MuscleMeat

ohi, mager =]

macdonalds

Tsja, wat is snel? Ik zou dan gewoon idd een brinta/havermout shake doen met whey en melk met evt. een banaan of iets dergelijks. Je hebt ook van die weightgain bars zoals van mammoth wat praktisch ook een hele maaltijd is en je hebt zo'n ding snel weggewerkt. Wat je ook zou kunnen doen is een pannekoek maken(met eieren, brinta, melk.(evt. rozijnen etc) is ook goed mee te nemen en kun je ook wel aardig wegschransen. Maar lang niet zo snel als shakes.

damn als jij begint met trainen + goed eten zal je zeker goede gains gaan maken.. ben jaloers! zelfs al zou je veel aankomen en uiteindelijk op 10% vet zitten met een partij spieren dan nog is je vetpercentage goed laag :)

gewoon goed lezen hier, goed eten goed rusten en hard trainen :D

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

kan je je trainingsschema/voeding posten of heb je niet echt een schema daarvoor nog?

Pindakaas;)

Mager zijn betekend niet dat je per se een ectomorph bent.

Verdubbel je boterhammen en vervang al het beleg met pindakaas.

In jouw geval maakt het niet bijster veel uit wat je eet, zolang het maar heel erg veel is. Ook moet je met trainen gewoon zo zwaar als mogelijk gaan, en je dus niet inhouden zoals je nu doet.

Geloof me ik weet waar ik over praat, stond toen ik begon op 57 kilo bij 1,85.

Als voedingstip wil ik je nog meegeven dat je lekker met noten aan de slag moet gaan. Veel gezonde vetten, eiwitten en dus erg veel calorieën!

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Veel eten, heel heel heel veel eten. Vul in het lege voedingsschema wat in de bijlage zit je wat je dagelijks eet, dan rekent excel de voedingswaarde daarvan uit. Nadat je dat gedaan heb moet je het waarschijnlijk aan gaan passen om aan te komen ;)

Lekker producten als; rijst, havermout/Brinta, kip, ei, veel groente, vis, noten, olijf/lijnzaad olie, zuivel etc etc toevoegen tot je aan c.a. (minimaal) 4500 kcal komt. Probeer daarvan ongeveer 30% uit eiwitten te halen, 50% uit koolhydraten en 20% uit vetten.

Als je dit gedaan hebt kun je je voedingsschema posten en dan zullen wij je nog weer nieuw advies geven.

Ben ongeveer een halve kilo bijgekomen tot nu toe, wat voor mij echt niet slecht is. Door dat fitnessen begin je ook al meteen mijn buikspieren te zien, zal wel zijn door mijn 4% vet lol. Paar jaar terug zat ik op 3%, was het laagste dat ze ooit hadden gezien op de plek waar ik het liet testen.

Die halve kilo zou ik niet te veel van verwachten in jou situatie. Ik wil niet flauw doen maar dit kan vocht of darminhoud zijn die je niet had bij een eerdere weging. Als jij wil aankomen zul je toch echt ontzettend veel moeten eten. 3% is wel ziekelijk ripped, en volgens mij ook niet echt gezond meer? :)

Succes!

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
in jouw geval maakt het niet bijster veel uit wat je eet, zolang het maar heel erg veel is. Ook moet je met trainen gewoon zo zwaar als mogelijk gaan, en je dus niet inhouden zoals je nu doet.

Geloof me ik weet waar ik over praat, stond toen ik begon op 57 kilo bij 1,85.

Als voedingstip wil ik je nog meegeven dat je lekker met noten aan de slag moet gaan. Veel gezonde vetten, eiwitten en dus erg veel calorieën!

+1

waar studeer je dan? Welke stad maw? :)

Eet echt lekker veel, neem producten waar veel kcal in zit, zoals eerder genoemd noten, vis, kip, lijnzaadolie. Eventueel wat weightgainers zullen je er ook wel bij kunnen helpen, maar wel als aanvulling op je voeding.

In het begin is het verstandig op elk uur gewoon wat te eten, niet hele maaltijden en rustig uit bouwen naar een volwaardige maaltijd elke 2-2,5 uur. Dus zo'n 6-8 maaltijden per dag met ongeveer 600-700kcal per maaltijd (afhankelijk van hoeveel maaltijden je neemt uit eindelijk).

...

Laatst bewerkt:
ace1990, heb het Excelprogramma ook gebruikt net. Werkt perfect!;)
Thanks.

ace1990, heb het Excelprogramma ook gebruikt net. Werkt perfect!;)
Thanks.

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Leuven

Ik denk dat ik het inderdaad zo moet doen, ik heb nu echt moeite met zo vaak en zo veel eten. Ik grijp vaak naar zuivelproducten om aan te vullen uiteindelijk.

Magere varianten van zuivel (magere kwark/yoghurt, karne/magere melk) zijn natuurlijk het beste. De vetten uit zuivel zijn namelijk merendeels verzadigd en dus niet de beste. Gezonde vetten kun je halen uit plantaardige bronnen zoals noten, pindakaas, olijfolie of lijnzaad olie, vette vis (zalm etc).

;)

hoe heb je vet berekend? weegschaaltje zeker want 3% is dodelijk als je niet weet wat je doet.

Terug
Naar boven