XXL Nutrition

Nieuw Oh Oh Cherso!

Haha ja kijk maar eens hoe ze in de serie bezig zijn in de gym.. je pist gewoon in je broek van het lachen.

Vond het ook wel mooi dat ze dat voetbaltoernooi hadden en daarom maar eens even allemaal naar de gym gingen van tevoren. Met als redenering dat ze dan extra fit aan de aftrap zouden staan :D

Hoe ze bezig waren in de gym was echt pure faal...

Ik zag Bibi vandaag bij alexandrium in Rotterdam, wow ik ben gwn van slag af.

Die joker is echt een kneus , denk dattie heel wat is popy jopy durft niet eens normaal tegen een meisje zeggen dat het niks word whaha , en denkt dat Teriyaki Grieks is wat natuurlijk Japans eten is wtf. Er zijn trouwens wél dingen gescript. Zo blijkt dat Vincent en Roos voor het programma al een relatie hadden.

Laatst bewerkt:
Is toch een kooktechniek teriyaki...

Die joker is echt een kneus , denk dattie heel wat is popy jopy durft niet eens normaal tegen een meisje zeggen dat het niks word whaha , en denkt dat Teriyaki Grieks is wat natuurlijk Japans eten is wtf. Er zijn trouwens wél dingen gescript. Zo blijkt dat Vincent en Roos voor het programma al een relatie hadden.

bron?

Volgens mij hadden ze een relatie gehad ipv nog steeds hebben

jokertje gebruikt anabolen heeft hij na herhaaldelijk gevraagd te worden toegegeven.

moet ook wel met zo'n fysiek

Dan is die Vincent een nog ergere sneue k*t mong**l dan ik al dacht.

Heb gisteren wat herhalingen voorbij zien komen omdat ik een 'jeugdig familielid' even ter logé had en die dat graag wilde zien. Maar serieus man, als je dit kijkt op je 25e, en er ook nog serieuze discussies over kan voeren dan heb je aardig gefaald in het leven.

wel grappig dat jij dit hier elke week in dit topic moet komen zeggen. lekker lulle over hoe no life anderen zijn terwijl je zelf 9000+ posts hebt met je 34 jaar
:rolleyes:

En jezelf zo superieur denkt te moeten gedragen op een bb forum.. kneus.

wel grappig dat jij dit hier elke week in dit topic moet komen zeggen. lekker lulle over hoe no life anderen zijn terwijl je zelf 9000+ posts hebt met je 34 jaar
:rolleyes:

Dit.

Totale faler die gast. Zogenaamd intelligent en verstandig op een willekeurig forum, mbo'ertje zonder sociaal netwerk in real life.

nee ze hadden al een keer met elkaar gezoend ofzo tijdens het uitgaan die sniper en roos maar geen relatie tenminste dat was wat ik eruit begreep.

Terug
Naar boven