Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gast zat destijds bij mij op de vavo, en heeft meer player skills in zn linkerbal dan die tony en jokertje bij elkaar[/URL][/B]

Wat vinden jullie trouwens van Bailley's met een ijsblokje of twee? Niet echt mannelijk he? Wel verdomd lekker.
Had jij niet al op pagina 19 tussen al die andere vmbo mong*len moeten verschijnen?

Klaaswitz jonge, hou toch gewoon die gore stinkbek van je saloncommunist. Je pretendeert hier altijd op dbb een of ander verlicht semi intellectueel als baken tussen de dommen op te houden maar toch blijf je terug komen bij die vmboers, en maar klagen en zaniken op ze.
Je bent gewoon een smerige omhoog gevallen elitist, zo eentje die graag bij starbucks met zn apple laptop zit, so full of yourself, maar helaas is die self van jou shit, dus zou ik het niet verwonderlijk vinden mensen je als de stront mijden.
Klaaswitz, the life of every party
Bewijs maar weer eens hoe gelijk ik heb met je "comeback" van 1 zin
Klaaswitz jonge, hou toch gewoon die gore stinkbek van je saloncommunist. Je pretendeert hier altijd op dbb een of ander verlicht semi intellectueel als baken tussen de dommen op te houden maar toch blijf je terug komen bij die vmboers, en maar klagen en zaniken op ze.
Je bent gewoon een smerige omhoog gevallen elitist, zo eentje die graag bij starbucks met zn apple laptop zit, so full of yourself, maar helaas is die self van jou shit, dus zou ik het niet verwonderlijk vinden mensen je als de stront mijden.
Klaaswitz, the life of every party
Bewijs maar weer eens hoe gelijk ik heb met je "comeback" van 1 zin
Ik ben meer fan van de mong*len die het programma volgen "InfernoSoldier"(lol), maar doet het pijn als ze je favoriete programma belachelijk maken. Voel je je dan rot?
ja dan ga ik huilen
even serieus wat vindt "je vriendin"(lol) ervan dat je izondagnacht lekker op een bodybuildingforum zit waar je de held uithangt met je 9000+ posts?
geef je een real life feestje als je 10000 trolposts hebt?
Just Zyzz = quadruple win.
waarom doet zyzz niet me aan oh oh cherso ? dat had het hele gebeuren wel een stuk leuker gemaakt,
Zyzz zou zelfs een aanwinst zijn voor jershey shore, laat staan Oh Oh chero.