XXL Nutrition

oestrogeen is a b*ch (letterlijk en firguurlijk)

Denken jullie dat dit forum van jullie is? Wat is er nu verkeerd aan topicstarter zijn vraag en aan zijn antwoord op het eerste bericht? Ik vond zijn antwoord goed raak. Iemand die zich tenminste niet laat afblaffen.
Precies, alleen superervaren bodybuilders met 650+ berichten mogen reageren, die hebben de wijsheid in pacht!
Dat is inderdaad het sfeertje hier. En vooral in het AS gedeelte.
Ik zou als nieuw lid op een forum nooit zo reageren ;).
En waarom niet? Nieuw of 1000 berichten hebben, wat maakt het verschil?

Ach, dit account is van 2009 dus ik lees waarschijnlijk al langer mee dan de schreeuwers. Juist door dit soort reacties heb ik niet zo vaak gepost. Ik hou wel van een geintje tussendoor ondanks ot, als ik advies kan geven (gefundeerd of uit ervaring) dan zal ik dat doen.

Wel leuk dat de grootste forum galbak die nergens iets toevoegt commentaar levert.

Nu verder ot, wellicht heeft iemand een leuke tip.

Om het forum leuk te houden, zal ik proberen me niet te laten verleiden tot een polemiek. Echter, niets menselijks is me vreemd

Ach, dit account is van 2009 dus ik lees waarschijnlijk al langer mee dan de schreeuwers. Juist door dit soort reacties heb ik niet zo vaak gepost. Ik hou wel van een geintje tussendoor ondanks ot, als ik advies kan geven (gefundeerd of uit ervaring) dan zal ik dat doen.

Wel leuk dat de grootste forum galbak die nergens iets toevoegt commentaar levert.

Nu verder ot, wellicht heeft iemand een leuke tip.

Om het forum leuk te houden, zal ik proberen me niet te laten verleiden tot een polemiek. Echter, niets menselijks is me vreemd

Het jammere is alleen dat je hier continue mensen hebt die verwachten dat alles maar voorgekauwd krijgen en op geen enkele manier zelf research doen.

Google op 'estrogen sides steroids'

Eerste resultaat:

High estrogen sides Acne, loss of libido, water retention (Bloat), pissing less than the water you consume, moon face, very small testicles, scrotum hanging too high, soft testicles, extreme oiliness all over, aggression (roid rage), depression, bitchiness, lethargy, insomnia, soft erections, extreme cravings for sugar/chocolate, high bp, bp spikes, enlarged prostate, pressure in lower abdomen when urinating, thin stream, constipation (from water retention)

Low estrogen sides Dry skin, dry lips, dehydration, loss of libido, good morning wood no wood when its time for sex, loss of wood while having sex, loss of sensitivity, dry gland (penis), white gland, loss of girth, irritability, mood swings, crying for no reason, dht rage (aggression you take out on others), dull orgasm, hesitation just before urinating, night sweats, loss of appetite, constant fatigue, lethargy, constipation (due to dehydration), diuretic effect (pissing more water than you are consuming), itchy scalp, obsessive thoughts

• Topic Starter Topic Starter
Er wordt niet gevraagd om alles voor te kauwen, als men beter de vraag leest dan was hier niet kinderachtig op gereageerd, vandaar dat de sport bb op een laag niveau zal blijven..

hier de vraag nog een keer en uitgelegd: Als je test te hoog is slaat deze over naar oestrogeen, wanneer nemen jullie (gericht naar bb forum leden en niet naar google) anti oestrogeen?
Tepel vorming is een bekend oorzaak maar nog andere snellere indicaties (oorzaken zijn bekend zoals hierboven opgesomd maar de vraag is of het bekend is welk symptomen als eerst verschijnen)?

VOORDAT IK HIER IETS OP EEN FORUM PLAATS MOET IK EIGENLIJK 1MG ARIMIDEX NEMEN VOOR JULLIE BITCHES..;)

Het slaat niet over het aromatiseert en je krijgt gyno van te veel oestrogeen geen tepels.

Ik stop ieder geval met tren als ik me druk begin te maken om mensen op het internet, mogelijk dat dat met oestrogeen ook een goede indicatie is :roflol:

Oja ik heb je net een lijst met indicaties gegeven, als je shit gebruikt die snel aromatiseert en je krijgt last van 1 van die sides dan heb je mogelijk te veel oestrogeen. Dus asjeblieft, heb je gelijk antwoord op je vraag. Niet iedereen krijgt dezelfde sides dus als iemand van oestrogeen huilend in een hoekje gaat zitten hoeft dat niet te betekenen dat dat voor jou ook een goede indicatie moet zijn.

Edit:

Geloof dat vocht 1 van de eerste en meest gebruikte indicaties is naast gyno

Lach m'n ballen uit mn broek hier haha. Anyways, eens met @I Xyzyx I . Doe gewoon beter je research want de AAS sectie is gewoon vervuild met kut topics. Dit is ook de grootste reden waarom "de AAS leden" zo reageren op mensen, helemaal als novice. Just my 2 cents

Terug
Naar boven