AndroidHealthClinic

Nieuw Oh Oh Cherso!

nadat noel dit op dbb heefd gelezen gaat die trainen en blijkt die goede genen te hebben en verschijnt die over aantal jaren op dit forum, en daarna op het podium van Mister O.

Vriend? Die 55kg wegende 16jarige babyecto? :kots: Niet te geloven dat vrouwen/meisjes zoiets breekbaars
mannelijk kunnen vinden. Kzeg niet dat iedereen gespierd of breed maar mooi moet vinden, maar komop tis
een slap fragiel excuus van een 'vriend'.

Moet je aan kennissen/vrienden voorstellen als, "Hoi allemaal en dit is mijn vriend-TJE".. beetje jammer weer.. :(

komop, als je een 100 kg gespierde gast bibi even goed bevredigd heeft ze een week lang spierpijn.

Excuus om een ecto te nemen

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Vrijwel alle vrouwen/meisjes vallen op mannen die goed gekleed zijn. Niet vreemd toch.

Als je een goed lichaam hebt hoef je geen kleren aan bro maakt je lelijker :p

zyzz + body + goed gekleed = triple win

Vriend? Die 55kg wegende 16jarige babyecto? :kots: Niet te geloven dat vrouwen/meisjes zoiets breekbaars
mannelijk kunnen vinden. Kzeg niet dat iedereen gespierd of breed maar mooi moet vinden, maar komop tis
een slap fragiel excuus van een 'vriend'.

Moet je aan kennissen/vrienden voorstellen als, "Hoi allemaal en dit is mijn vriend-TJE".. beetje jammer weer.. :(
Niet zo haten gast, je bent niet opeens 200% meer waard omdat je ''buffer'' bent dan der vriendje, kan me ook niet heugen dat iemand hem mannelijk noemde. De grooste players der aarde zijn geen dikke buffe brad pits, maargoed een beetje het fundamental attribution error verhaal

Die gast zat destijds bij mij op de vavo, en heeft meer player skills in zn linkerbal dan die tony en jokertje bij elkaar

Niet zo haten gast, je bent niet opeens 200% meer waard omdat je ''buffer'' bent dan der vriendje, kan me ook niet heugen dat iemand hem mannelijk noemde. De grooste players der aarde zijn geen dikke buffe brad pits, maargoed een beetje het fundamental attribution error verhaal

Die gast zat destijds bij mij op de vavo, en heeft meer player skills in zn linkerbal dan die tony en jokertje bij elkaar

mischien heefd die wel geen eens een linkerbal,

Ik reageer een beetje laat maar bij deze de groeten aan de vmbo mongolenbrigade van pagina 19, hebben jullie nog een beetje genoten van dit topprogramma?

posts van klaaswitz in het oh oh cherso! topic, over het programma dat hij zogenaamd haat en dat pure tijdsverspilling is! :

Heb er 10 minuten van kunnen zien, ik begrijp werkelijk niet dat je de behoefte voelt om dit te volgen.

Ik kan best lachen om een stel mong*len die allerlei gekke dingen doen maar ze zijn ook gewoon heel erg saai en voorspelbaar.

In jouw geval kan ik het me helemaal indenken dat jij iedere donderdagavond zit te smikkelen voor de televisie "patmuscle".

Wat is er zo leuk aan om een stel oppervlakkige leeghoofden te zien zeiken over volslagen onbeduidende zaken? En dan heb ik het nog niet gehad over die hele MTV entourage eromheen. Noem me een oude lul maar ik kan er echt niet bij..

Dit zijn namaak Hagenezen? Komen ze eigenlijk uit Ameland?

Het zal niet de eerste keer zijn dat je mij volledig verkeerd inschat Marky. Ik weet nog dat je er van uit ging dat ik een of andere fragiele ecto was met nerderige gelaatstrekken. Ik ben van Aziatische afkomst en heb betrekkelijk weinig haargroei (hoe wit en behaard denk je dat ik ben) en heb al die onzin aan de Costa Brava en Star Beach ook meegemaakt. Je hebt geen idee waar ik in mentaal en sociaal opzicht vandaan kom maar zo halverwege in m'n 20's begon ik toch wel in te zien dat het gros van mijn medemensen er lage standaards op nahielden wat betreft amusement.

Hebben die gasten echt niet in de gaten hoor, die zijn gewoon lekker ad rem bezig geweest met die hilarische homograpjes. Praten ze volgende week nog over onderling.

Ik heb voor die hilarische grap 2 rode kaarten gekregen. Wil ik verder niets mee zeggen of zo en persoonlijk vind ik het ook wat overdreven..

Klaagwicht, hoe kom je er op man. Al eens overwogen iets met kleinkunst te gaan doen?

Nee, ik reageerde op een reeds verwijderde post van een kloon genaamd "Jokertje".

Omdat je schrijft als een halve gare en als reactie op jouw berichten. Ik zie niet in wat dit te maken heeft met het vreemd ogende (doordat het bericht waarop ik reageerde is verwijderd) berichtje die ik hier achter heb gelaten.

Anyway, laten we on-topic blijven. Hoe was jullie favoriete televisieprogramma gisteren. Deden ze nog gekke dingen uithalen? Gelachen?

Kan er helemaal in mee gaan behalve dat bewuste distractie, daar geloof ik weinig van.

Ik weiger dit te beschouwen als de gewone man, dit is waar het fout is gegaan. Een waarschuwing. Dit zijn mislukkingen, uitschot.

Jij bent er zo eentje waartegen de dames graag aan kletsen he, lekker veilig en zo.

Ik ben bloedserieus man, je lijkt me gewoon zo'n leuke knul die snel het vertrouwen wint van de dames. Zo van even beginnerbb bellen, even mijn hart uitstorten want die hufter van afgelopen weekend reageert maar niet op mijn sms'jes. Zoiets.

Sorry, zou je dit even overnieuw willen schrijven maar nu met de taalregels zoals je, mag ik hopen, zijn bijgebracht op de lagere school groep 7?

Ik geef me maar gewonnen dan want dat ga ik echt niet lezen.

Ik wist het, ik wist het, maar ik dacht bij mezelf ach dat zien die gasten toch niet. Had beter moeten weten zo met beginnerbb weer in ons midden. Die jongen slurpt mijn zinnen alsof het zijn lieve lust is.

Volwassen mannen die in alle ernst urenlang lullen over een stel verstandelijk gehandicapten en hun infantiele avonturen :roflol:

Dat zegt m'n moeder ook vaak "Zo hij is een keer op tijd, mag ook wel in de krant!" of "Ja hij nam een keer een taxi met zijn dronken hoofd, mag ook wel in de krant!"

Heb gisteren wat herhalingen voorbij zien komen omdat ik een 'jeugdig familielid' even ter logé had en die dat graag wilde zien. Maar serieus man, als je dit kijkt op je 25e, en er ook nog serieuze discussies over kan voeren dan heb je aardig gefaald in het leven.

Ik zat al te kijken. Daar hebben we bb en die gaat daar heel gevat over doen met zo'n roflolletje. De geur van mijn ochtendurine is nog minder voorspelbaar.

Ik reageer een beetje laat maar bij deze de groeten aan de vmbo mongolenbrigade van pagina 19, hebben jullie nog een beetje genoten van dit topprogramma?

maar vooral blijven posten in dit topic he klaas!!!!

volgens mij ben jij nog de grootste fan van dit programma die er is :roflol:

Ik ben meer fan van de mong*len die het programma volgen "InfernoSoldier"(lol), maar doet het pijn als ze je favoriete programma belachelijk maken. Voel je je dan rot?

Jezus, klaaswitz is gewoon weer dronken,
Move along guys, nothing to see here.

Ik vraag me altijd af wat die smiley betekent he. Het meest nietzeggende emoticon die er bestaat als je het mij vraagt.

Leven en laten leven Klaaswitz.

Ik vraag me altijd af wat die smiley betekent he. Het meest nietzeggende emoticon die er bestaat als je het mij vraagt.

Een beetje paarsig gezicht met een sombere blik. Associeer ik altijd met teleurstelling, droefenis. Onderdanigheid wellicht. Vond hem wel toepasselijk. Een goed geplaatst internet smilie zegt soms zoveel meer dan hele alinea's vol met woorden, hoe kundig ze ook aan elkaar zijn geregen.

:d

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

K*t

Ja irritant is dat he? Wil je zo'n hele enthousiaste 'emoticon' plaatsen, met zo'n opengesperde mond krijg je twee lullige oogjes met een soort van tong die het halve gezichtje aflikt. Dekt de lading niet helemaal.

Terug
Naar boven