XXL Nutrition

Nieuw Oh Oh Cherso!

'Gewoon lekker eten bij de patattent of zo, op Scheveningen', yep klassevrouwtje voor hem. Zelfde niveau.

www.showbiznewz.nl/artikel_11334_barbie-uit-oh-oh-cherso-in-elkaar-geslagen.html

Barbie uit Oh Oh Cherso stond een nare verrassing te wachten afgelopen vrijdag Toen zij op de boulevard van Scheveningen een paar Amsterdammers tegen het lijf liep, kreeg ze een aantal flinke klappen. Dit melden verschillende bronnen aan Showbiznewz.nl.
Barbie, die in het echt Samantha de Jong heet, moest volgens de bronnen daarna direct naar het Bronovo ziekenhuis in Den Haag om zich te laten behandelen aan haar verwondingen.
Reden voor de aanvaring zouden de pikante uitspraken van Samantha over Amsterdammers in het programma Oh Oh Cherso zijn geweest. Daarin liet Barbie weten niet gecharmeerd te zijn van ons hoofdstedelijke volk.
De blonde Haagse zou inmiddels doodsbang zijn om evenementen of geplande optredens te bezoeken.

Soort zoekt soort

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

'Vuile k**kerlijer, met je vieze cholerakankerkop'. Op DBB zou ze een rode kaart krijgen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Van waneer is dei aflevering van Take me out? toen was OH OH nog niet op tv zeker

SCHEVENINGEN - Samantha de Jong, beter bekend als Barbie uit de tv-serie Oh Oh Cherso, heeft vorige week op de Scheveningse boulevard een aantal forse klappen opgelopen.

Verschillende bronnen hebben dat gemeld, volgens Showbiznewz.nl.

Boosdoeners zouden enkele Amsterdammers zijn die niet blij waren met eerdere uitspraken van Barbie in het programma Oh Oh Cherso. Ze heeft daarin onder meer gezegd dat ze geen hoge pet op heeft van de inwoners van onze hoofdstad.

De klappen bleken flink te zijn aangekomen, want volgens de bronnen moest ze onmiddelijk naar het ziekenhuis om zich te laten behandelen aan haar verwondingen.

De mishandeling zou ook de reden zijn waarom Barbie niet lijfelijk aanwezig was in de tv-show van Paul de Leeuw, maar alleen telefonisch. Ze gaf daarbij een keelontsteking als reden voor haar afwezigheid. (ANP)
shit just got real

Ik zag haar eergister op den haag centraal, er was geen schrammetje te zien. Het viel allemaal vast reuze mee:roflol:

Laatst bewerkt:
Ik zag haar eergister op den haag centraal, er was geen schrammetje te zien. Het viel allemaal vast reuze mee:roflol:

Met die laag plamuur kun je zelf iemand met een verbrand gezicht er nog fatsoenlijk uit laten zien, zeg dus niks ;)

sterretje 4,5 maand in afghanistan geweest wtf?

idd, ik vind hem ook lekker

u mad?

waarschijnlijk wordt die serie wel flink aangedikt, bij take me out lijkt die tony toch redelijk normaal

Terug
Naar boven