MuscleMeat

Nieuw Oh Oh Cherso!

Nu zitten er een paar bij Pauw en witteman. ned 1

Ik zou haar ook zeker te weten wel een keertje doen.

Is dat programma nou trouwens nog niet afgelopen.. :o

epic :roflol:

flinke stappers. maar ach...

karma ho maar...

Waarom hurkt ze steeds alsof ze in de bosjes aan het schijten is :roflol:

Nu zitten er een paar bij Pauw en witteman. ned 1

Nu ff herhaling kijken. Maar zijn wel beetje autistisch, redelijk serieus/volwassen programma nog steeds de lol broek uithangen. Zo moeilijk is het niet om 1x serieus te praten en normaal te kunnen antwoorden.

Sterretje: Nee ik doneer alleen zaad. Bij Bnn lacht iedereen rot, hier kon niemand lachen. Kan je van te voren ook wel verwachten

Jokertje: Weet je, weet je. Ben je nou zo stom ? Of reageer je zo tegen iedereen.

hahah die gasten begrijpen er niets van:roflol:

Wat is dat trouwens voor een website? Trollen.nl had niet misstaan voor dat "modellenbureau".

Ik kijk het programma 2 sec op youtube en ik hoor dit :

Sniper: "Ik ben vrij atletisch gebouwd."

Say whut?

ik zou haar zeker nog hitten! was alleen zeer verrast over het onderstel

Ik vind Matsoe Matsoe toch echt wel Dè Kerel van de serie. Wat een droogkloot is die gast zeg :roflol:

Nu ff herhaling kijken. Maar zijn wel beetje autistisch, redelijk serieus/volwassen programma nog steeds de lol broek uithangen. Zo moeilijk is het niet om 1x serieus te praten en normaal te kunnen antwoorden.

Sterretje: Nee ik doneer alleen zaad. Bij Bnn lacht iedereen rot, hier kon niemand lachen. Kan je van te voren ook wel verwachten

Jokertje: Weet je, weet je. Ben je nou zo stom ? Of reageer je zo tegen iedereen.
ja echt he :roflol:

Om dit nou aantrekkelijk te noemen gaat me net iets ver.

ik zou wel even in der kont willen knijpen:)

Terug
Naar boven