XXL Nutrition

OCT PCT Epistane

wat zijn dan de benodige sups die je zeker nodig hebt????

Bij Epi zou ik gewoon wat supps voor je lever nemen, Milk Thistle en/of NAC.
En als je last hebt van backpumps wat taurine.

De meeste verkiezen een 1inALL-formule zoals Cycle support of Cycle Assist. Maar ik persoonlijk vind dat nogal duur voor wat het is.
Zeker bij een vrij mild PH of DS als epi moet je naar mij mening de sides er maar bijnemen, zolang ze je niet overdreven hinderen.
Ik heb trouwens mijn twijfels bij hoe effectief die support herbs echt zijn.

Ik persoonlijk gebruikt tegenwoordig enkel Liver Support, meestal bulk NAC en Milk Thistle en wat visolie.

Maar velen zweren bij cycle support, pre, tijdens de kuur en tot na PCT.

Bij Epi zou ik gewoon wat supps voor je lever nemen, Milk Thistle en/of NAC.
En als je last hebt van backpumps wat taurine.

De meeste verkiezen een 1inALL-formule zoals Cycle support of Cycle Assist. Maar ik persoonlijk vind dat nogal duur voor wat het is.
Zeker bij een vrij mild PH of DS als epi moet je naar mij mening de sides er maar bijnemen, zolang ze je niet overdreven hinderen.
Ik heb trouwens mijn twijfels bij hoe effectief die support herbs echt zijn.

Ik persoonlijk gebruikt tegenwoordig enkel Liver Support, meestal bulk NAC en Milk Thistle en wat visolie.

Maar velen zweren bij cycle support, pre, tijdens de kuur en tot na PCT.
ok ik ken deze sup niet zo goed eigelijk kan je me heel klein beetje uitlegen wat wat is?ik haal alles bij XXL is dit daar ook te koop?

ok ik ken deze sup niet zo goed eigelijk kan je me heel klein beetje uitlegen wat wat is?ik haal alles bij XXL is dit daar ook te koop?

Weet wel dit dit mijn persoonlijk mening is, er zijn genoeg anderen die zweren bij volledige cycle support. Misschien dat je anderen ook eens naar hun mening hierover vraagt.

Ik koop Milk Thistle en NAC gewoon in bulk bij bulkpowders.

Maar ik zou nog niet te snel beginnen met die epials ik jou was, je moet echt nog heel wat info vergaren. Is imo niet een kwestie van een paar dagen of weken. En pas dan een beslissing nemen.

Weet wel dit dit mijn persoonlijk mening is, er zijn genoeg anderen die zweren bij volledige cycle support. Misschien dat je anderen ook eens naar hun mening hierover vraagt.

Ik koop Milk Thistle en NAC gewoon in bulk bij bulkpowders.

Maar ik zou nog niet te snel beginnen met die epials ik jou was, je moet echt nog heel wat info vergaren. Is imo niet een kwestie van een paar dagen of weken. En pas dan een beslissing nemen.
klopt wil er ook pas volgend jaar aan beginnen!weet er nog veel te weining van maar erik zei pas ook al vraag maar raak hier dan leer je alleen maar dus ja dat doe ik!

klopt wil er ook pas volgend jaar aan beginnen!weet er nog veel te weining van maar erik zei pas ook al vraag maar raak hier dan leer je alleen maar dus ja dat doe ik!

zucht... bedankt Erik...

Nee hoor, geintje. ;)

Vragen mag gerust, maar zorg er wel voor dat we niet alles voor hoeven te kauwen. Als je vragen hebt, steek er dan eerst wat tijd in om zelf antwoorden te zoeken en als je er niet uit komt kan je het vragen. Terwijl je zelf naar antwoorden zoekt kom je ook weer andere interessante dingen tegen.

Maar als antwoord op je vraag:
De sides zijn bij iedereen anders, dus het is moeilijk te zeggen wat je nodig hebt.

Liversupport (milk thistle) wordt wel aangeraden voor bescherming van je lever, maar daar voel je verder niets van.
All in one support kan ook. Daar zit ook milk thistle in, en daarnaast nog een hele reeks andere supps die goed zouden moeten zijn voor je bloeddruk enz.
Of het allemaal nodig is weet ik niet, daar zijn de meningen inderdaad over verdeelt. Maar persoonlijk zou ik geen risico nemen. Dan maar wat extra kosten, als dat mijn gezondheid mogelijk ten goede komt.

Van AAS daalt je goede cholesterol. Visoliecaps zijn daarom aan te raden.

Verder taurine als je last krijgt van backpumps.

Extra eiwitten (uit voeding, en anders middels een extra shakie).

En eventueel multivitamine ernaast (kan nooit kwaad).

Niet alles is nodig. Je moet zelf kijken wat je wilt. En als je sides krijgt kan je tegen die tijd bekijken wat je kan gebruiken om de sides te bestrijden.

Je bent langer dan mij, maar je weegt nog maar 75 kg, zou eerst wat aan je voeding doen dus anders gaat epi ook niet veel helpen.
zucht... bedankt Erik...

Nee hoor, geintje. ;)

Vragen mag gerust, maar zorg er wel voor dat we niet alles voor hoeven te kauwen. Als je vragen hebt, steek er dan eerst wat tijd in om zelf antwoorden te zoeken en als je er niet uit komt kan je het vragen. Terwijl je zelf naar antwoorden zoekt kom je ook weer andere interessante dingen tegen.

Maar als antwoord op je vraag:
De sides zijn bij iedereen anders, dus het is moeilijk te zeggen wat je nodig hebt.

Liversupport (milk thistle) wordt wel aangeraden voor bescherming van je lever, maar daar voel je verder niets van.
All in one support kan ook. Daar zit ook milk thistle in, en daarnaast nog een hele reeks andere "supplementen">supps die goed zouden moeten zijn voor je bloeddruk enz.
Of het allemaal nodig is weet ik niet, daar zijn de meningen inderdaad over verdeelt. Maar persoonlijk zou ik geen risico nemen. Dan maar wat extra kosten, als dat mijn gezondheid mogelijk ten goede komt.

Van "anabole androgene steroïden">AAS daalt je goede cholesterol. Visoliecaps zijn daarom aan te raden.

Verder taurine als je last krijgt van backpumps.

Extra eiwitten (uit voeding, en anders middels een extra shakie).

En eventueel multivitamine ernaast (kan nooit kwaad).

Niet alles is nodig. Je moet zelf kijken wat je wilt. En als je sides krijgt kan je tegen die tijd bekijken wat je kan gebruiken om de sides te bestrijden.
Extra belasting voor je lever. ;)

Wat backpumps betreft heb ik zelf ondervonden dat taurine veel minder doet dan een goede massage.
Heb dan ook de proef op de som genomen en taurine op het laatst helemaal weggelaten, heb zelf gemerkt dat stevige massages van de onderrug met een borstel vele malen effectiever zijn.

Je bent langer dan mij, maar je weegt nog maar 75 kg, zou eerst wat aan je voeding doen dus anders gaat epi ook niet veel helpen.

Extra belasting voor je lever. ;)

Wat backpumps betreft heb ik zelf ondervonden dat taurine veel minder doet dan een goede massage.
Heb dan ook de proef op de som genomen en taurine op het laatst helemaal weggelaten, heb zelf gemerkt dat stevige massages van de onderrug met een borstel vele malen effectiever zijn.
zit alweer een tijdje in de bulk net vanmorgen weer gewogen 83,2

ligt het nou aan mij of ga je van epi echt stinkende ruften laten?

• Topic Starter Topic Starter
zucht... bedankt Erik...

Nee hoor, geintje. ;)

LoL @ Luckass :p Ja zelf uitzoeken is een must, anders laat je je alleen dicteren door ons. Neem een houding aan van dat je alles zelf wil achterhalen. Lukt dat echt niet komt dan vragen!

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

ligt het nou aan mij of ga je van epi echt stinkende ruften laten?

Er zit zwavel in de verbinding van epi, dat ruik je al als je het potje openmaakt. Ergens van binnen wordt die S H2S en dat is de bekende rotte eierengeur. Dat kan je van een eiwitruft ook krijgen maar bij epi is dat helemaal erg :p

Laatst bewerkt:
Ben nu een halve week in mijn PCT. Alles gaat wel lekker hier heb vandaag alleen wat last van Backpumps na de training van gisteren. Ik had verwacht dat ze wel over zouden zijn nu ik gestopt ben met epi maar het zal wss nog wel ff duren voor de osmoregulatie weer helemaal 100% is.
De lethargie begint nu te verdwijnen en libido is nog steeds hoog. Ik voel me goed en het trainen gaat ook nog steeds lekker. Ik ben erg tevreden met het resultaat van mijn 4 weken maar ik vond het wel zwaar. Ik heb vooral mijn "zwakke" spiergroepen goed weten te gainen. Mijn borst en biceps zijn mijn zwakke spiergroepen.

Cheers

Ben nu een halve week in mijn PCT. Alles gaat wel lekker hier heb vandaag alleen wat last van Backpumps na de training van gisteren. Ik had verwacht dat ze wel over zouden zijn nu ik gestopt ben met epi maar het zal wss nog wel ff duren voor de osmoregulatie weer helemaal 100% is.
De lethargie begint nu te verdwijnen en libido is nog steeds hoog. Ik voel me goed en het trainen gaat ook nog steeds lekker. Ik ben erg tevreden met het resultaat van mijn 4 weken maar ik vond het wel zwaar. Ik heb vooral mijn "zwakke" spiergroepen goed weten te gainen. Mijn borst en biceps zijn mijn zwakke spiergroepen.

Cheers
hoeveel ben je gegroeit? en wat zijn precie nou backpumps

hoeveel ben je gegroeit? en wat zijn precie nou backpumps

Je onderrug verkrampt en bukken is bijna onmogelijk. Vergelijk met een sterk verzuurde bicep die je niet meer kan flexxen en amper je rug afdrogen in de douche:rolleyes: ( daar heb ik nogal is last van )

hoe is het met epistane en vochtretentie, vet aanzetten? e.d.

kilo's aankomen zegt me nooit zoveel.. op een pot mono crea kun je ook 6 kilo gainen, heb je een dikke vochtkop

hoorde ook dat epi minder heftig is voor het versnellen van de natuurlijke haaruitval (heb aanleg) , klopt dit? dat zou een reden zijn dat ik voor deze orale PH ga en niet winny ofzo

heb persoonlijk meer winst gepakt met een epi cycle dan met winny only.

hoe is het met epistane en vochtretentie, vet aanzetten? e.d.

kilo's aankomen zegt me nooit zoveel.. op een pot mono crea kun je ook 6 kilo gainen, heb je een dikke vochtkop

hoorde ook dat epi minder heftig is voor het versnellen van de natuurlijke haaruitval (heb aanleg) , klopt dit? dat zou een reden zijn dat ik voor deze orale PH ga en niet winny ofzo

klopt haaruitval valt mee, het werkt namelijk niet direct op de testosteron. Is geen DHT variant.

Het leek hier voor mij allemaal ff goed te gaan, tijdens de kuur fameuse gains. Droog en keihard. Zalig. Kuur stopt -> goed ziek geworden.
Daarna leek alles zich te herstellen dat had ik hier ook laten weten en vanaf toen gecrashed dat het niet normaal was. Zin was weg, mood was ni echt aangenaam.
Kortom enkele weken na men epi kuur gewicht 80kg BF 11% terug. Wel overal wat gegained maar niks bijzonder. Gelukkig nog door blijven trainen.
Dus niks verloren en eigenlijk weinig gewonnen. Het probleem zat in men nakuur Restore en Formex duidelijk niet genoeg. Als ik dit ooit nog eens doe zeker nolva ..

Anyway volgende keer ga ik voor het echte werk. Met goeie nakuur.
Jammer dat het zo gelopen is maar who cares, kheb er weer keihard zin in de laatste tijd en de gewichten vliegen terug omhoog, zonder supplementen. Eventjes de zomer bekomen en dan de spuit erin.

.uit

Het heeft niks met je pct te maken dat je ziek bent geworden, en daarna geen zin meer had. Ik heb pct gedaan met DTH en had nergens last van. Just unlucky dat je ziek werd..

Terug
Naar boven