AndroidHealthClinic

Nieuw Oh Oh Cherso!

haha vond wel lache. Heb me goed vermaakt gister.

EHYO ! Joker en sterretje zijn bij rtl boulevard na de reclame. De show is blijkbaar een hit, meer dan 1 miljoen kijkers. Had ik maar niet gekeken...

hoe vaak komt dit per week, 2 afleveringen zijn er al geweest toch, ik heb ze niet kunnen zien

Dutch Jersey Shore :P

hoe vaak komt dit per week, 2 afleveringen zijn er al geweest toch, ik heb ze niet kunnen zien
He mag ik jou wat vragen? Jij was toch dat meisje dat hier per ongeluk terecht was gekomen, omdat je koffie o.i.d. over je laptop heen had gegooid en je hier een topic opende om tips te bemachtigen?

He mag ik jou wat vragen? Jij was toch dat meisje dat hier per ongeluk terecht was gekomen, omdat je koffie o.i.d. over je laptop heen had gegooid en je hier een topic opende om tips te bemachtigen?

Nee ik kwam hier door die gratis actie van thuisbezorgd.nl ergens in eind 2009. Heb niks van ze ontvangen maar mijn laptop is wel altijd heet.

ik vind het eigenlijk niet kunnen dat ze een bende duidelijk minderbegaafden belachelijk maken op tv. Die mensen hebben begeleiding nodig, niet dit...

kan hem niet vinden op uitzendinggemist iemand wel?

bij mij speelt ie niet af op de verschillende browsers niet

Laatst bewerkt:
Die Joker.. hij gaat 5x per week naar de sportschool, maar is ****ing dunner dan voordat de meeste mensen begonnen met trainen.

Volgens mij moet je dan echt een dieet hebben zonder eiwit. En elke dag 3 uur cardio-en

Wat een volk zeg. Die domme sl*tten zijn echt erg.. Heb 10 min. gekeken. Werd er flink beroerd van :kots:

Haha ik vind het wel vermakelijk:)

Hahah dit is echt te grappig, wat een mong*len.

Bibi, is wel ong lekker maar 1.55 dat is bijna 40cm kleiner:eek:.

Die elize ziet er soms ook wel erg lekker uit, behalve als ze zich heeft opgemaakt dan ziet der haar er echt debiel uit.

De apex van hersenweefsel ontbinding en laagbegaafde klasse, genormaliseerd door dit audio visuele excerpt waar de productieleiders van de grote zenders zich dankzij hun eigen identieke banale vrijetijdsbesteding niet voor zullen schamen, en nimmer een eigen verantwoordelijkheid oppikken voor deze verspreide verplatting richting de samenleving.

Tony fixt ze wel ff :p

Terug
Naar boven