MuscleMeat

Nieuw Oh Oh Cherso!

gerrit :roflol:

geniaal die matsoe matsoe

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

was al geplaatst, srry

Laatst bewerkt:
Ik snap niet waarom iedereen Matsoe Matsoe zo'n baas vindt, jullie komen duidelijk niet hier uit de buurt, dat soort gasten lopen er zoveel rond hier, en die slogans en zinnetjes van hem zijn alles behalve origineel.

Beetje onnodig decadent taalgebruik. Anyway, dit soort programma's waren er trouwens jaren geleden ook al, denk aan big brother, of nog verder terug.. Het is hier fantastisch. De entertainment waarde ligt gewoon erg hoog omdat 'de gewone man' in beeld wordt gebracht. Veel mensen kunnen dat soort televisie waarderen omdat het herkenbaar en dus als leuk wordt beschouwd.

Als dit de gewone man is, dan ben ik erg pessimistisch. Ik had er al niet een erg hoge dunk van, maar toch nog een treetje hoger dan dit soort.

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Genoeg over de taalfouten van Marcus, hij schreef het waarschijnlijk in een opwelling en heeft niet echt meer gelet op eventuele spelfouten.

Wat hij zei kwam erop neer dat je niet moet generaliseren, zo van: Dit zijn geen normale mensen. Alleen omdat je zelf totaal anders bent wil dat nog niet zeggen dat deze mensen apart zijn, misschien ben je zelf wel apart.

Ze zijn wel wat minder 'gevat' (om het netjes te houden) dan gemiddeld, dat is zo. Maar het zit in de aard van het beesie om mensen die zich duidelijk dommer dan jou gedragen op de televisie uit te lachen, het geeft een soort van genot omdat je lekker kunt zeiken op die mensen omdat je zelf zoveel beter bent. Daarom trekken die intellectuele programma's zo weinig mensen, omdat de meerderheid van de kijkers niet op het niveau zit en dat irriteert ze.

Nee, maar jij zegt de gewone man, dat is toch synoniem voor gemiddeld? En als je dit als de gemiddelde Nederlander ziet, dan heb je toch geen hoop meer.

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

klaaswitz,wat zit jij toch steeds te zeiken over hoe men hier schrijft.Meld je anders aan op een Nederlands woordenboek forum.

http://www.dutchgrammar.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=2682 :P

Voor- en achtertuinen.

Ik snap niet waarom iedereen Matsoe Matsoe zo'n baas vindt, jullie komen duidelijk niet hier uit de buurt, dat soort gasten lopen er zoveel rond hier, en die slogans en zinnetjes van hem zijn alles behalve origineel.

In mijn buurt zou het een slome loser zijn, die alleen simpel werk kan uitvoeren. Maar op t.v is het een hero/baas. Dan weet je wel hoe het gesteld is in dit land. Geef eerlijk toe dat ik lang niet alles heb gezien. Maar de afleveringen en stukjes die ik dan wel heb gezien waren niet eens vermakelijk, maar gewoon een aantal droeftoeters, oftewel doorsnee volk. Hoopte om echte players en tactische spelletjes te krijgen zien. Maarja, als dit al kijkcijfers oplevert. Waarom dan ook lui zoeken die slim zijn. Leed vermaak?

Laatst bewerkt:
bibi is ****ing lekker

Lijkt me duidelijk, matsoe matsoe is een baas.

Menen jullie dit ?

Na ik heb er gezien in die serie ja, en daarom vind ik jullie beetje overdreven..

Maar goed wie ben ik

316rv4n.jpg

ja hooooooor

in episode 3 als ze sochtends wakker word :heart: als ze die meisjes die de guys meegenomen hebben ontdekken zegmaar

:heart:

:heart:

ik val zowieso op kleinere vrouwen :heart:

SCHEVENINGEN - Samantha de Jong, beter bekend als Barbie uit de tv-serie Oh Oh Cherso, heeft vorige week op de Scheveningse boulevard een aantal forse klappen opgelopen.

Verschillende bronnen hebben dat gemeld, volgens Showbiznewz.nl.

Boosdoeners zouden enkele Amsterdammers zijn die niet blij waren met eerdere uitspraken van Barbie in het programma Oh Oh Cherso. Ze heeft daarin onder meer gezegd dat ze geen hoge pet op heeft van de inwoners van onze hoofdstad.

De klappen bleken flink te zijn aangekomen, want volgens de bronnen moest ze onmiddelijk naar het ziekenhuis om zich te laten behandelen aan haar verwondingen.

De mishandeling zou ook de reden zijn waarom Barbie niet lijfelijk aanwezig was in de tv-show van Paul de Leeuw, maar alleen telefonisch. Ze gaf daarbij een keelontsteking als reden voor haar afwezigheid. (ANP)

Terug
Naar boven