Hey, ik heb best wel gespierde armen, alleen zit er nog wat vet bij mn triceps waardoor ze groot lijken. Welke oefeningen kan ik het beste doen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Escobar18 zei:Hey, ik heb best wel gespierde armen, alleen zit er nog wat vet bij mn triceps waardoor ze groot lijken. Welke oefeningen kan ik het beste doen?
Nee, niet echt. Ik heb ze liever strak en gespierd dan gespierd met een vetlaag eromheen. Is toch zonde!!Luukie23 zei:
Escobar18 zei:Nee, niet echt. Ik heb ze liever strak en gespierd dan gespierd met een vetlaag eromheen. Is toch zonde!!
alsof dit enig nut heeft om droger te wordenjohncs zei:Misschien moet je meer triceps oefeningen doen en meer herhalingen?
johncs zei:Misschien moet je meer triceps oefeningen doen en meer herhalingen?

Escobar18 zei:Hey, ik heb best wel gespierde armen, alleen zit er nog wat vet bij mn triceps waardoor ze groot lijken. Welke oefeningen kan ik het beste doen?
Grijpwijk zei:Als je zorgt dat je triceps groeien zonder dat je vet aanzet oog je ook droger omdat het vet/vel wat er zit nu om een groter gebied wordt gespannen.
3XL zei:Dumbbell kickbacks en dan 4 setjes van 15minuten op een vrij hoog tempo.
Mischien dat je daarmee een groot genoeg aerobisch effect bereikt dat je vet gaat verbranden.

preword zei:Volgens mij kan je minder vet krijgen door cardiooefeningen te doen en je eten/of eetpatroon aan te passen. Om vet te verbranden zou ik bij de oefeningen voor de triceps het aantal herhalingen hoog houden, hoger tempo en minder rust tussen laten. vb 3 sets van 15 tot 20.
johncs zei:Ja, ik weet ook wel als je vet op je triceps hebt,dan heb je nog wel meer vet toch ook om je middel?
Maar om de vraag te beantwoorden heb ik deze raad gegeven.
Ik zie dat er een reactie is verwijderd zal ik wel te bijdehand zijn geweest sorry voor dat, maar ik laat me niet afzeiken omdat ik nieuw lid ben dat proberen ze op forums altijd , en het zijn altijd de mensen die niet "deskundig " zijn die rare antwoorden geven
Deskundigen geven altijd het goede antwoord!
preword zei:Volgens mij kan je minder vet krijgen door cardiooefeningen te doen en je eten/of eetpatroon aan te passen. Om vet te verbranden zou ik bij de oefeningen voor de triceps het aantal herhalingen hoog houden, hoger tempo en minder rust tussen laten. vb 3 sets van 15 tot 20.
Hoe moet het dan volgens jou3XL zei:Je geeft zelf al aan dat voor vetverbranding aerobische training nodig is.
Bij een set van 15-20 reps belast je het anaerobisch-lactisch energie systeem en zit je nog steeds niet in dit aerobisch systeem. Ook niet na drie sets.
Dit soort setje zal dus geen veterbranding opleveren.

Escobar18 zei: