MuscleMeat

Nieuw Oh Oh Cherso!

Sniper is de bigest loser in dit verhaal.

Ik zou der ook doen ^^

mvj6zs.gif

ben niet zo kieskeurig maar hier pas ik toch voor NEXT!

Regel eens foto's van Elize ffs.

Joker, Sniper,Matsoematsoe, Sterretje= :sd:

'nuff said :cool:

Topic weer open vanwege grote vraag, op voorwaarde dat naakt alleen in [Link niet meer beschikbaar] geplaatst wordt en er verder op normale manier gereageerd wordt. Beleid aanvallen wordt beantwoord met een topicban.

Nou, hopen dat het topic een beetje schoon blijft dan! :)

Morgen nieuwe aflevering, ik ben benieuwd of hij een beetje leuk is want die van vorige week viel nogal tegen

Er komt in ieder geval een wintereditie, aldus Directeur Nederland van Eyeworks. Ben bang dat de hype dan alweer verdwenen is.

Ik vond jokertje eigenlijk er verstandig praten in de P en W van maandag, sterretje daarintegen had alleen maar trieste opmerkingen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kijk bibi :)

Die Roos doet me denken aan een bepaald dier, hmmmmm.

2w35g0x.jpg

Bibi is wel een mooi meisje, maar beetje te klein / mager ofzo?? ... verder zou ik ze alle 3 wel geven, want volgens mij is die roos al een heel stuk afgevallen

Bibi is wel een mooi meisje, maar beetje te klein / mager ofzo?? ... verder zou ik ze alle 3 wel geven, want volgens mij is die roos al een heel stuk afgevallen

Ik vind die linker mooier.

Trouwens, wintereditie? Met nieuwe lowlifes hoop ik?

Nee met dezelfde. Maar die linker heeft idd de potentie om heel lekker te zijn als ze zich niet zo als een kamper zou kleden!

iemand een link waar je die shit ken downloaden ?

Terug
Naar boven