XXL Nutrition

Nieuw Oh Oh Cherso!

lijkt wel of die gast met die witte polo drugs heeft gebruikt, waarom praat ie me zn kop naar boven? of probeert ie de situation na te doen of zo.

lijkt wel of die gast met die witte polo drugs heeft gebruikt, waarom praat ie me zn kop naar boven? of probeert ie de situation na te doen of zo.
Hij is gewoon een mong**l, voordeel is dat je weet dat hij in den haag woont, kan je hem tenminste eens op zijn muil stampen.

oh oh jokertje keek ik net, verstond er geen reet van en die kop gaat alle kanten op, zeker een mong**l, zal wel een stoornis hebben, ging ie nou 5 dagen in de week naar de gym met zn dunne armpjes.

Laatst bewerkt:
Bah ranzige chicks (behalve die Bibi) op die ene foto heeft die sl*t zelfs dr string dr uithangen (die op zoek is naar een ANABOOL). Die jongens zijn ook echte dwazen. Serie nage-aapt van Jersey Shore, maar een zeer slechte kopie. Die chicks zijn ook echt geen Guidettes dat is gewoon hollandse trailer-trash. Lomp zooitje mensen is dit.

Serchonisos

Als ik hier naar kijk krijg ik oprecht last van plaatsvervangende schaamte...

wat doet tomasson eigenlijk in die serie??

Dat kleine gozertje zegt dat ie 5 dagen in de week naar de sportschool gaat. Hij ziet er uit alsof ie daar net mee begonnen is maar hij staat wel mega breed te doen....

• Topic Starter Topic Starter
Ik merk dat jullie al staan te popelen om dit op de buis te zien :P haha, morgen is het zover.. ik ga zeker kijken (ik denk meteen voor de laatste keer trouwens)

De meeste programma's geef ik nog een kans, maar deze is gedoemd tot falen. Slap aftreksel van Jersey Shore.

die tony moet dan ronny voorstellen want hij is de brede, hij lijkt me nog wel het relaxtst, en die joker is dan the situation.

Waarom de **** zou je jezelf "Sterretje" noemen....

Dit soort pauperTV moet ik gewoon even zien hoor :D

"Als je mij wilt versieren moet je wel van goede huize komen hoar... Maar ik ben ook eigenlijk best makkelijk. Één lief woordje en je hebt me ingepakt. Hihi, erg eah?".

Paupers.

Nou hier ga ik echt wel niet naar kijken.

Was het er vandaag op? Was het vet?

Terug
Naar boven