AndroidHealthClinic

Nieuw Oh Oh Cherso!

ze hadden een paar keer gedate.

volgens klaaswitz heb ik dat toch niet helemaal eloquent verwoord.

kreeg alsnog een 7/10 van hem, das boven mijn gemiddelde!

wel grappig dat jij dit hier elke week in dit topic moet komen zeggen. lekker lulle over hoe no life anderen zijn terwijl je zelf 9000+ posts hebt met je 34 jaar
:rolleyes:

En jezelf zo superieur denkt te moeten gedragen op een bb forum.. kneus.

Dit.

Totale faler die gast. Zogenaamd intelligent en verstandig op een willekeurig forum, mbo'ertjezonder sociaal netwerk in real life.

:popcorn:

Beetje jammer van al die stoere praat en niks waar maken, hou daar zelf niet zo van. Vincent heeft met een chick die hij allang in zijn zak had (nou wat impressive, ze is ook nog dik en lelijk ook nog, klap klap). Tony doet net alsof hij gaat trouwen met die anorexia paardenkid van hem (ohhh wat ben ik gelukkig!!!!! Oh wat was hij stoer met zijn ontelbare one night stands). Jokertje is eigenlijk pas 6 jaar in zijn hoofdje. Bibi is prachtig, maar why the **** doe je mee aan zo'n programma als je toch niet wilt feesten. Elize is ook de spannendste niet, heb haar nog niks leuks zien doen?! Joey maakt leuke opmerkingen maar mist wat flair.

Wew die is idd erg nieuw.. apaat.

mandygirl cool thanks voor dit filmpje. is net nieuw volgens mij nog niet gezien

Niet nieuw hoor, voor mij was hij dat wel maar datum is 22 september!

Roflolzorzzz

Vanavond geen oh oh cherso heb ik gehoord. ivm met antonie kamerling..

noooooooooooooooooooooooooooooo

het komt gewoon.

schrok al :(

• Topic Starter Topic Starter
Jongens jongens, er is niks aan het handje :D

Iemand nog leuke dingetjes die ik in de openingspost kan zetten? zal die van Carlo er sowieso bijzetten... En Mandy, ze waren sarcastisch toen ze zeiden dat hij nieuw was :P hij is namelijk al tamelijk oud voor onze begrippen.

waar stond hij dan, netjes gekeken of hij hier al gepost was!:o
vandaag mijn haar nog blonder gekleurd, daar zal het wel aan liggen!:D

Terug
Naar boven