eiwitten

Als ik wat vergeten ben,of het is te veel van het goede hoor ik dat graag!

Epistane schema 90 caps:

week 1. 10 10 20 20 20 20 20
week 2. 30 30 30 30 30 30 40
week 3. 40 40 40 40 40 40 40
week 4. 40 40 40 40 40 40 40

Nakuur Tamoxifen 20 mg tabs (nolvadex)

Week 1. 20 20 20 20 20 20 20
Week 2. 20 20 20 20 20 20 20
Week 3. 10 10 10 10 10 10 10

Voor tijdens en na de kuur blijf ik cycle support gebruiken!
Is er nog iets wat ik moet gebruiken na de nolva kuur?

Ik hoor graag van jullie,en zal de resultaten proberen hier op de forum bij te houden.
Ik ga speciaal voor deze kuur 6 weken vrij nemen,en probeer dan 5 dagen per week te gaan trainen. Met voeding gaat het goed goed zitten,kan dan zelf koken. Ik denk dat ik elke dag rond 1200 uur ga trainen,zodat ik in de ochtend al een maatijd naar binnen heb gewerkt,en de dag door rust kan nemen en eten...

Ps. Ik ben verslaafd aan no-xplode van BSN,kan ik dit wel blijven gebruiken voor het trainen? En hoeveel gram eiwitten zal ik per dag in nemen? Normaal zit ik op 2,2 gr per kilo lichaams gewicht aan WHEY eiwitten.

Gr.Rahoel.

Kerel je gebruikt veel te veel producten naast je epi, is echt nergens voor nodig!!
Epi is echt niet zo bijzonder en je hebt dus geen Hawtorn berrie nodig of cycle support.
Ook zou ik de epi niet opbouwen maar gewoon vanaf week 1 op 40 zetten.

Heren ik ben nieuw hier!

Na veel gelezen te hebben,heb ik na 2 jaar denken en gelezen te hebben, eindelijk de knoop doorgehakt! Ik wil gaan beginnen met mn eerste ph kuur...
Ik ben Rahoel 39 jaar,1,68 lang, 70 kilo (ik woog 9 jaar geleden 60 kilo) 12% vetpercentage,ben hard en droog,maar wil graag naar 75 kilo,alhoewel de lovehandels nu beginnen te komen:(
Ik train nu al 9 jaar natural, 3 keer in de week. Heb me zelf beloofd dat ik vanaf mn 40ste echt hardcore ga als gezondheid toe laat. Ik heb de laatste jaren veel supplementen gebruikt.
Ik keek niet op wat het koste,maar kocht wel de beste sups....ivm mn werk onregelmatige diensten,is mijn voeding niet altijd goed,maar zit wel vaak hoog in mijn whey eiwitten.
Nadat ik hier ook veel heb gelezen,heb ik nu mijn stack dmv jullie kunnen samenstellen.

Dit is wat ik al in huis heb:
-2 x epistane v IBE en 2 x cycle support v AI.
- Nakuur Tamoxifen 20 mg (is zelfde als nolvadex).

Wat ik nog moet aanschaffen:
-Vitamine
-Omega 3 6 9
-Taurine (backpumps)
-Hawtorn berries (meidoorn tegen hoge bloeddruk)
-Glucosamine (soepele spieren)
-Visolie (cholesterol)
-Syntha-6 eiwitten

Als ik wat vergeten ben,of het is te veel van het goede hoor ik dat graag!

Epistane schema 90 caps:

week 1. 10 10 20 20 20 20 20
week 2. 30 30 30 30 30 30 40
week 3. 40 40 40 40 40 40 40
week 4. 40 40 40 40 40 40 40

Nakuur Tamoxifen 20 mg tabs (nolvadex)

Week 1. 20 20 20 20 20 20 20
Week 2. 20 20 20 20 20 20 20
Week 3. 10 10 10 10 10 10 10

Voor tijdens en na de kuur blijf ik cycle support gebruiken!
Is er nog iets wat ik moet gebruiken na de nolva kuur?

Ik hoor graag van jullie,en zal de resultaten proberen hier op de forum bij te houden.
Ik ga speciaal voor deze kuur 6 weken vrij nemen,en probeer dan 5 dagen per week te gaan trainen. Met voeding gaat het goed goed zitten,kan dan zelf koken. Ik denk dat ik elke dag rond 1200 uur ga trainen,zodat ik in de ochtend al een maatijd naar binnen heb gewerkt,en de dag door rust kan nemen en eten...

Ps. Ik ben verslaafd aan no-xplode van BSN,kan ik dit wel blijven gebruiken voor het trainen? En hoeveel gram eiwitten zal ik per dag in nemen? Normaal zit ik op 2,2 gr per kilo lichaams gewicht aan WHEY eiwitten.

Gr.Rahoel.

Ik denk dat je deze kuur beter kunt laten voor wat het is. Het feit dat je vraagt hoeveel gram eiwitten je per dag moet innemen duidt erop dat je je duidelijk beter moet inlezen wat betreft voeding.

Als je dan toch zo nodig besluit om epistane te gaan gebruiken, hier wat tips:
- Je hebt twee potjes, dan zou ik 5 weken lang 40 mg. iedere dag pakken, met wellicht in week 5 50 mg.
- Pre workout boosters kun je gebruiken, echter, ik zou ze bewaren voor je PCT aangezien ze on cycle voor een verhoogde bloeddruk kunnen zorgen, en je van de epi al genoeg drive en kracht krijgt.
- Door een prohormoon stijgt je proteinesynthese. Ga dus op 4 gram per KG lichaamsgewicht zitten.
- Wat ga je eten aan kcal.? Je doel is bulken. Bereken dus je onderhoud, en ga hier 20% boven zitten. Aangezien je een prohormoon gaat gebruiken, kun je hier zelfs 300-500 kcal. opdoen: je proteine synthese is verhoogd, en minder voedingsstoffen zullen worden opgeslagen als vet.
- Je extra supps. zijn in mijn ogen zeker niet overbodig! Beter be safe than sorry!
- Lees de volgende sites [Link niet meer beschikbaar] en http://www.predatornutrition.com/prohormones_article.cfm

Succes!

Terug
Naar boven